Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 77 van 83

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het grote school-topic

Zoals voorspeld heb ik heel hard gefaalt met de shuttle-run. Ik haalde net trap 5.5. Gelukkig was dit de laatste keer, in de zesde hebben we geen gym maar solo (Sport en Oriëntatie Lichamelijke Opvoeding) waarbij je een sport naar keuze mag doen.

EDIT: Ik zie net dat het cijfer ervoor erop staat. Gelukkig heeft mijn docent het verhoogd naar een 5, sta ik tenminste niet onvoldoende :$
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote school-topic

ik snap trouwens niet zo heel goed hoe je iemand een cijfer kan geven voor lo, ik bedoel niet iedereen heeft een geweldige conditie of is goed in sport enzo :'3

anyway, ik heb zelf maar 2 dagen school per week en 3 dagen stage lopen waarvoor ik om 5.15 moet opstaan en dan ben ik met een beetje geluk 16.15 weer thuis :3
tis verder wel een leuke stageplek :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Roosterwijzinging waardoor ik op donderdag3 uur moet inroosteren van de 4 uur in de week. Doe dan denk ik 2 ict uren en 1 z-uur (kan je je hw enzo maken) want om er 2 te hebben is wel klote. Zit nu niet meer op vrijdag tot t achtste, dus das welmfijn, maar nu wel 2 dagen achter elkaar, blegh.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Nieuwe rooster ontvangen, vreselijk. :cry

1-9
1-9
1-9
1-9
1-8

Dat betekent dus tot donderdag van 7.45 tot 16.45 en op vrijdag van 7.45 tot 15.50 :(
If you have a dream, follow it.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

^O.O Veel tussenuren?

Ik heb het probleem dat ik als enige van mijn vrienden altijd pas na het zevende of later uit ben.

Ma: 3-8 (klassenles op 2e maar dat valt vaak uit :P)
Di: 1-7 (6e t-uur)
Wo: 2-8
Do: 1-8
Vr: 1-7

8e is bij ons het laatste, wij hebben geen negende. Ik hoef dus meestal wel laat naar school dus ik kan uitslapen maar ik kan nooit met mensen na schooltijd nog afspreken :/
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Nope geen tussenuren, ik zit elke dag aan een stuk door op school, en het vervelendste is nu dat ze dat hele uitval-gedoe op het 1e of bijv laatste uren willen verangen door stiplessen, omdat onze school veel te vaak uitval heeft gehad. Dus nu heb ik alleen maar een hele kleine kans op uitval als bijv echt niemand kan stippen.
If you have a dream, follow it.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Met mij gaat het qua cijfers wel lekker =)
Afgesloten vakken:

Inleiding programmeren: 8,0;
Architectuur en Computerorganisatie: 7,5;
Programmeertalen: 8,0;
Discrete wiskunde en Logica: 6,0;
Webprogrammeren en Databases: ? (krijg ik hopelijk vrijdag terug)

Dus heb tot nu toe 24/24 EC behaald :D

En de vakken waar ik nu mee bezig ben:
Lineaire Algebra:
HW1: 8/7;
HW2: 8,75/8;
E-HW1a: 10/10;
E-HW1b: 10/10;
E-HW2a: 10/10;
E-HW2b: 10/10;
E-HW3a: 10/10;
:D Dus sta een 11,2 voor m'n papieren huiswerk en een 10 voor de andere!

En Datastructuren:
Opdracht 1: 9,0;
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

^
Gaat wel lekker, je gaat meer beest!

Mijn nieuwe rooster blijft vaag, chill dat ik vrijdag nu om 1 uur klaar ben, maar wel kut dat ik donderdag 3 uur moet inroosteren. Ze hadden wat mij betreft het uur nederlands van maandag t 5e wel in een van die uren kunnen plaatsen, 2 uur tussen uur zuigt gewoon.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

^ & ^^ :$ Nou, dat e-hw is dus elektronisch huiswerk en als je daar gewoon tijd in stopt kan je makkelijk een 10 halen. Dat papieren huiswerk is wel lastiger en daar hebben we bonusvragen waardoor je boven het totaal uit kan komen. De berekening van mijn andere cijfers.. Geen idee hoe dat gaat. Ik lever mijn code van een programma in en dan krijg je aftrek voor dingen die niet goed zijn (ze kijken naar bepaalde dingen). Maar dat is best streng altijd. Maar ik stop aardig wat tijd in mijn studie. Anders zou ik het niet redden. Of misschien ook wel, idk, ik kan nogal perfectionistisch zijn. Dus ik stress wel heel veel om dit soort dingen..

Maar dinsdag heb ik tentamen van lineaire algebra, dat wordt nog lastig xD

V :( Heel veel succes!
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Godzijdank hebben ze ons rooster aangepast, dit is vanaf nu ons vaste rooster voor het hele schooljaar, en ik ben er echt ontzettend blij mee.

Maandag: 1-6 (8:15 - 13:30)
Dinsdag: 1-7 (8:15 - 14:45
Woensdag: 1-7 (8:15 - 14:45)
Donderdag: 1-6 (8:15 - 13:30)
Vrijdag: :wub 1-5 (8:15 - 12:40)

Ook hebben we met die rooster een uur minder gym, vraag me niet waarom heeft waarschijnlijk iets met die docent te maken. Had normaal altijd Maandag, Woensdag en vrijdag gym, nu alleen nog woensdag en donderdag.
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Ik sta opeens op uitgestuurd bij nederlands, een fout maar de leraar is t vergeten weg te halen. Ach dan vraag ik het woensdag nog een keer :)

Heb weer een nieuwrooster.

Ma 1 - 5 (8:30 - 13:00)
Di 1 - 5 (8:30 - 13:00)
Woe 1 - 8 (8:30 - 15:55) het derde is een tussenuur, maar ik moetzelf 4 uur per week inroosteren, dus dan doe ik zo'n hw-maak uur of een ict-uur
Do 2 - 8 (9:15 - 15:55) het eerste uur rooster ik wat in en het zesde en zevende een tussenuur, dus dan ook wat inroosteren, opzich wel kut, die dag 3 uur extra maken enzo.
Vrij 1 - 5 (8:30 - 13:00) das wel een verbetering, zat eerst 1 - 8 op vrijdag.

En heb weer een aantal cijfers gehaald ; 6,9 voor een se natuurkunde, 6,9 voor een verslag van bio. En dat is het wel zo'n beetje
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote school-topic

het enige dat standaard is bij mijn 'rooster' is dat ik van woensdag t/m vrijdag van 7.00/7.15 tot 15.00/15.15 stage loop
de maandag en dinsdag zijn elke week anders.. :'3

das dus 3 keer per wek om 5.15 opstaan en dan hopelijk rond 16.00 uur thuis zijn :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie