Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 55 van 83

Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het grote school-topic

Hierna nog maar een dagje uitslapen en dan weer opstaan om half 7. :( Ik mis de vakantie nu al...
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het grote school-topic

^^ Welke opleiding doe jij? Klinkt een beetje als dezelfde opleiding als die van mij :)

\/ Oke, leuk! Ik doe wel een andere opleiding maar lijkt er een beetje op. Ook met interieur, maar vooral met etalages en standbouw :)

Laatst gewijzigd door Ddeemm op zo 21 okt 2012, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het grote school-topic

Pff kan wel janken om mijn cijfers de laatste tijd :c Allemaal dikke onvoldoendes T^T Moet nu heel hard leren voor mijn scheikunde en frans morgen om die cijfers op te halen.. En nu het einde van de periode eraan zit te komen heb ik super veel toetsen om te leren en zoveel ander werk als verslagen maken en alles. Pff ik wil weer terug naar de 3e ._.

En mijn school is raar x33 Ik heb volgende week toetsweek en ik heb dan alleen ANW en maatschappijleer toetsen en de week erna - als het dus geen toetsweek meer is - heb ik 7 toetsen --"
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Ughhh, tot het zevende, naja gelukkig viel het achtste uit, was vergeten hoe saai school was -.-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het grote school-topic

Ik 'moet' morgen op school een elektrisch vlamontsteeksysteem maken, heb al wat onderdelen te pakken (oude TV, condensator, geïsoleerde stok e.d. :P )
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het grote school-topic

Vandaag was weer zo'n nutteloze dag op school! Ik had les van kwart voor 9 tot kwart voor 5. Maar ik heb in die 9 uur echt helemaal niks geleerd of gedaan. En zo gaat het eigenlijk bijna elke dag...vooral op maandag en dinsdag. Het is gewoon zo saai dat je er moe van wordt :S En daarbij is de lesstof ook nog hartstikke makkelijk. Ik hoop wel dat dat nog anders wordt..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie