Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 59 van 83

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het grote school-topic

Yes, allemaal 3'en en 4'en op vakken waar ik normaal gesproken goed in ben zoals Frans en Nederlands, en een dikke 7,5 voor scheikunde! Ik snap er dus officieel niks meer van :/

Ik snap trouwens echt niet hoe ik mooie cijfers haal voor aardrijkskunde, ik snap daar geen %]^}*} van en ben degene met het hoogste cijfer :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Yay, weer een nieuw rooster -.-
Hebben ze wel maandag van studieles duits gemaakt. Heb al die vakken die ik maandag heb, ook dinsdag, en ik ben maandag het 8ste uit T.T
En dan zit ik dinsdag tot het 7de. 7 vakken op een dag waar ik om 4 uur uit ben ><
Heerlijk kunnen ze plannen zeg ><
Naja, bij 1 vak kan ik meestal wel hw maken van andere vakken. Haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het grote school-topic

Ugh als er één vak was die ik de wereld uit zou mogen helpen, zou dat scheikunde zijn. Wat een hekel heb ik aan dat vak :/ Ik snap er echt niets van en ik heb zo'n leraar die mn vragen niet wil beantwoorden en nu sta ik er onvoldoende voor yeay :/
Gelukkig heb ik verder een 6 en een 8 en de rest allemaal 7's c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het grote school-topic

Nederlands: 7,5
Nederlands spelling & spreken & luisteren: op niveau
Engels: 9,3
Engels schrijven en spreken: op niveau
Duits (vrijwillig xD): Voldoende
Economie: 7,5
Rekenen: 8,2
Genetica: 2 :$ Die moet ik dus herkansen xD
En nu nog wachten op cijfers van fokkerij & voortplanting... Hopen dat ik die niet hoef te herkansen ! Denk voortplanting wel, fokkerij tsja die ging wel redelijk maar ook niet al te best ^^
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het grote school-topic

^Je hebt goede cijfers hoor!

Ik ben op dit moment erg slecht bezig op school.
Ik lever al mijn projecten wel op tijd in, maar ik begin pas op het laatste moment.
Een 6je is toch goed genoeg? :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

Hmm... Morgen na een week vakantie weer naar school, but no worries, binnenkort toch weer vakantie, en dit maal 2,5 week voor mij! 17 DAGEN VAKANTIE! WOEP.

buiten dat, ik wil mijn punten voor natuurkunde en biologie weten... ik duim voor een voldoende..
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het grote school-topic

Urgh, morgen weer school :glare
Ik wil nog wel een weekje.... Hoelang duurt het tot de volgende vakantie? 7 of 8 weken? :( Dan wel twee weekjes? Of zit ik nou helemaal verkeerd XD Wacht,,, ik zoek het wel ff op...
Oh haha, op maandag 1 april hebben we een dagje vrij :swing (Maar moet ik dat geloven? XD )
En de eerst volgende vakantie is 29 april tot 10 mei... Dus dat is bijna 10 weken als ik zo snel reken :O En dan maar 2 weekjes!
Achja, daarna nog 2 maanden en het schooljaar is alweer voorbij :O

Ik smacht nu al naar de volgende vakantie :flapper
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Het grote school-topic

Iedere keer weer kan ik niet wachten op de volgende vakantie.
Meestal duurt het dan nog 6 weken, maar het lijkt alsof die weken in twee weken gepropt zijn. Vervolgens doe ik nog steeds niet beter mijn best voor school en blijf ik 3 vijven staan :$ .
Sta momenteel voor Nederlands, Frans en Geschiedenis een 5. Geschiedenis is makkelijk op te halen, want daar heb ik nog maar een cijfer voor gehaald dus dat is logisch dat ik daar een 5 voor sta. Nederlands is gewoon totaal mijn vak niet. En Frans, tsja, iets meer leren denk ik :$ .
Maar voor de rest sta ik maar 1 zes en voor de rest hoger dacht ik.
En net ook nog is een toetsweek gehad!!
En de eerste paar cijfers die ik dus op het magister zag staan waren goed, maar ze gingen wel naar beneden. Zo had ik dus voor Frans leestoets een 5,3 ofzo. Ben echt niet goed in Frans, en ik heb ook geen idee waarom ik het gekozen heb.
Maar nu mij lekker een week lang geen zorgen maken en genieten van vakantie :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

Morgen weer naar school.. En dan ook gelijk twee natuurkunde proefwerken. :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Yay 7,5 voor so natuurkunde ^-^
Eindelijk weer een goed cijfer, haha!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het grote school-topic

Moet deze week twee bibliografieën maken en ik heb er totaal geen zin in.
Had vorige week best wel druk, moest twee toetsen voor Frans maken en een SE én een proefwerk geschiedenis.
Ohja en een wiskunde proefwerk had ik. Allemaal ging het wel lekker dus weer geen onvoldoendes :3
Iemand vroeg ook aan mij hoe ik het voor mekaar kreeg om een SE goed te maken zonder te leren xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Bleek vandaag het derde uur toch door te gaan.. :sweatdrop
Niemand uit mijn klas was er, maar 's ochtends hebben ze het waarschijnlijk pas weer veranderd ofzo.
Maar we staan wel allemaal present :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

Ik ben zo teleurgesteld, ik sta er redelijk goed voor op school, maar vorige week hadden we biologie proefwerk, ik had zo goed geleerd, voor de vorige proefwerken had ik ook enorm goed geleerd, en daar had ik ook alweer een onvoldoende. Dit keer had ik een goed gevoel, ik wist vrij veel, nu heb je 22 fouten ongv. een 5.5, ik heb er 34,5.
Ik begrijp het niet, ik doe zo goed mijn best... Maar ik mag sowieso de leraar niet en het vak vind ik ook drie keer niks. In de eerste had ik een fantastische lerares voor biologie en had ik een 7 op m'n rapport.. Nu heb ik mijn derde verliespunt binnen en dat maakt mij dus heel ontevreden.. voor natuurkunde had ik ook laatst proefwerk en daar heb ik ook een gevoel over, maar ik twijfel natuurlijk nu... voor natuurkunde sta ik sowieso al een verliespunt en dat moet ik echt ophalen.. Ik sta in godsnaams voor Frans een 9.7, voor Duits een 9.6, Engels een 8.4 en ga zo maar door, alleen drie dikke dompers, een 4.8 voor Kunst, een 5.2 voor natuurkunde en dan nu een (idk) voor biologie. Pffff... Het zit niet mee :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

6 voor engels, en die toets was mega slecht gemaakt door velen. Naja, ik ben zowiezo blij met alles wat boven een 5,5 is.
Gaat er iemand uit mijn klas met een 7,8 (hoogste cijfer) zeiken dat het laag is O.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het grote school-topic

Heb van mn natuurkunde docent extra opdrachten gekregen die ik moet maken voor ik de toets mag herkansen. Alleen die opdrachten zijn veel moeilijker dan die ik voor het hoofdstuk zelf heb moeten maken en die begreep ik al niet. Ik heb in totaal echt al 7 uur aan 12 opdrachten gewerkt en ik moet er nog 4. *sigh*
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het grote school-topic

Mweeeh, ik moet nog zoveel doen voor school; Grieks, economie, geschiedenis, Duits en filosofie. En ik baal zo erg; ik stond een 7,9 voor Duits, maar ik heb voor een opdracht een 4,4 gehaald, en nu sta ik nog maar een 6,7. Ik baal hier echt heel erg van…
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het grote school-topic

Yeah, een 9.4 voor wiskunde! Ben er echt heel blij mee. Ik heb gister ook mijn rapport gehad, hier een lijstje:
Ik zit in VWO 3
Nederlands - 7.9
Frans - 7.7
Duits - 7.0
Engels - 8.2
Geschiedenis - 7.3
Wiskunde - 6.9 (nu een 7.3)
Natuur- en scheikunde - 8.3
Biologie - 7.6
Handvaardigheid - 7.3
Lichamelijke opvoeding - 7.0
Kunst en cultuur - 8.3


Ben er heel blij mee natuurlijk! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie