Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Gamescom 2011: jullie ervaringen en meningen

Afbeelding

Vandaag is de Gamescom 2011 open gegaan voor het publiek en we hebben her en der op Sims Nieuws al gelezen dat een aantal van jullie er ook naar toe gaan.

Misschien is het leuk als jullie ook vertellen wat jij van de Gamescom 2011 vond. En wie weet wel wat jij van De Sims 3 Beestenbende, De Sims Middeleeuwen: Piraten en Adel, of misschien De Sims 3 Hidden Springs vind.

Er zijn al genoeg fansite mensen die gaan en jullie mening is toch ook wel erg leuk om te lezen. Misschien als klein verslagje? Met wat foto’s erbij en wie weet maken we dan van jullie verslagen een speciaal bericht op onze homepage als de gamesbeurs afgelopen is.

PS: je hoeft hier niet te vertellen dat je niet gaat, het is echt alleen voor de mensen die dus wel gaan.

xD
Afbeelding
RomyD
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 18:45

Re: Gamescom 2011: jullie ervaringen en meningen

Ik ben vandaag geweest. Ik had gewonnen met de prijsvraag van EA. De dag begon erg vroeg, want om 8.42 moesten we in de trein in Eindhoven zitten richting Keulen. Eindhoven is nog dik een uur vanaf Rotterdam dus om half 7 was ik onderweg. In de trein richting Eindhoven zaten voor mij ook 2 prijswinnaars, geen flauw idee wie dat waren. Twee jongens ;). Eindelijk in Keulen aangekomen gingen we (mijn moeder en ik) met de S-bahn naar de Koeln Messe Deuts. In de hal aangekomen was het echt een drukte van jewelste en hadden mijn moeder en ik niet echt het idee ons thuis te voelen. Ik vind de WII leuk en ik speel vooral Sims, maar daar houden mijn diehard games wel op. Daar liepen alleen maar diehard gamers.
Ik ben gauw op zoek gegaan naar de stand van EA. Het was echt méga druk in de hal er naar toe. Bij EA zelf viel het wel mee. Ik heb daarna gauw gekeken bij de Sims Beestenbende. In de CAS heb ik even rond gesnuffeld en mijn eigen kat gemaakt. Het vergt wel iets van je om uit te vinden hoe het moet, maar als je het eenmaal door hebt zijn de mogelijkheden eindeloos en is het erg leuk. Ik heb daar wel gemerkt dat het spel nog niet helemaal af is. Nog niet alles heeft een naam gekregen, maar ook niet alle icoontjes zijn af. Toen ik klaar was in de CAS kreeg ik nog een leuke Sims goodie: een frisbee. Daarna heb ik nog even rond gewandeld. Gekeken hoe de console versie er uit zag en over schouders mee gekeken naar games. Paarden krijgen veel leuke items. De algehele gameplay ziet er leuk uit, en ook de dieren zijn bespeelbaar. Paarden kun je bijvoorbeeld laten grazen in het gras! Al met al vond ik het erg leuk om te zien bij de EA stand, maar was ik toch niet helemaal op mijn gemak om uitgebreid te gaan zitten en nieuwe functies te gaan ontdekken.
Na nog een rondje op de Gamescom was ik de drukte wel een beetje zat, en verder trok niks me echt. Oké stiekem ben ik nog even blijven hangen bij FIFA 12;). Daarna ben ik Keulen nog even in geweest :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie