Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 8 van 305

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Geweldig, mijn email doet het niet meer. Ik kan niet eens naar de website van hotmail, niet op google chrome en niet op mijn gewone internet (internet explorer), weet iemand daar misschien een oplossing voor want dit is erg irritant :(
Edit:
Nu werkt mijn mail ineens weer wel, vreemd
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag m'n pa in de tuin geholpen. Ik heb last van m'n rug en kan m'n armen amper meer omhoog krijgen door het tillen van al die stenen, maar het was het wel waard. Ik kreeg ervoor betaald en het was nog eens gezellig ook. :)
Alleen heb ik nu dus het gevoel alsof het 11 uur 's avonds is. Ik wil slapen xD
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

kheb met mensen die sletterig of doen ofals ze kunnen dansen moeten dansen O.O
Het was afschuwlijk, ik denk dat ik er een trauma heb opgelopen :cry
Maar ik mocht gelukkig naar boven gaan :D Toen me vader zei , als je wil mag je naar boven
schoot ik meteen naar boven XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister naar mijn oom en tante geweest, bij hun nieuwe paard Rowan kijken ;D Natuurlijk heb ik haar ook meteen uitgeprobeerd en ben daarna met mijn oom in de bossen gaan paardrijden. Dat was echt super leuk ;D
's Avonds verjaardag van een vriendin waar ik ook ben blijven slapen :3 Straks word ik door Jos opgehaald en ga ik met hem en z'n family volleyballen :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

pff wat zeuren jullie over de vakantie die voor bij is :O ik heb sinds de kerst geen vakantie meer gehad :O!
Voordeel aan werken: Je krijgt vrije dagen die je op kan nemen wanneer je wilt! En 29 & 30 maart heb ik twee vrije dagen opgenomen en die zijn goed gekeurd. ik blij! Hopelijk heb ik dan mn ipad ook!

~

Morgen ochtend naar de dokter heb een soort raar gaatje in mijn voet met een zwart puntje, mijn moeder denkt dat het een likdoorn is. Maar ik weet het niet.. Morgen 8 uur dokter, dan door naar werk en om 13:00 naar de locatie waar ik de aankomende drie weken kom te werken. Mweh, nog langer reizen T.T
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gewonnen met squashen van me pa, en gister ook nog met Scrabble (iets anders als Wordfeud). Zo naar Saturn, we gaan een nieuwe telefoon beneden kopen want die kan het elk moment begeven en mijn moeder zag een mooie in de RM shop, alleen bleek die echt te zijn, haha!
En ik kan niet wachten om te rijden met mijn nieuwe paardrijlaarzen, ben benieuwd of mijn instructrice het opmerkt.

En ik heb nu 7 paar schoenen.. :sweatdrop
Ben vergeten die van Björn Borg mee te tellen. Ik heb dus echt veel schoenen, maar wel allemaal sneaker soort ofcourse ;p

EDIT;
OMG ik vergeet het gaafste ding te vertellen. Ik hoef Showtime (ik heb de Katy Perry Edition besteld) niet te betalen van mijn oma. Ze waren gisteren bij ons, en ze zei nog even wat tegen Sanne zeggen, en toen zei ze dat ik het spelletje niet hoefde te betalen en ik zei dat ik dat wel wilde doen omdat hij zo duur is, en mijn oma zo zo van, moet je even luisteren, je nichten hebben een trui, broek en de ander heeft een paar laarzen van me gehad, jij niks.
Dus ik hoef 'm niet te betalen! Mijn oma is geweldig <3
Ik ga 'm donderdag als ze hem heeft gehaald gelijk ophalen, wel *** dat ik dan ook naar de Ortho moet, om 4 uur. Ach jaa. Gaat wel lukken, ben om 1 uur uit. =3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

mijn ogen tranen echt veel :'3
en het is nu onwijs irritant omdat ik een klein wondje heb op mijn ooglidrand bij mijn binnenste ooghoek :'3

en ik kreeg net kippenvel bij een liedje en normaal krijg ik nooit kippenvel
wat is kippenvel eigenlijk een raar woord als je erover nadenkt :'3
kippenvel... kippenvel... kippenvel...
't klinkt steeds raarder
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie