Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 9 van 305

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op school.. Net Engels pw gehad, echt super makkelijk! Dadelijk (naja, over een uur.. Een heel uur wachten!) Nog een wiskunde pw, en dan zijn me om 11 uur ong uit.. Hehe, mega chill :3

Dus, straks lekker veer tijd om te simsen en gitaar te spelen c:
.. En te leren voor morgen ;/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een rot ochtend.
Ik ben al niet echt een vrolijk nootje als ik wakker word.
Wil ik mijn broek aantrekken op me bed.. kruipt er ineens een dikke vette spin onder mijn benen vandaan. Ik met mijn extreme Arachnaphobia natuurlijk gelijk overstuur. huilen en huilen. Overal jeuk gehad deze ochtend. :(

Mijn mannetje na het werk heel de kamer grondig doorzocht, wel gevonden. Onder de waterbak van de hondjes. Ik, natuurlijk, nog steeds niet gerustgesteld, want wie weet was het wel niet die spin. ):

Toen maar de hele kamer opgeruimd en alle spinwebben verwijderd.
Niet goed hoor, die ansgt voor spinnen, al me hele leven. Kan er heel slecht tegen en ben als de dood voor ze. Hopen dat me dagje vanmiddag beter word!
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wordt gek van m'n verkoudheid. Het is nog nooit voorgekomen dat ik niet verkouden ben geweest bij een piepjestest. En raad eens, deze week heb ik piepjestest. Ik had het kunnen weten xD En nu nog even natuurkunde leren. Het is zo makkelijk dat ik bang ben dat de toets en hell gaat worden. Het kan allemaal met natuurkunde xD En dan daarna tv kijken, oja nieuwe aflevering van CSI en dan Bones (daarvan volgende week nieuw seizoen, yay :D) en dan ergens in een pauze douchen en dan slapen.

Dit was een lange wwjk post xD
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfoe, heb het de komende weekenden echt druk! Slaapfeestje, hobbybeurs in Den Bosch en misschien nog tennissen. En natuurlijk heel veel toetsen -.-
En natuurlijk De Sims 3 Showtime spelen tussendoor! Ga donderdag gelijk naar de stad :)
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Snateraar: Lekker uitzieken in je bedje hoor!

@Alle mensen met toetsen deze week: Succes :thumbup

Mmm mijn weekend was ook niet alles, maargoed het begint er alweer iets beter uit te zien, althans ik hoop dat het ook beter wordt na morgen gepraat te hebben. Pff ik haat ruzies enzo. Maar ach het hoort er nu eenmaal bij zullen we maar zeggen.

Zo maar eens lekker mijn bedje in duiken en er even niet meer aan denken.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Evannah: Bij wie heb je besteld dan???

~

Ik ging vanochtend met een zenuwachtig gevoel voor het eerst alleen naar een locatie met het OV. OV haat ik en kan ik gewoon niet mee om gaan.. Naja ik daar op die locatie netjse op tijd, half uur te vroeg zelfs.. En maar wachten wachten wachten... na anderhalf uur gevraagd hoe of wat: Waren ze me vergeten te bellen dat ik daar niet heen hoefde. ZUCHT. nu weer terug op mn vaste locatie... Communicatie is moeilijk..

V Wat raar :O Er staat nog steeds 8 maart daar namelijk :O hmmmhh..
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ECI :) Gister mail gehad dat hij binnen 24 uur geleverd zou worden!
En wat balen zeg dat je voor jan *** daar heen gegaan ben dan :S

^We zullen zien dan. Ik post sowieso wel als ik hem binnen heb :) Gaat me namelijk ook niets verbazen hoor als hij donderdag pas binnen komt :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? ;o

Mijn ICT leraar heeft het 8ste uur laten vervallen, en de andere ICT leraar is er ook niet, en wij wisten niet wie we hebben (het wisselt om de zoveel weken) dus wij dat vragen aan hem, hij wist het ook niet. Maargoed, het viel uit en toen waren wij het zesde uit het zevende een tussenuur, Bio was naar het vijfde verplaatst, maar dat wist kiphoofd niet xD
En we worden overladen met toetsen en heb een 7 voor Frans =D

En ik kan de sudoku niet oplossen ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gosh, gaat RTL5 even het hele programma omgooien en is er opeens geen Glee, New Girl, Modern Family en Raising Hope meer, en in plaats daarvan gaan ze Barbies Bruiloft doen. Echt dankjewel RTL, wie zit er echt te wachten op dat wijf. Nu ben ik echt chagrijnig -_______-

En dat wilde ik even kwijt :)
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ omggg... die lelijke barbie is totaal niet interessant met haar gedrag en lelijke kop, ik snap niet wat het voor een zin heeft om die stomme bruiloft van dat lelijke mokkel op tv de gooien, bah ik mag die lelijke echt niet

en... nog zo'n 4 weken les en dan examentrainingen ofzo iig voorbereiden voor examen

en ik ben heeel erg verslaafd aan een teaser van een liedje

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op wo 07 mar 2012, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Let op je taal!

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie