Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 8 van 11

Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het grote winter & feestdagen topic

Als de wereld op 12 december 2012 vergaat hebben we nog even de tijd :D

Mijn goede voornemen was dat ik zou stoppen met een spel, op dit moment (sinds ergens deze week) wordt mijn account verwijderd :D.

Mijn andere goede voornemen is dat ik, het liefste elke dag, ga hardlopen met mijn zus. We willen allebei een betere conditie :D. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken met andere verplichtingen (ik denk het dus eerlijk gezegd niet XD)
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het grote winter & feestdagen topic

21ste was het ja.
Maar, niks is wetenschappelijk bewezen. En, als je verder kijkt naar dingen spreken de Maya's over dingen na 2012.
En trouwens, ze hebben vaker voorspellingen gedaan met het einde van de wereld. 1756 ofzo, zat er ook bij... nou, de wereld is er nog... ;)

12 december 2012, is de Hanze lijn, klaar. ;)

Mijn voornemen?
heb ik niet echt, gewoon lekker doorgaan naar 4 vwo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het grote winter & feestdagen topic

^ De maya kalender verloopt dan, maar het blijkt dat ze dan een nieuwe kalender moeten maken ofzo. XDD
ofnaja, dat zei een wetenschapper.. volgensmij was hij gestoord.. C:

Mijn goede voornemens zijn om meer in bomen te klimmen, om niet zo psycho oud over te komen.. (lijken kan ik niets aan doen..) Om meer met mijn bff naar ons weiland te gaan. & meer te meeten. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote winter & feestdagen topic

21 december 2012 zou de wereld vergaan. Maar mensen geloof daar nou aub niet in T>T in de jaren 70 zou de wereld vergaan zijn, vorig jaar zou de wereld vergaan etc.. Maar daar gaat dit topic alsnog niet over... dus back on topic please ;)
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote winter & feestdagen topic

Zoals jullie wel kunnen zien is het Kerst thema van onze homepage en ons forum gehaald en heeft Sims Nieuws weer de gewone vormgeving.

We hadden beloofd om alles uit onze Kerstmis Advent kalender openbaar te maken en deze staan nu online, uiteraard kun je niet meer meedoen voor alle leuke prijzen die we hebben weggegeven.

Inmiddels hebben alle winnaars hun prijzen binnen en we zijn erg tevreden over het aantal deelnemers en jullie reacties en feedback, dus het is zeker voor herhaling vatbaar.

Dus als je 1 of meer dagen had gemist van onze Kerstmis Advent kalender dan kun je die nu alsnog allemaal bekijken:

http://www.simsnieuws.nl/sn-kerst-2011/
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie