Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
MISSnowwolf
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
vr 30 sep 2011, 14:32

Best een domme vraag :$

Ik wist niet zeker waar hij moest dus ik maak maar ff een nieuwe $$.
Ik heb een afbeelding voor mijn onderschrieft maar weet niet hoe ik die er plaats $$
Weet iemand het wel zeg het dan plz.

Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Best een domme vraag :$

Je moet het plaatjes ook uploaden op bijv. Photobucket. Dan met je de IMG-code daarvan kopieëren en die plakken in dat menu.
Anders moet je het topic: Hoe plaats ik afbeeldingen of Simsnieuws (of zoiets) bekijken. Daar staat precies uitgelegd hoe je die foto moet uploaden.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Best een domme vraag :$

Je upload via een uploadsite, zoals Imageshack je foto, dan kopieër je de link, en plakt hem tussen [img].[/img]
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Best een domme vraag :$

dat is simpel op te lossen. Je gaat dus naar onderschrift wijzigen, en daarna ga je naar een site waar je afbeeldingen kan uploaden. Bijvoorbeeld deze site: http://www.uploadplaatjes.nl/
je kiest hoeveel je er wil uploaden, in dit geval dus 1. Je gaat naar bestand kiezen en je zoekt het bestandje voor je en dan klik je op upload. Daarna ben je zo goed als klaar, alleen nog even de link kopieeren (als er meer dan 1 bij zit, neem dan die voor forums, aangezien dit een forum is) en dan plak je de link dus bij je onderschrift en je bent klaar. Oh ja en nog even [img]...[/img]tussen de link zetten ;)
die .... niet, maar dat moet de link voorstellen.

Kopieer de link van de afbeelding, niet die van de website

Snap je het zo, of niet?

Je moet die van UBB forum kopieeren.

Laatst gewijzigd door djon black op do 15 dec 2011, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Best een domme vraag :$

Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar zijn dat twee plaatjes? Ik weet niet of je er twee tegelijk in [img] kan zetten.. Als het er 2 zijn zou ik ff appart proberen..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten