Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 21 van 305

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ahaha, voor de lol had ik zo'n fanaccount op twitter aangemaakt, en dan krijg je ook nog hartstikke snel volgers en retweets.. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ AnsjJ2: Heb 'm maar eve n goed verteld dat hij normaal moest doen en anders zou hij het de hele week gaan horen hoe pissig ik op hem ben. (A) Hielp wel.


Net terug van de Efteling. Ben kapot en het was stervensdruk. Uiteindelijk maar in 4 (o_o) attracties geweest!? Overal wachtrijen van hier tot Tokio. Het was wel echt verrukkelijk weer en al met al gezellig en heb me jaarlijkse wandeling door het Sprookjesbos weer gehad. :D Ah, de nostalgie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

:cursing :cursing :cursing
Pff, weer dat gezeik met school e.d.
Heb dus 4 van de 6 uur uitval. Alle leraren en mensen die hierover gaan zeggen iets als 'als je meer dan zoveel uur vrij hebt mag je thuis blijven.'

Dus ik blij, mag thuis blijven.
Maar ja, ouders gooien weer roet in 't eten. Moet voor die twee uur naar school terwijl de rest van de groep lekker thuis blijft :thumbdn
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Oij powerpost niet :P! Geef t goede voorbeeld ><! XD

~

Het is weer maandag, de helft van deze werkdag zit er al weer op. Wat gaat het snel zeg, nog sneller dan vorige week (Komt denk ik door dat uurtje), maar goed maakt niet uit. Biologische klok van slag, meer niet >< ! Blij als ik thuis ben xD
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ughugh. Ik voel me zo verschrikkelijk ziek :c Ik heb vanochtend zo'n 5 uur achter elkaar zo goed als non-stop geniest en mn hoofd voelt aan alsof hij elk moment uit elkaar kan barsten x.x Vanavond optijd naar bed en hopen dat ik me morgen beter voel o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blegh, internet valt de hele tijd uit, mijn moeder denkt dat het komt vanwege de nieuwe telefoon, ik heb geen idee, wel is het echt super irritant ><
Het modum is vandaag al 3 x opnieuw aangezet, nu gaat het nog wel, qua internet, snel even wordfeud doen, dadelijk ligt het er weer uit.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie