Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Bedankt allemaal <3
Alan Stanley schreef:Hoeveel uur Sims je per week? En hoeveel uur SN je per week?
- De laatste tijd sims ik niet meer zo veel. Tenzij de bodyshop van de sims 2 mee telt. Dan ongeveer anderhalf uur, het ligt er ook aan hoeveel huiswerk ik krijg.
- Ik SN gemiddeld 1 uur per dag, dus dan zit ik ongeveer 7 uur per week op SN.
Smiley schreef:Een paar vragen:
-wat is je lievelingsvak op school en aan welk vak heb je echt een hekel?
-Waar ben je ongelofelijk slecht in(niet alleen school, maar ook thuis enzo)?
- Ik vind wiskunde best wel leuk, maar dat ligt aan het hoofdstuk, en engels. Het vak waar ik echt nooit me verder ga ik Frans.
- Frans en... turnen :sweatdrop En ik ben bestwel onhandig dus dan heb je het best wel snel ;3
Luna schreef: Maar goed, nu een aantal vragen:
- Waar kun je wel altijd om lachen?
- Wat zijn je favoriete films?
- Wat zijn je favoriete series?
- The Bing Bang Theory & Lachen Om Home Videos. En KUD, bijvoorbeeld daarvan is Schilderij super funny :3
- POTC4 vind ik wel een topper. En The Green Mile is ook erg goed. Ik vind meestal films wel snel goed, maar dan kijk ik ook vooral naar de kwaliteit enzo.
- Geen idee, ik kijk zoveel progamma's, South Parc, The Cleveland Show, Family Guy, Two And A Half Men, Gary Unmarried, The Bing Bang Theory. Maar ik denk dat de bingbang echt een van mijn favorieten is, vooral Sheldon is daar zo genig, haha ;P
~zo'n soort vraag had Marit. al een x gesteld dus dit heb ik gewoon gekopieerd~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Smiley schreef:Een paar vragen:
-wat is je lievelingsvak op school en aan welk vak heb je echt een hekel?
-Waar ben je ongelofelijk slecht in(niet alleen school, maar ook thuis enzo)?
Ik ben gek op de vakken drama, beeldende vormgeving (tekenen en handvaardigheid), literatuur en ckv vind ik stiekem ook erg leuk :$
Ik heb een hekel aan economie.

Ik ben nogal een chaoot. Plannen en dingen onthouden staan blijkbaar niet in mijn systeem. :$ Ook ben ik niet zo goed in het leggen van (nieuwe) contacten.
Luna schreef:Gefeliciteerd!
Omg, @Hikari-Desu, ik hou ook heeeel erg van doc Martens <3 Het zijn mijn favoriete schoenen, ik draag ze bijna altijd! :D

Maar goed, nu een aantal vragen:
- Waar kun je wel altijd om lachen?
- Wat zijn je favoriete films?
- Wat zijn je favoriete series?
Yay <3 Ik heb nog nooit Doc Matrens gedragen hoor, maar ik wil ze wel super graag. :)

Ik moet altijd om slechte grappen lachen waar niemand anders om lacht. :sweatdrop Ik ben ook gek op Engelse humor.

Mijn favoriete films zijn Lord of the Rings series, Harry Potter series, Edward Scissorhands, Shower (een Chinese film) en Memoirs of a Geisha.

Ik vind Het Blok (Australie) erg leuk, en ook wat oudere series zoals The Nanny, Fawlty Towers en Mr. Bean.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Liza schreef:Nog een vraagje, hoe beschrijf je je stijl? Heeft het een naam, of is het gewoon een beetje simpel en gewoon?
Heel simpel eigenlijk. Eigenlijk zo'n beetje altijd wel hetzelfde, t-shirt, spijkerbroek, schoenen, en dan mijn pandora, horloge, ring en nog een rinkelende armband. Iig, het is echt super standaard.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Liza schreef:Nog een vraagje, hoe beschrijf je je stijl? Heeft het een naam, of is het gewoon een beetje simpel en gewoon?
Dat is de grote vraag waar ik me op dit moment erg mee bezighoud. Mijn stijl heeft niet echt een naam, het is een mix van allerlei invloeden en stijlen (en wat van mezelf natuurlijk). Laat ik maar zeggen dat de muziek waar ik naar luister ook naar boven komt in mijn kleding, laat ik het daar op houden. :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

o0simsfreak0o schreef:ik heb wel een leuk vraagje :3

hoe zien jullie jezelf als jullie 20 zijn? :3
Dat ik er geen antwoord op heb gegeven ;o
Ik denk studerend ergens. Verder heb ik eigenlijk geen idee...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

laat ik deze dan ook maar ff beantwoorden :$

Als ik 20 ben zie ik mezelf ergens studeren op een hogeschool of universiteit. Ik denk dat ik dan iets studeer dat met psychologie te maken heeft of een creatief vak. Terwijl ik aan het studeren ben, ben ik bezig met mijn eerste boek.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie