Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 51 van 83

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

5 voor ak, had niet moeten leren (klinkt vaag maja) want dan was waarschijnlijk een 5,5 geweest. Maargoed, iedereen haalt zulke cijfers voor ak, en voor het eerste(!) geloven mijn ouders het ook (die vonden 't maar raar maar op de ouderavond werd er wat van gezegd) en hun vinden het een goed cijfer :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Het grote school-topic

Dit zijn mijn cijfers die ik tot nu toe gehaald heb (HV2)
Engels: 10.0 - 9.8
Wiskunde: 7.2 - 7.0
Duits: 10.0
Frans: 7.3
Biologie: 5.4
Geschiedenis: 9.0
Tekenen: 7.5

Ik ben er echt trots op :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote school-topic

gehe, afgelopen vrijdag was ik 3.5 uur eerder uit dan op m'n rooster stond door uitval en verplaatste lessen :3
en morgen school van 1 tot 5 of eerder en das leuk :'3
en donderdag tot 4 uur of eerder en dan woensdag weer vrij :3

en ik heb nog geen toetsen gehad, zal ik wss ook niet snel krijgen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

o.m.g
Gaan er een paar uit mijn klas (via de ouders) lopen zeiken dat we veel huiswerk hebben, en 1 ouder ging ons vergelijken met een mavo klas arm aan huiswerk. Jongens, kom op. We zitten in 3VWO, het jaar dat je gaat kiezen welke richting je op wil. Als je dit al veel huiswerk vind, stel je je wel aan. 4 à 5 vakken valt eigenlijk best wel mee. Ja, als je alles op het laatste moment gaat maken is het veel, en als je dinsdag op 4 uur uit bent, en je gaat nog wat doen voor school (vrijwillig!) ja sorry hoor, maar je kiest er zelf voor.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote school-topic

^Dan krijgen ze het uiteindelijk heel moeilijk op het HBO/MBO. Daar krijg je nog meer huiswerk!
En dan kunnen hun pappie en mammie niks meer zeggen, want ze zijn daar redelijk uh streng :P

Ik ben echt druk druk druk met school en een balans zoeken met mijn (klein beetje wat ik nog heb) prive leven. Soms erg moeilijk alles bij elkaar.. maar ach, klagen doe ik nou ook weer niet. Maar 1 vrije dag in de week zou fijn zijn ><
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote school-topic

Ik heb deze week nog 7 so's, 1 spreekbeurtje en een repetitie.
...

Zeer fijn. Gelukkig mag ik morgen het 2e beginnen en heb ik ook 2 tussenuren waarin ik maar ga leren dan...
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

@Ang
Ik weet het, ik was ook helemaal zo van zeik niet mens ;3

5,3 voor Duits, morgen in de eerste pauze mag iedereen met een onvoldoende 'm over doen.
6 voor engels so.
6,7 voor geschiedenis so.
Vandaag 2 toetsen gehad, so van economie, die ging trouwens bar slechts, hij was niet moeilijk, maar het waren 12 opdrachten met elk een inhoud van minimaal 5 vragen. En het mocht niet het hele lesuur omdat het een "so" was. Het waren 2 A4'tjes, dubbelzijdig. Ik wed dat de repetitie 4 A4'tjes dubbelzijdig is ><
Scheikunde ging veel beter, maja, dat is ook 10x zo leuk. Economie is gewoon een rot vak, maar als de leraar de minst leuke leraar is (netjes gezegd) wat wil je dan met dat vak?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het grote school-topic

Ik kreeg gisteren mijn eerste cijfer terug: een 5 :fluit

Ach ja..het was maar een mini toetsje die heel weinig meetelt. Ik kan het zo weer inhalen :)

En ik ben de hele week al druk bezig met een opdracht voor kunstgeschiedenis. Het is wel een leuke opdracht maar het is heel veel werk. Of ik doe het gewoon te precies xD Maar het is nu eindelijk af! Nu moet ik alleen nog een schilderij namaken en een logo verzinnen van mijn initialen..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Het grote school-topic

Ik denk dat mijn eerste cijfer een 7 wordt. Valt mee te leven, zal ik maar zeggen. Ik word er wel een beetje huiverig van dat ik alleen maar SE's heb.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het grote school-topic

Dit jaar 1ste middelbaar. Zit op Campus Kompas. Toetsen zijn tot nu toe redelijk. Moet juist nog Wiskunde op krikken, momenteel 14/20. Maar wiskunde was nooit mijn beste vaak :fluit ...
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

Omdat ik het in het verkeerde topic had gepost
even opnieuw :3

6 foutjes voor Nederlands, 13 foutjes was een 6..
Dus nu ga ik echt basis normering doen :$

13:4 = 3.25 fout en een punt gaat ervanaf.

Dan kom ik uit op een 8, ... xD
Maar dat zal 't wel niet zijn :'[

Tot nu toe heb ik:

5 voor economie (SO)
6 voor Nederlands (SO)
6.5 voor Levensbeschouwing (Verslag)
7.2 voor Engels (PW die 1x meetelt)
10 voor Duits (SO)

Ik moet duidelijk weer inkomen dit jaar..
Ik krijg nog mijn punt voor wiskunde, Engels, Nederlands en morgen weer SO voor aardrijkskunde en Frans...
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote school-topic

Vandaag vervalt Engels en dat wordt ingevuld door een uur Linux, zelfstandig werken dan wel, leraar moet ergens anders heen. MAAR daardoor vervallen morgen 2 uren voor Linux.. Volgens mij wilt mijn leraar ook snel weekend ! :P

Dus morgen rond 12:15 klaar met school en dan weekend! Waarschijnlijk eerder want ik heb les van de mentrix van onze klas, en zij is niet mijn mentrix >< Dus ik ga eisen dat ik eerder weg mag ><

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie