Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Wat is jullie meest gênante moment ook, dat je je dus echt ontzettend schaamde?

Wat gaan jullie doen met de kerst?

Hebben jullie huisdieren?

En mooiste land of plek waar jullie ooit geweest zijn

;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Ik heb ook nog een paar vragen:

Zit je ook nog op andere forums buiten deze?

Aan welk liedje ben je op het moment verslaafd?

Wat doe je het liefst in de sims? (Dus, een uitdaging ofzo)

Wat is je lievelingsprogramma?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

cynderxxx schreef:gefeliciteerd met proeftijd teamlid worden en SNvdW

euhm een vraag

Wat voor soort schoenen dragen jullie?
-Ik heb 3 paar Nike's, waarvan 1 ongedragen en leren enkellaarsjes, gekocht omdat ze er wel stoer uitzagen ;x
deetui schreef:wat was de gekste droom die je oit hebt gehad
moederkindje, vaderskindje of allebij
Wat is je favoriete tijdschrift
-Dat ik opgegeten werd door een T-Rex, en dat ik niet bang was, en dat ik ze aaide, achteraf raar, ik zat toen in mijn "ik houd van Dino's" -periode ;3
- Allebij
- Ik heb eigenlijk geen favoriet tijdschrift, want ik ben van geen enkel lid, ja van 1tje, HOI, maar dat is niet de enige. De Hitkrant vind ik ookwel leuk, maar ik heb echt geen favorieten,
hiki schreef:Wat is jullie meest gênante moment ook, dat je je dus echt ontzettend schaamde?

Wat gaan jullie doen met de kerst?

Hebben jullie huisdieren?

En mooiste land of plek waar jullie ooit geweest zijn

;)
- Er zijn heel veel momenten geweest, maar waarschijnlijk door een rot opmerking van die mensen die denken dat ze alles zijn.
- Mijn opa & oma komen bij ons eten, dan gaan we Gourmetten, en zo voor kerst gaan we met mijn oma en mijn vaders kant van de familie eten bij de Chinees. En natuurlijk krijg ik wat cadeautjes ;D
- Jup, een 13 jarige tervurense herder & een kat waarvan ik de leeftijd niet weet ;3. We hebben ook konijnen gehad. En vissen, en nog 2 katten, en kikkervisjes c:
- Italië, aan het Gardameer, dat was zoo mooi <'3, en dan nog wat kerkjes (:
Bloos6 schreef:Wat zijn je toekomst dromen ?

Wat is je lievelings kleur ?

Heb je nog meer hobby's naast de sims ?

Wat mag je allemaal doen als modje op SN ?
- Ik vind alle kleuren wel leuk.. Niet echt een favoriete..
- Ja, heel veel dingen eigenlijk, zo'n beetje alles wel c:, paardrijden, lezen, schrijven, computeren, dingetjes voor de sims maken (niet echt buiten de sims, maja.
- Ja van alles, topics opslot zetten, modereren natuurlijk. Als proeftijd Teamlid heb je natuurlijk wat minder rechten, maar ik moet zeggen dat het er erg veel zijn ;o
Marit. schreef:Ik heb ook nog een paar vragen:

Zit je ook nog op andere forums buiten deze?

Aan welk liedje ben je op het moment verslaafd?

Wat doe je het liefst in de sims? (Dus, een uitdaging ofzo)

Wat is je lievelingsprogramma?
- Ja, op veel eigenlijk ;o
- Pfff. Geen idee, ik heb nu die CD's van Veronica's Top 1000 allertijden en daar zitten leuke nummers bij, maar nu vind ik Spin Docters - Two Princess erg leuk.
- In de sims.. Hmm, fotoshoots en verhalen over de sims bedenken.
- Geen idee, ik kijk zoveel progamma's, South Parc, The Cleveland Show, Family Guy, Two And A Half Men, Gary Unmarried, The Bing Bang Theory. Maar ik denk dat de bingbang echt een van mijn favorieten is, vooral Sheldon is daar zo genig, haha ;P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Simmielove schreef:
hiki schreef:Wat is jullie meest gênante moment ook, dat je je dus echt ontzettend schaamde?

Wat gaan jullie doen met de kerst?

Hebben jullie huisdieren?

En mooiste land of plek waar jullie ooit geweest zijn

;)
- Er zijn heel veel momenten geweest, maar waarschijnlijk door een rot opmerking van die mensen die denken dat ze alles zijn.
- Mijn opa & oma komen bij ons eten, dan gaan we Gourmetten, en zo voor kerst gaan we met mijn oma en mijn vaders kant van de familie eten bij de Chinees. En natuurlijk krijg ik wat cadeautjes ;D
- Jup, een 13 jarige tervurense herder & een kat waarvan ik de leeftijd niet weet ;3. We hebben ook konijnen gehad. En vissen, en nog 2 katten, en kikkervisjes c:
- Italië, aan het Gardameer, dat was zoo mooi <'3, en dan nog wat kerkjes (:
oeeeh het gardameer daar ben ik ook geweest :thumbup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

hiki schreef:Wat is jullie meest gênante moment ook, dat je je dus echt ontzettend schaamde?

Wat gaan jullie doen met de kerst?

Hebben jullie huisdieren?

En mooiste land of plek waar jullie ooit geweest zijn

;)

In groep 3 ben ik een keer met gym onder de douche gesprongen terwijl ik mijn ondergoed nog aanhad :scared

Ik heb geen huisdieren op dit moment, maar we zijn (met het gezin) druk aan het overleggen. We willen er dolgraag een. We hebben 4 dwerghamsters gehad en we zitten te twijfelen of we er weer een zullen nemen, maar we zijn ook aan het kijken of we misschien een ander huisdier willen nemen. (Enkele ideeen waren witbuikegels (:wub, maar helaas veels te duur - een egeltje kost al gfauw tussen de 60 en 80 euro), chinchilla's. cavia's en dwergkonijnen.)

Na een lange klim heb ik ooit de top van een berg (in Tirol - Oostenrijk) gehaald. Het uitzicht was werkelijk fantastisch, echt een onbeschrijflijk gevoel was dat. Ook ben ik 2 jaar geleden in zuidwest-Amerika geweest en heb ik allerlei natuurparken bezocht zoals Joshua Tree en Grand Canyon. Ook een aanrader!
Bloos6 schreef:Wat zijn je toekomst dromen ?

Wat is je lievelings kleur ?

Heb je nog meer hobby's naast de sims ?

Wat mag je allemaal doen als modje op SN ?
Mijn toekomstdroom is vooral dat ik gelukkig ben, waar en wie ik ook mag zijn. Op dit moment wil ik graag in de toekomst een jaar lang vrij nemen en gaan packpacken door heel Azie, maar wat ik als beroep wil gaan doen weet ik nog niet precies. Ik zit te twijfelen of ik iets met mijn creativiteit zal
doen of iets in de Psychologie/Pedagogiek richting achtig iets. :3

Ik vind de kleuren turquoois (ofzo), zwart (eigenlijk geen echte kleur :p), groen en rood erg mooi

Naast de sims speel ik softbal, luister ik musziek, schrijf ik en teken ik. Ook vind ik het geweldig om theaters of musea te bezoeken.

Op dit moment ben ik slechts proeftijd teamlid, dus op dit moment is het vooral helpen met het forum te onderhouden. Daarna, als ik (misschien) volwaardig lid ben, zullen er meer taken bij komen.
Marit. schreef:Ik heb ook nog een paar vragen:

Zit je ook nog op andere forums buiten deze?

Aan welk liedje ben je op het moment verslaafd?

Wat doe je het liefst in de sims? (Dus, een uitdaging ofzo)

Wat is je lievelingsprogramma?
Ik zit niet op andere fora. Ik ben, voor mijn "SN-tijd" een paar maanden actief geweest op het officiele forum en ik ben daarnaast ook lid van Simatography, een site voor machinima makers, storytellers en simatographers (sims-photographers ;)). Maar eigenlijk ben ik op dit moment alleen op SN actief. :p

p dit moment draai ik "Paradise" van Coldplay helemaal grijs, net als "Wonderwall" van Oasis. :o

Het liefst maak ik sims en speel ik ermee. Vaak zijn het dan "beginnetjes" van 10G's maar ik kom gegarandeerd niet verder dan 2 generaties. Daarna heb ik er geen zin meer in en maak ik een nieuwe sim, en zo gaat het maar door. Verder vind ik het ook wel eens leuk om huizen een make-over te geven of om photoshoots te houden. Ik heb in het verleden ook 2 machinima's gemaakt, maar op dit moment heb ik daar geen plannen voor. ;)

Op dit moment ben ik helemaal gek van "Het Blok Australie" :woot
Liza schreef:Nog een paar vraagje. ;D

Met wie van het forum gaan jullie het meeste om? ;D
Vroeger was ik een echte kwebbelkous met heel wat mensen, maar spreek iker een hoop niet meer en ook niet zo veel. Diegenen die ik nu het meeste spreek zijn Liza (jij dus :p), Imme, caesar11111 en Jozz. :)
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Ja, ik heb een vraagje. YEY!!!!!!! :swing

wat voor niveau doen jullie?
zoals HAVO, VMBO, VWO, Gymnasium etc. Basisschool of een opleiding ofzo, kan natuurlijk ook ;)
alhoewel die laatste 2 wel niet van toepassing zouden zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Liza schreef:Nog een paar vraagje. ;D

Met wie van het forum gaan jullie het meeste om? ;D
Pff, vroeger ging ik met iedereen wel om. Ik heb best wel wat mensen van SN op msn enzo, maar ik zeg er nooit wat tegen ;3
djon black schreef:Ja, ik heb een vraagje. YEY!!!!!!! :swing

wat voor niveau doen jullie?
zoals HAVO, VMBO, VWO, Gymnasium etc. Basisschool of een opleiding ofzo, kan natuurlijk ook ;)
alhoewel die laatste 2 wel niet van toepassing zouden zijn.
Ik zit in 2 HAVO/VWO, bij ons is het brugklas jaar verlengd zodat je extra zeker van je keuze kan zijn, ik hoop naar VWO te gaan, met oog op banen laten ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Ik heb nog wel een vraag :p

Lezen jullie dagboeken op het forum, en zo ja, welke vinden jullie het leukst/zijn jullie favoriet? :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

djon black schreef:Ja, ik heb een vraagje. YEY!!!!!!! :swing

wat voor niveau doen jullie?
zoals HAVO, VMBO, VWO, Gymnasium etc. Basisschool of een opleiding ofzo, kan natuurlijk ook ;)
alhoewel die laatste 2 wel niet van toepassing zouden zijn.
Ik zit nu in 4vwo. ;)
Snateraar schreef:Wat is je favoriete woord/zinnetje/wat dan ook?
"MY HAND IS A DOLPHIN!!" Lekker droog om dat random te zeggen. :p
Robin_Sim schreef:Ik heb ook een vraag :)

Welk feestdag vinden jullie het leukst? en waarom?
Ik vind Sinterklaas en Kerst allebei het leukst, omdat we dat met de hele familie uitgebreid vieren. :)
Simsfreak schreef:Ik heb nog wel een vraag :p

Lezen jullie dagboeken op het forum, en zo ja, welke vinden jullie het leukst/zijn jullie favoriet? :3
Ik lees de laatste tijd niet zo veel dagboeken (meer), maarik vind het wel weer leuk om ze zo nu en dan eventjes door te lezen. Ik ben wel een trouwe volger van Gwen's 100 kleine Hooligans en Expeditie Robinson. :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Snateraar schreef:Wat is je favoriete woord/zinnetje/wat dan ook?
Bam denk ik ;3 Het is, "We All Float Down Here" =D
Robin_Sim schreef:Ik heb ook een vraag :)

Welk feestdag vinden jullie het leukst? en waarom?
Kerstmis, omdat het zo gezellig is met de kerstboom, en dat het dan soms sneeuwt, en je bent écht bij je familie (:
Simsfreak schreef:Ik heb nog wel een vraag :p

Lezen jullie dagboeken op het forum, en zo ja, welke vinden jullie het leukst/zijn jullie favoriet? :3
Ik las vroeger echt élk dagboek, nu eigenlijk geen een..Soms nog Gwen's 100 kleine hooligans..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Alan Stanley schreef:Hoeveel uur Sims je per week? En hoeveel uur SN je per week?
De laatste tijd heb ik het erg druk, dus sims ik zo'n 2 uur in de week. (Tenzij het vakantie is natuurlijk :D). Ik zit denk ik bij elkaar 1 1/2 uur per dag op SN, ik weet het zelf eigenlijk niet eens :$. Dat is dan zo'n 11 uur in de week. :o
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Een paar vragen:
-wat is je lievelingsvak op school en aan welk vak heb je echt een hekel?
-Waar ben je ongelofelijk slecht in(niet alleen school, maar ook thuis enzo)?
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: De Sims Nieuws-er van de Week!

Gefeliciteerd!
Omg, @Hikari-Desu, ik hou ook heeeel erg van doc Martens <3 Het zijn mijn favoriete schoenen, ik draag ze bijna altijd! :D

Maar goed, nu een aantal vragen:
- Waar kun je wel altijd om lachen?
- Wat zijn je favoriete films?
- Wat zijn je favoriete series?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie