Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

De Sims Nieuws-er van de week 22/1 - 29/1 ~ Anna!

Afbeelding
Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent
tot de forummer van de week.
Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.
Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.


Omdat Adoror een paar dagen weg is, kies ik deze week een nieuwe SNvdW'er! En dat is... *tromgeroffel* Anna! Anna is al meer dan 2 jaar lid en erg actief op het forum, o.a. in de ballenbak. Ze doet graag mee aan forumspelletjes en is vaak te vinden in het dagboekengedeelte. Ik hoop dat jullie wat leuke vragen kunnen stellen aan Anna, om zo wat meer van haar te weten te komen :)

Anna, van harte gefeliciteerd en geniet van deze week!
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De Sims Nieuws-er van de week 22/1 - 29/1 ~ Anna!

Owh, wauw. Dit had ik echt niet verwacht! Heel erg bedankt allemaal! En dan hier maar meteen alles beantwoorden:
Matthieu schreef:Euhm.. hoe oud ben je?
Ik ben 13 jaar, over een maand wordt ik 14. :)
Luna schreef:- Volg je veel dagboeken of heb je er geen tijd voor?
- Welke studierichting doe je?
- Als je een ding mocht kopen, wat zou je dan kiezen? (maakt niet uit hoe duur of hoe moeilijk te vinden)
- Ik volg vooral veel dagboeken in het uitgelichte gedeelte. Want die dagboeken zijn al wat verder en op dreef. Er komen zo veel dagboeken bij, dat ik niet alles meer volg.
- Ik zit in de tweede klas en die is bij ons nog gemengd. (Ik denk niet dat veel scholen dat kennen) De havo en atheneum leerlingen zitten nog bij elkaar in de klas, maar het is voor mij wel zeker dat ik naar atheneum ga, want volgend jaar is het wel gespreid.
- Pfoe, wat een lastige vraag. Ik zou zo veel willen kopen, haha. Maar een mooi groot landhuis hier in de buurt, als ik dat kon vinden en betalen zou ik het zeker kopen. (Met een mooie zwarte vleugel erin.)
nonnieven1 schreef:Umm.. Wat is je lievelingskleur? (A)
Dat is denk ik rood. Een echte lievelingskleur heb ik eigenlijk niet.
Merlijntje schreef:- Wat zijn je hobby's?
- Als je 1 wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
- Wat is jou lievelingsdagboek? (niet één kiezen van jezelf ;))
- Van wat voor boeken, films, tv-series enz. houd je?
- Heb je huisdieren?
- Dit is het derde jaar dat ik piano speel en ik tennis al 5 jaar. En ik ben er nog niet op uit gekeken.
- Alweer zo'n lastige vraag. Ik zou wensen dat.. Eén van mijn vriendinnen nooit meer gepest wordt, want dat lijkt maar niet te stoppen en ik zie haar lijden.
- Ik heb meerde lievelingsdagboeken eigenlijk. Mag dat ook? Pink Belly Strape Button van AnsjJ2 en White Velvet ('rainbow') legacy van I_mJimmy.
- Ik hou van realistische (geschreven) boeken, films en series. Maar er mogen best fantasieën inzitten. Bijvoorbeeld de serie 'de hongerspelen' of 'gone' (allebei boeken) vind ik erg leuk. En Wie is de mol is mijn favo tv-programma.
- Ik heb een kat, Lieby. Ik heb vast wel eens een foto gepost. Hij lijkt op Dikkie Dik.
djon black schreef: Welk niveau doe je, of heb je gedaan? en als je het al gedaan hebt, wat voor studie of werk doe je?
Zoals hierboven ook al gevraagd werd, is mijn antwoord dat ik richting Atheneum ga, en nu in de tweede zit.
Simsfreak schreef: Waar haal je je inspiratie vandaan voor 10G Visser en andere dagboeken? :)
Inspiratie haal ik uit het dagelijks leven, soms zie ik dingen gebeuren en dan denk ik: 'Hé, zoiets kan ik laten gebeuren in mijn 10G!', en door dagboeken van anderen te lezen ook..
Hikari-desu schreef: Stel je voor dat je een fantasiewezen zou zijn, welke zou dat dan zijn? :)
Een fantasiewezen.. Ik zou.. Een piraat willen zijn (bij Jack Sparrow in dienst), maar dat is geen fantasiewezen, haha. Ik ken niet erg veel fantasiewezens eigenlijk. Ik kan echt niks verzinnen, hier kom ik later op terug! :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De Sims Nieuws-er van de week 22/1 - 29/1 ~ Anna!

Robin_Sim schreef:Sinds wanneer speel je de Sims? En door wie/wat ben je in aanraking gekomen met de Sims?
Ik speel de sims al.. Een jaar op 5/6, want ik ben begonnen met sims 2. (Ja, ik was er te jong voor, haha.) Mijn beste vriendin (en buurmeisje) had het gekregen van familie en we gingen het spel uittesten. Ik vond het gelijk al een heel leuk spel en wilde niet meer met die 'Laura's passie dierenkliniek'-achtige spelletjes te maken hebben: Sims was veel leuker!
superfan schreef:Wat is je leukste moment hier op sn?:)
Ik denk dat dit het leukste moment is, nu ik De Sims Nieuws-er van de week ben. :) En er gaat waarschijnlijk ook weer een leuk moment aankomen, want binnenkort mag ik een forumspel leiden in de ballenbak. Dat lijkt me ook heel leuk!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie