Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 22 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bij Tinypic worden ze gewoon na een tijdje verwijderd ;)

Tss, tijd gaat nu wel snel nu ik weer begin te simsen, echt balen. En hopelijk valt morgen het 1ste uur uit. Ik hoop van wel ^-^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zooo, weer thuis :3

En er zijn weer twee nieuwe cd's gekomen, Nothing Personal van All Time Low en We Stitch These Wounds van Black Veil Brides.. Yeahh, 38 cd's <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik hoest echt niet normaal veel. Ik word er helemaal geïrriteerd van, en de mensen om mij heen waarschijnlijk ook. Vandaag op school had ik herkansing, ik moest twee keer de klas uit om te drinken. Het hielp voor geen meter. Ik ging gewoon bijna overgeven van het hoesten, m'n ogen gingen helemaal tranen en ik kon daardoor helemaal niet meer nadenken. Ik vond het echt vervelend, vooral ook omdat er nog andere mensen in de klas zaten die zich moesten concentreren. En op de gang gingen ze boren tijdens de herkansing, echt zo dom...

Nu even voetbal kijken, dan tanden poetsen, naar bed, en dan Nederlandse Hollywood vrouwen kijken :)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn cd is er nog steeds niet.. ;__;

Maar oke, dus weer thuis, school was gelukkig niet zo erg vandaag.. We hadden twee so's, aardrijkskunde en geschiedenis, en die gingen opzich wel goed, en voor m'n mo Frans had ik weer een 10, duss. En morgen eerste twee uur vrij. c;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik had een 7,4 voor natuurkunde :) en daardoor sta ik nu zelfs voldoende en het is mijn eerste voldoende van dit jaar voor dat vak. Mijn gemiddelde is van een 4,9 naar een 5,7 gegaan :D.
Nu eerst economie, engels en wiskunde maken. Vanavond naar hockey training.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff, zoveel huiswerk ><
Ik heb er echt een hekel aan, serieus.
Vanaaf gelukkig weer paardrijden, ik denk wel dat ik weet op wie ik moet :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen 2 uur verval :D Helaas nog wel wat huiswerk maken.. En vanavond eten we macarooonniii :love

En ik wil een nieuwe computer die in mijn kamer moet staan en dat ik eindelijk écht leuk kan simsen maar ik heb nog niet eens een baan en wrs heel weinig geld. :|
Just be kind.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Goed zoeken! Ik zie op je profiel dat je al 15 bent, dus dan mag je al best wat doen! Bijvoorbeeld in een supermarkt of lichte werkzaamheden in een winkel. Als je op Google zoekt bijbaantje + je woonplaats kom je er vast wel wat tegen ;)

Hmm, balen, een 5 voor Engels. Ik ben best slecht in die grammatica, dus dat gaat nog wat worden op mijn FCE examen in juni >.< Wil echt graag een A halen, dus hopelijk gaan schrijven, luisteren en spreken wel goed :)

Heb vandaag geteld, nog maar 8 weekjes les in totaal, waar nog wat vrije dagen vanaf gaan. Het gaat echt zoooo snel.
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Goed insmeren hé! :P

Morgen maar 2 uurtjes les, vrijdag 4 uurtjes & dan paasvakantie!!! Heb er nu al zin in. En daar tussenin nog jarig ook, kan niet meer stuk! :D
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Paas vakantie? Bestaat dat? Ik dacht dat er alleen een lang weekend was.
Gisteren ging paardrijden goed, was ook leuk (:
Alleen het paard waarop ik moest was eigenwijs....
Blegh, vandaag tot het zesde, nog steeds ziekelijk dat we gewoon meer uren moeten draaien, zeg dan dat ke studieles , muziek, beeldende vorming of ons keuzevak ervoor laat vallen, alles beter als een extra uur.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie