Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 4 van 4

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het grote boeken topic

Gigantische bump enzo, party.

Maar goed, onderweg zijn: Insurgent (vervolg Divergent), Mockingjay en Catching Fire (al gelezen, maar goed), Game Of Thrones (eerste deel), Paper Towns, Suicide Notes en A Second Wind van de film Intouchables.
Eigenlijk heb ik ook A Walk To Remember gekocht, maar daar hebben ze nu problemen mee. Dus misschien cancel ik het boek en ga ik toch meteen voor Allegiant.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Het grote boeken topic

@Abctje, ik heb de aardkinderen gelezen! :laugh Een echte aanrader trouwens! :thumbsup
Verder heb ik alle Hunger games en Harry Potter-boeken gelezen! :woot .
En ik heb eergisteren, het eerste boek van de Larten Crepsley-reeks voor de 10de keer ofzo herlezen. (Van de auteur van Darren Shan, voor wie Darren Shan heeft gelzen is dit een geweldige reeks!!!! :love )
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het grote boeken topic

Net 'Maar buiten is het feest' van Arthur Japin gelezen voor Nederlands. Ik was het al langer van plan te lezen nadat hijzelf tegen mij had gezegd waar het boek over ging (bij de dag van de literatuur) en ik vond het wel een goed boek voor Nederlandse literatuur.
Verder net Revealed van Kristen Cast en PC Cast gekocht die ik waarschijnlijk ga lezen in de kerstvakantie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote boeken topic

@Lestis; de film is volgens mij heel goed, ik wist eigenlijk niet eens dat er een boek was. :')

Nouja, ik wil dus Divergent enzo gaan lezen, maar die moet ik eerst weer bestellen, sigh. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote boeken topic

Divergent, The Hunger Games, Catching Fire en Mockingjay (tijdje geleden al maargoed).

Heb net het Boek bij de Film van Catching Fire gekocht, vet leuk :) En ik wil nog Insurgent lezen en ik moet eens gaan beginnen met Game Of Thrones.
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote boeken topic

Ik ben nu bezig aan Allegiant en The Hobbit. :')

En in de tussentijd heb ik ook al Divergent en Insurgent gelezen dus.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote boeken topic

City of Lost Souls ;3
Gekregen voor kerst, heb de Hunger Games al uitgelezen (alles in t engels, is goedkoper :P)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Het grote boeken topic

Ik heb de afgelopen dagen alledrie de boeken van de Hongerspelen gelezen. Wat een ellende zeg! Niet het boek, da's mooi geschreven, maar de gebeurtenissen zjn wel echt vreselijk.
Ik ga nu denk ik weer beginnen in Poison study van Maria Snyder. Die is echt zo geweldig :love Echt een aanrader als je van fantasy houdt.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het grote boeken topic

Matthieu schreef:Divergent, The Hunger Games, Catching Fire en Mockingjay (tijdje geleden al maargoed).

Heb net het Boek bij de Film van Catching Fire gekocht, vet leuk :) En ik wil nog Insurgent lezen en ik moet eens gaan beginnen met Game Of Thrones.
Simsfreak schreef:Ik ben nu bezig aan Allegiant en The Hobbit. :')

En in de tussentijd heb ik ook al Divergent en Insurgent gelezen dus.
Sebas. schreef:Ik ben nu Divergent en Catching fire aan het lezen, echt geweldige boeken! :D
Divergent -wenkbrauwwiebel-

Ik had laatst Divergent tot een van mijn favoriete series benoemd, maar helaas, ik las wat kritische reviews en eigenlijk moet ik ze wel echt gelijk geven af en toe :')
Maar Allegiant was pijn, Insurgent was tof, en Four is geniaal.

Suicide Notes was idioot. Degene die tegen de schrijver heeft gezegd dat je moet schrijven zoals je character denkt is nog idioter. Ik houd van sarcastische personen, maar dit was een beetje too much. En de "plottwist" was ook een beetje vaag.
Maar hey, ik heb erger gelezen.

Mockingjay en Catching Fire waren stukken beter dan toen ik ze eerst had gelezen, trouwens. Misschien komt het doordat ik ze in het Engels las, misschien had ik de eerste keer gewoon te hoge verwachtingen.

Na Searching For Alaska dacht ik dat Paper Towns misschien ook een masterpiece was, maar dat viel helaas tegen. Wel vermakelijk en ook wel het geld waard, though.

Ik wist trouwens niet dat A Second Wind een biografie was en gezien ik nog nooit eerder een biografie heb gelezen ga ik maar denk ik ook maar niet beoordelen. Sowieso is dat een beetje raar, gezien hij over zijn leven schrijft.
Ook heb ik het boek nog niet uit, net als Game Of Thrones. Het boek staat in mijn kast en hoewel ik altijd wel van dikke boeken houd, ben ik toch een beetje bang :')

De boeken die ik wel gelezen heb, zijn de vijf/vier (?) boeken in de The Mortal Instruments serie. Ik heb ze allemaal direct achter elkaar gelezen, wat ervoor zorgt dat ik geen idee meer heb wat in welk boek is gebeurt. Dus, in het algemeen; vermakelijke serie. De romantiek is een beetje overdone als je kijkt naar de "you changed him" gehalte, maar goed. En Magnus Bane is een legend, en ik houd van Jace' sarcasme.
En ik heb ook meteen The Infernal Devices serie gelezen. Ik vond die beter dan TMI, hoewel er een rasechte lovetriangle in voorkomt. Ook was de schrijfster zo druk bezig met dramatische quotes toevoegen dat het lijkt alsof ze soms echt langs elkaar heen praten, maar het is haar vergeven.
Beiden series zijn echt vermakelijk, heus.

Ik heb nog twee andere boeken gelezen, maar ik moet maar stoppen met uitstellen en eindelijk iets gaan doen :')
Mijn Goodreads' goal voor 2014 is trouwens 100 boeken, hoewel dat misschien een beetje te hoog gegrepen is, als ik tenminste nog een sociaal leven wil overhouden. Doet een van jullie er ook aan mee?
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie