Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 63 van 83

Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het grote school-topic

Whoaahh,, dat iedereen zoveel moeite heeft met duits zeg XD M'n duits is beter dan m'n nederlands... 8-)
Ik krijg volgend jaar pas duits, en daar baalde ik heel erg van en daarom volg ik nu vrijwillig duits x] En ik sta nog steeds een 9,8... Dus als iemand hulp nodig heeft... xD

Errrgg blij met me cijfer voor voortplanting ! had verwacht dat ik die helemaal verprutst had ;o heb er alsnog een 7,4 voor ! En voor fokkerij helaas een 5,6 die ga ik dus herkansen xD Genetica moet ik zowiezo herkansen daar heb ik een 2 voor .... Voor de rest allemaal 7'en en 8 en. En dat op 2 niveau's hoger ^-^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Die 4,9 van ak herkanst, had er een 4,6 voor, gelukkig telt het hoogste cijfer. Maar was toch een verschrikkelijk hoofdstuk en ik was verplicht om hem te herkansen.. :3
Maar het lollige is dat ik nu de dingen die ik eerst goed had nu fout deed en de dingen die ik fout deed nu goed deed xD
Nu hopen dat ik mijn 3,7 voor duits hebt verbeterd..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

7de een tussenuur, en mijn wiskunde leraar van het 8ste uur moest suveilleren bij de examens, maar er staan natuurlijk altijd reserves. Nou, mijn wiskunde leraar vond het nergens op slaan e zei dat we naar onze teamleider moesten, 1e pauze was hij ingesprek, 2e pauze ook. Het 6de lesuur na de repetitie is iemand uit mijn klas er naartoe gegaan, zegt die gozer dat die er geen zin in heeft O__________O
Het is je baan en dan heb je er geen zin in en doe je het ook niet? Ik heb ook wel eens ergens geen zin in, school en huiswerk, maar ik doe dat toch ook gewoon? Dat sloeg gewoon nergens op.
Dus heb ik bij wiskunde niks zitten toen wat mijn wiskunde leraar vervelend vond. Niet mijn probleem, als ik al een uur niks heb gedaan, wat dan?
Maargoed, had vandaag ook een geschiedenis repetitie, die ging best wel goed, ik wist bij kennis overal het antwoord op. Alleen vraag 1 t/m 3 nam al een heel A4'tje in beslag :P
Van de Duitse herkansing van een 3,7 naar een 5,3 gegaan. Verschrikkelijk slecht dus, had 'm net zo goed niet kunnen herkansen ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Morgen valt het 5de uit, heb dus van 2 tot 4 les!
Alleen mega stom dat er geen bussen rijden naar scholen, omdat het Goede Vrijdag is. Dus mega veel mensen uit mijn klas komen gewoon met mega veel moeite op school. En mijn neefje moet zowiezo 2x overstappen, echt zielig gewoon.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het grote school-topic

Gisteren tot kwart over 6 op school gezeten! Ik had 2 herkansingen. Eén van wiskunde en één van Engels. En volgens mij ging wiskunde weer niet zo goed :S Als het maar hoger is dan mijn vorigee cijfer, een 2,5 :laugh

Nu lekker vrij! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

40-minuten rooster dinsdag t/m donderdag, vandaag dus de laatste dag, en dan morgen 2 tot 5 en dan weer lekker weekend :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote school-topic

had vandaag een wiskunde toets
en toen ik ging leren snapte ik er niets van
en toen ik echt de toets had snapte ik het allemaal gewoon :'3
na een tijdje maar toch :'3
wiskunde vind ik gewoon makkelijk >.<
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Het grote school-topic

Ik heb zo meteen twee enorm drukke, maar erg leuke weken. Alle 4de klassers zijn in twee groepen verdeeld. Een groep gaat naar Berlijn en de andere groep gaat naar Oxford. En ik ga naar Oxford!! Het zal dus een hele drukke week worden met erg veel opdrachten. Die week daarna hebben we op de dinsdag een sportdag en de donderdag hebben we een excursie naar Leiden waar we ook weer veel opdrachten zullen krijgen. En daarnaast dan nog eens een paar toetsen/deadlines. Drukdrukdruk.
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het grote school-topic

Maandag beginnen de 10 weken school weer... Gelukkig maandag wel lekker vrij x3 Maar helaas zit ik op me verjaardag tot 5 uur op school -_-'' bahbahbah...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie