Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 3 van 4

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het grote boeken topic

Ik wacht al laaaaang op een reservering van de bieb ><
Maar misschien morgen even naar een winkel of zo, kijken of ze nog leuke boeken hebben (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote boeken topic

bump

Ik heb ondertussen al een paar keer The Hunger Games gelezen, blijven geweldige boeken. En ik ben begonnen met Divergent. Tot nu toe nog niet heel spannend maar ik geloof dat het wel leuk gaat worden. :)

Ohja, en een boek geleend van Dave, Zielen (The Host klinkt misschien bekender). Enorme dikke pil maar schijnt heel leuk te zijn. :sweatdrop
Just be kind.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote boeken topic

Ik heb op vakantie drie boeken gelezen van de vier die ik meehad. 1) Zomer, zee & zoute zoenen 2) De laatste envelop 3) The knife of never letting go. Het waren alle drie leuke boeken, maar die laatste vond ik echt geweldig. Kan niet wachten om de andere twee delen ervan te lezen!
En nu ben ik bezig in De Cirkel, deel 1 van de Engelsfors trilogie.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het grote boeken topic

Ik ben vandaag begonnen met het lezen van 'Het verloren labyrint' van Kate Mosse. Duizend schitterende zonnen (van Khaled Hosseini) heb ik gisteren uitgelezen. Ook de Davinci Code en de Delta deceptie, beide van Dan Brown, heb ik uit sinds een tijdje. En de Lord of the Rings reeks heb ik, denk ik, twee maanden geleden afgerond. Binnenkort wil ik de Harry Potter reeks weer gaan lezen, maar ik heb nog een hele stapel boeken liggen die ik móét lezen van mijn vader. Haha, ze lijken me allemaal wel leuk, maar het zijn er zoveel... -.-'

Is er hier trouwen iemand die de reeks van de Aardkinderen heeft gelezen? Van Jean M. Auel? :3
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het grote boeken topic

ik heb op vakantie the sacrifice (4 deel van the enemy) van charlie higsons gelezen, dat gaat erover dat iedereen boven de 14 veranderd is in een zombie en onder de 14 moet proberen te overleven, hele leuke serie. en ook nog maze runner wat ik nog niet helemaal uit heb. het zijn allebei engelse boeken. ik vind het ook de laatste tijd leuk om engels te lezen dan nederlands
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Het grote boeken topic

Ik heb de Hunger Games 1, 2, en 3 uitgelezen! (vandaag 3!)
Ik vind het echt fantastische boeken! :D
Ik ben echt grote fan en kan niet wachten totdat Catching fire eind dit jaar uitkomt! :swing
De Hunger Games zijn echt een aanrader! Dus als je hem koopt heb je ook wat vind ik! :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het grote boeken topic

Ik ben nu halverwege het tweede boek van de Gone serie, namelijk Hunger (ja ik lees de boeken in het Engels). Echt super leuke en hele spannende boeken!
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het grote boeken topic

Ik heb de Engelse boeken The Perks Of Being A Wallflower, The Pact en The Fault In Our Stars gekocht. Van alle drie geen spijt, hoewel The Pact bij verre mijn favoriet is.
Vorige week heb ik Negentien Minuten, De Kleine Getuige en nog een boek van Jodi Picoult gelezen. En nog een CSI boek, hoewel ik langzaam wel een beetje moe wordt van de serie.

(En ik wil weer nieuwe boeken kopen, maar ik word langzaam arm.)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het grote boeken topic

Op dit moment ben ik bezig met het boek "Het onzichtbare geluk van andere mensen"
En eigenlijk ook (nog steeds) met de ASOIAF serie. (:
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het grote boeken topic

Ik heb sinds gisteren 'See you in Timboektoe' uit. Vandaag begonnen in '100% Timboektoe'.
Die boeken zijn van Carry Slee. Ze heeft echt hele leuke boeken.
Afbeelding Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het grote boeken topic

^
Ik vond die boeken ook leuk totdat ik naar de middelbare school ging, toen vond ik ze te kinderachtig.

Ik heb een tijdje geleden gone uitglezen, ik heb het 1e t/m het 5e deel in het nederlands gelezen (het 6e deel is nog niet in het nederlands uit) en omdat ik niet kon wachten totdat het 6e deel in het nederlands uit kwam, had ik het 1e t/m het 6e weer in het engels gelezen en ik had het eerste deel al 2 keer in het nederlands gelezen :$ . Maar nu ik de serie uit heb, vind ik het wel jammer dat het is afgelopen, want dit vond ik een van de leukste boekenseries
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie