Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 23 van 83

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

1e rapport gehad, me isz happy :3

Nederlands: 7,8
Frans: 9,8
Engels: 9,2
Geschiedenis: 7,4
Aardrijkskunde: 8,2
Biologie: 7,9
Wiskunde: 7,8
Informatica: 9
Kunst: 7,4
Levensbeschouwing: 8,5
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

@Djon; Ik doe Havo/Vwo, maar ik heb Vwo niveau (het kwam dus door sociale zooi ofzo ^^)

Volgende week hebben we elke dag iets, ik geloof 4 so's en 2 pw's D:
en dan hebben we niet eens schakelweek :/

Laatst gewijzigd door Simsfreak op di 29 nov 2011, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Ik vind het zo ongelovelijk k** Voor Duits had ik een 7.5 en tweekeer een 8.4 dus gemiddeld een 8.1 komt die leestoets had ik een 5,6 maar die tellen vier keer mee, en nu sta ik een 6,7 :cry Ik vind het gewoon echt vreselijk. Je zal wel denken waar maakt ze zich druk om, maar het is bij alle talen dat lezen nu ineens voor de helft van je cijfer telt. Dus daar gaan m'n mooie gemiddeldes.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

Mega droog.. We moesten bij een plattegrond zinnen maken in het Frans, en de grammatica en spelling en vervoeging enzo moest kloppen, en ik had een 10 o:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het grote school-topic

Ik heb mijn rapport nog niet, maar ik weet al mijn cijfers al wel: (bij ons worden ze afgerond)

Nederlands: 10 (9.8 )
Latijn: 9 (9.1)
Grieks: 9 (8.7)
Duits: 10 (9.6)
Frans: 8 (8.4)
Geschiedenis: 7 (7.1)
Natuurkunde/Scheikunde: 8 (8.3)
Aardrijkskunde: 9 (8.5)
Biologie: 8 (8.4)
Tekenen: 8 (7.7)
Gym: 6 (6.3)
Chinees: 9 (9.3)
Wiskunde: 10 (9.7)

Het gaat goed dit jaar :D
Dat Chinees is trouwens van PG+ (iedere negen weken een ander project)

Ik ben er achter gekomen dat we een nieuwe Grieks docent krijgen. Onze oude was een stagiaire en kon ons niet aan. Er kwam een keer een man kijken hoe het ging met haar. Wij waren heel druk en nu is ze ontslagen, omdat ze haar stage niet af heeft gemaakt kan ze waarschijnlijk haar studie ook niet afmaken. Dat is best wel zielig, maar het is toch beter dat ze wel weg gaat, hopelijk krijgen we nu wel een goede leraar.

Mijn Latijn lerares is trouwens echt geweldig. Als je haar voor het eerst ziet denk je echt: wow, wat een heks! Maar ze is zooo'n schat en ze is goed in uitleggen én ze kijkt supersnel na.
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het grote school-topic

^ wow......

ik denk dat een 8,8 voor Frans echt wel mijn hoogste cijfer wordt...

en, Chinees wil ik ook wel... vooral nu in de economische crisis en dat de EU dus hulp heeft gevraagd aan China...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het grote school-topic

@Jepske
O mijn god, zo goed :o

Ik moet mijn cijferlijst hier niet gaan posten :S
Ik sta niet eens een 9 voor een vak het hoogste is een 8.3 voor Frans
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het grote school-topic

^ één onvoldoende valt reuze mee, ook al ligt het er aan hoe erg hij is...

Ik heb dus echt iets doms gedaan vandaag. We moesten een paar week terug een Latijnse tekst vertalen voor een proefwerk. Ik was ziek, dus ik moest hem inhalen. Maar omdat het een gecoördineerd proefwerk was, kon mijn lerares niet bepalen wanneer ik het moest doen. Ze zei dat ik de monitor in de gang en mijn webmail in de gaten moest houden. Deze week heeft ze gezegd dat het morgen zou moeten, maar dat het mogelijk vandaag werd omdat we morgen sinterklaas vieren op school. Maar het is nooit duidelijk geworden wanneer het nou precies was, en ik ging er van uit vandaag. Er waren twee andere meisjes die hem moesten inhalen, en één van die twee wist niet dat het kon zijn dat dat vandaag moest. Zij had dus niet geleerd, en als het andere meisje en ik hem wel zouden gaan maken, zou zij waarschijnlijk een 1 krijgen. Ik wilde hem nog steeds wel maken, maar ze hebben me er van overtuigd dat ze me er niet op aan kunnen spreken dat ik hem niet heb gemaakt, en nu heb ik hem dus ook niet gemaakt, ik ben gewoon weg gegaan. Maar wat nou als ik wel een 1 heb? Toen ik in de bus zat had ik dus heel erg spijt, want als ze me een 1 geven, heb ik in plaats van een 9.1 een 7.2... En dan heb ik toch liever een 9.1. Wat kan ik het beste doen?

Ik weet het ik stel me soms behoorlijk aan als het gaat om cijfers, maar ik hou niet zo van zevens :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie