Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 16 van 305

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, ondanks dat het ontzettend druk is op school, heb 5 projecten naast mijn gewone rooster :O, nu toch tijd om even een uurtje te simmen. :) Vanavond weer sporten yay
Oja, vandaag met gym salto gedaan en ik kon het yay. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

YAY! Het is vrijdag! Thank plumbob its friday! Hopelijk gaat vandaag net zo snel als de rest van de week, ben wel weer toe aan een ECHT RUST weekend! Lekker computeren en lekker niks doen! Nja morgen wel, morgen komen mijn ouders even langs. We hadden vorige week allemaal spullen gekregen van de pa van JP. En nu zijn mijn ouders nieuwsgierig natuurlijk :P

Onze schuin boven buurvrouw had gevraagd of ik morgen middag mee ging naar Duitsland voor boodschappen, maar helaas kan ik niet. Ik haat het om 'nee' te moeten zeggen,. hmmpfff.

O well, ik ga maar weer aan het werk!
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dit is m'n slechtste toetsweek ooit. Net wiskunde achter de rug. Ik vroeg me serieus af of het de goede toets was omdat het allemaal op natuurkunde leek. En vorig jaar was m'n laagste cijfer voor wiskunde een 7,8 en de rest was boven de 8. Het stomme is dat het over het boek van vorig jaar ging. Ik ben echt een beetje down nu :(

En vanmiddag lekker simsen :D Eerst nog Engels leestoets maken strakjes. En nog trainen vanavond. Dus das wel leuk :D
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo weer naar school, vanmiddag niet zo veel in de planning.
Repeteren voor musical, creatief, undd tv kijken. .,.
EN JAH dat doen wij op school, maar niet elke dag. XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik haat het wanneer ik door iemand anders word geknipt, aangezien die gene altijd mijn haar weet te verpesten zoals nu, mijn ponyding is veels te kort en het was ook nog eens dunner gemaakt waardoor het nog korter is, blegh haat aan kappers
dit is 1 van de reden waarom ik altijd op vrijdag wil knippen, kan het in het weekend ene beetje beter komen te zitten
naja
weekend yay
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik draai vanaf volgende week 1 uur extra, ze hebben dus mijn donderdag middag afgepakt, heb nu ook 4 uur per week nl, in plaats van 3. We hebben maar 1x les van haar gehad, en ze kijken niet eens hoe ze met ons werkt! En ze heeft nu Blok3 overgeslagen en we zijn naar Blok4 gegaan, blijkt dat een andere klas daar ook is, en dan hebben wij een achterstand, slaat nergens op. We moeten gewoon boeten van de foute die de school zelf heefgt gemaakt, zoals super lang wachten met een vervanger regelen, en dan ons opzadelen met de gevolgen van hun fouten, diep triest gewoon ><


En het gaat niet echt geweldig met mijn hond, waarschijnlijk heeft ze buiten iets gegeten, ze heeft erge diaree en ze heeft al 2x haar eten laten staan. Ik ben echt bang dat ze hieraan dood gaat, want het is waarschijnlijk gebeurd toen ik haar uitliet, het is gewoon mijn schuld dat ze zich zo beroerd voelt :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Marlinde moest haar lolly's afstaan.. :O

Maarjaa, dadelijk naar mijn oma en opa, eten.. En dan eigenlijk weer niets doen.. In elk geval, op school was het echt dodelijk saai, iemand die er moest zijn van mij was er niet, en volgens mij ben ik gisteren gewoon voor dat persoon langs heengelopen en zag ik die die gast niet eens.. Superslecht, ik kwam er buiten pas bij dat die gast zo'n kleur jas heeft, haast altijd zwart draagt en ook zwarte haren heeft, maar ik weet nog niet steeds niet of hij dat was.. Najaa, ik ben dus echt superhyper de hele dag omdat ik zo'n nummer van Falling In Reverse en van Iron Maiden heb geluisterd, echt vaag >,<
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb de #freebeefriday gewonnen van EA Benelux! Een showtime pakket met: TS3 Showtime, een vaag nog iets en nog twee andere vage dingen. Ik geef TS3 Showtime we aan een vriendin en de andere dingen weet ik neit wat het zijn, misschien kan ik nog een plaatje posten van wat het is :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie