Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 75 van 83

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

MIJN DAG KAN NIET MEER STUK :wub :wub

Een.... 10!!!!!!!!! EEEEEEN TIEN voor een Repetitie Wiskunde over een hoofdstuk wat ik nog wel heel moeilijk vindt! Al dat harde leren en bijna niet meer buiten komen is toch nog ergens goed voor geweest! :swing
If you have a dream, follow it.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het grote school-topic

ik heb een 10!! voor wiskunde PW!! ik heb niet geleerd en ik vind wiskunde/rekenen altijd al zo moeilijk!! daarom zit ik ook op vmbo basis :fluit

(wonderen bestaan toch :sweatdrop )
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het grote school-topic

een 13/15 voor frans,een 15/15 ook voor frans,een 5/5 voor wiskunde en een 8/10 en 9/10 voor nederlands,dat zijn mijn nieuwste puntjes!en ook nog een 9,5/10 voor natuurwetenschappen

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 28 nov 2013, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Weer de aanvullende cijfers, tot nu toe heb ik weer 4 cijfers erbij gekregen:

Aardrijkskunde S.O: 9.0
Geschiedenis S.O: 6.8
Natuur & Techniek Repetitie: 6.0 (OP HET RANDJE)
KVB S.O cijfer: 7.0
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Wauw, ik doe nu 4HAVO en het gaat geweldig, totaal 2 onvoldoendes, 3.5 en een 5. Beide voor scheikunde en beide mijn eigen schuld.
Voor informatica heb ik al 2 10'en staan en verder gaat t voor Wiskunde B ook echt mega goed, een 8.2 en een 9.2 gehaald :)
Havo is wel veeeel makkelijker, ik hoef bijna niks te doen voor een 6, en das wel ***...

Maargoed, nog 2 dagen school, vandaag viel t 8ste uit omdat we practicum bij scheikunde zouden doen maar we zaten in een ander lokaal. En een repetitie natuurkunde. Dat kan altijd 2 kanten op.
Morgen 1-5 met 40 minuten rooster en vrijdag lekker 3-5 (voor de hele bovenbouw) dus das wel awesome :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het grote school-topic

Ik heb een 8,1 voor een geschiedenis practicum, xD
En wiskunde is bij mij een flop geworden, ik snapte er niks van. Nu maar wachten op het cijfer. :(
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het grote school-topic

^ Ik ken het, ik denk dat ik mijn pta wiskunde D ook verpest heb. Nu maar hopen dat het een voldoende is anders moet ik deze samen met die van het volgende half jaar herkansen aangezien het één set is.
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

Ik weet het bij wiskunde nooit
Als ik denk dat ik het verkloot heb, heb ik een goed cijfer maar denk ik dat het geweldig gaat heb ik een 4 :/
Anyways, een 7 voor Engels een 7 voor de tekst en het proefwerk een 7 waar ik echt heel blij mee ben want dat is een van mijn slechtste vakken. Had gister wat berekend voor economie:

Haal ik een 6 voor dit proefwerk sta ik een 9 haal ik lager sta ik een 8 lawl xD (nou ja en een 10 bij een 9,5 of hoger maar dat lukt me niet nog is denk ik xD stomme belastingschijven)

Wat betreft mensen met onvoldoendes: Het scheelt wel welk niveau je doet. Stel je doet vwo en je haalt alleen maar onvoldoendes kan het prima zijn dat je op havo negens haalt. Dus het kan prima zijn dat op het vmbo een 10 halen makkelijker is dan op een gymnasium. Don't get me wrong ik probeer alleen maar op te vrolijken x)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

7 voor se betoog schrijven. 6,9 voor repettitie natuurlunde.
Voor m'n se's haal ik echt mega goede cijfers, dus das wel fijn. Moet alleen scheikunde ophalen maar die toetsen zijn *** bijna niks van wat je echt ook leert krijg je op zo'n toets :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Het grote school-topic

Ik mag van geluk spreken dat ik eigenlijk nooit huiswerk heb. Nu heb ik veel tijd over om te Simsen of om het huis te poetsen.. zoals nu.. ik heb boven alle slaapkamers al gestofzuigd.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

^^ Ik moet de silverlinings playbook lezen voor Engels. En we gaan de film kijken :X
Vrijdag Engels So met een hoop woordjes. Had het hoogste cijfer van de klas bij Nederlands voor mijn proefwerk :swing Ik had de vorige nogal slecht gemaakt dus het telt mooi mee. Een 7,7 :D



Edit: V Ik heb hetzelfde. Plan gewoon in om elke dag van beide boeken wat te lezen. En als je het moeilijk vind ze uit elkaar te houden, maak dan bijvoorbeeld 1x per week een korte samenvatting van wat je nu net hebt gelezen voor de boeken.

Laatst gewijzigd door Lestis op za 11 jan 2014, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het grote school-topic

Waarom komen alle boeken-lees-opdrachten altijd tegelijk? Ik moet nu en een boek voor nederlands (Camera Obscura) en een boek van Engels (Catcher in the rye) lezen. Het is niet alsof ik kan multitasken met het lezen van meerdere boeken hoor!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie