Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 3 van 11

Gebruikersavatar
Twinkelstar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
di 05 apr 2011, 18:24

Re: Het grote winter & feestdagen topic

heerlijk toch weer zo'n witte kerst, lekker knus met elkaar, kerstcdtje erbij gluhwijntje mmmm
gezellig met de familie en hondjes naar het bos, honden worden sneeuwpopjes en de kids maken engeltjes in de sneeuw, hoe lekker kan je het hebben
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het grote winter & feestdagen topic

Wij vieren wel sinterklaas :D, we hadden lootjes getrokken. We hadden alle vier (mijn zus, moeder, vader en ik) als verassing iets voor de konijnen, dus zij kregen uiteindelijk de meeste cadeautjes :D

Morgen vieren we Sinterklaas op school :D, ik ben benieuwd hoe diegene die ik heb getrokken haar surprise vindt...
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote winter & feestdagen topic

Wij niet meer, ik ben enigs kind, en ik mocht kiezen of ik meer cadeau's met kerst wilde of ik sinterklaas wilde vieren.. Dan wordt het natuurlijk kerst, omdat sinterklaas zuigt.. Maarjaa, ik heb wel een chocoladeletter en een album gekregen, en voor mijn verjaardag nog meer c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het grote winter & feestdagen topic

^Sinterklaas is de eindbaas, zonder twijfel Eloise ;D

Wij hebben ook Sinterklaas gevierd ;D Het was weer gezellig, zeker omdat mijn zus er was.
Best wel een vaag idee dat ik bijna twee jaar geleden gewoon het in een ander huis had gevierd.
Waarschijnlijk dan ;p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie