Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 19 van 83

Gebruikersavatar
Admirationmadness
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
vr 30 sep 2011, 20:27

Re: Het grote school-topic

Kan iemand mij helpen? Ik moet voor morgen voor gym een originele warming up van ongeveer 5 minuten hebben, maar ik weet dus helemaal niks over gym of een warming up. Ik ben niet zo'n sporter, dus als iemand een idee heeft zou dat erg helpen (:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het grote school-topic

Wij zitten in de klas jongen meisje, 2 aan 2 dus. Zit die jongen naast me op zijn
pen te kwijlen, valt ie zo uit zijn mond in míjn open etui.
Lekker xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote school-topic

Ik begrijp mijn cijfers dus echt niet.. Elke keer heb ik het gevoel dat ik faal, en ik leer ook maar 1 dag van te voren, en dan meestal een half uurtje, en toch haal ik hoge punten :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Vandaag had ik scheikunde, en maandag hadden we een vet moeilijke toets gemaakt. Ze had dus de cijfers, maar die had ze thuis en ze wou ze ook niet zeggen want de andere klas moest nog de toets maken. Maar als je alleen de cijfers zegt krijg je geeneens de antwoorden van de toets dus dat was dom xD.
En vandaag eco toets gehad, wat een drama :P
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het grote school-topic

Simsfreak schreef:Ik begrijp mijn cijfers dus echt niet.. Elke keer heb ik het gevoel dat ik faal, en ik leer ook maar 1 dag van te voren, en dan meestal een half uurtje, en toch haal ik hoge punten :l

Dit komt omdat je korte termijn geheugen na het korte leren erg sterk is. Maar als je langer en meer dagen de tijd neemt om te leren dan komt het in je lange termijn geheugen en dat is vele malen sterker dan je korte. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het grote school-topic

... behalve dat een paar vrienden en ik me leraar nederlands even gek hebben gemaakt (lees wat wil je kwijt) niet veel te vertellen...

ohw ja, dat het grappig is om je leraar wiskunde, los te zien gaan bij een disco qq
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie