Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

De titel zegt het al.. Ik wist even niet wat ik ermee moest doen dus ik dacht ik zet het maar hier op het forum,,

Ik ben trouwens 19 jaar;)

Het zit namelijk zo..
Ongeveer een maandje geleden stond er een kale man bij de schutting tegenover mijn raam te kijken naar mijn huis en die van de buren.. of hij bij mij naar binnen keek weet ik niet want ik hoorde de volgende dag van de zij-buren dat een van die jongens een kale man had zien staan loeren.
Ik had met mijn ouders afgesproken dat we de ramen gewoon altijd op slot doen de komende tijd en extra allert zijn voor je weet maar nooit..
Ik heb die kale man dus zelf toen nooit gezien.. gister avond rond een uur of 1 a half 2 s'nachts.. stond ik in mijn kamer met het licht aan en wilde wat uit me kast pakken die bij het raam staat.. op dat moment keek ik naar buiten (waarschijnlijk omdat ik het licht aan zag gaan buiten) en zag die kale man werkelijk lopen.. ik rende naar me lichtknopje en deed het ligt uit ging naar me raam en deed hem op eenkier zodat ik beter naar buiten kon kijken.. ik zag deze vreemd man steeds achterom kijken en ondertussen liep hij door de steeg heen en aan het einde van de steeds sloeg hij links.. ik rende naar benede en vertelde me vader dat ik die kale man had gezien. Hij pakte zijn schoenen en deed ze aan terwijl ik al naar buiten toen ging om te kijken waar hij heen was gegaan,, ik ging naar het einde van de steeg en keek stiekem om de hoek waarna ik zag dat de kale man weer was omgekeerd en weer terug liep.. hij liep langs de steeg en liep door langs de volgende straat en richting een voetbalveldje hier in de buurt.. ik bleef kijken en zag hem tijdje niet meer.. toen zag ik het licht van de lantaarnpalen op zijn kale hoofd schijnen waardoor ik hem zag lopen achter de bosjes en langszaam kwam hij weer tevoorschijn.. ik rende terug naar huis en vertelde me pa wat ik had gezien.. we hebbe samen gewacht totdat we hem langs zouden zien lopen.. we zagen hem niet meer maar ik moest door mijn vriend opgehaald worden omdat ik niet meer alleen over straat mocht.
Mijn vriend vertelde naderhand die 2 straten van me vandaan woond dat hij deze man langs zijn deur zag lopen toen hij naar buiten stapte.. verder heb ik hem niet meer gezien.

Vanavond ging ik rond een uur of 12 met een vriendin van mijnog even een sigaretje roken buiten en toen ik weer terug naar huis liep ongeveer rond half 1 zag ik dat deze zelfde kale man vanuit een andere steeg bij mij in de straat kwam lopen,. hij liep vlak langs me.. mijn hart ging tekeer en ik wist niet wat ik moest doen. ik ben achter een muur gaan staan van een huis en bleef stiekem kijken.. hij draaide steeds zijn hoofd om en sloeg een pad in dat achter de huizen doorgaat met bosjes en waar hij verder niks te zoeken heeft.. ik liep die kant dus op om te kijken wat hij aan het doen was en hij was gestopt voor een huis.. hij zag me en liep snel weer door.. ik bleef nog even staan en voordat ik het wist verdween hij uit het zicht.. ik liep naar de wegkant waar ik hem ineens aan de overkant van de sloot in een andere straat zag lopen.. die man heeft moeten rennen om dat zo snel voor elkaar te kunnen krijgen.. hij zag me weer en begon harder te lopen.. ik rende terug achter een schuurtje en bleef even staan kijken.. op dat moment rende ik terug naar huis.. door mijn steegje heen naar de andere kant van de weg en stond daar ook stiekem te kijken.. maar ik zag niks.. ik deed een paar stappen naar voren en zag de man vanaf de overkant van de weg weer terug gaan naar de andere kant van de weg en ik schrok me dood want hoe kan iemand zo snel zijn en waarom doet hij zo raar.. ik rende terug naaar huis en vertelde het mijn vader die samen met mij zogenaamd de hond ging uitlaten.. we hebben hem niet meer gezien vanavond..

Ik weet echt niet wat ik moet doen.. ik vind het maar een beetje vreemd zo'n man die ik niet ken.. nooit eerder gezien heb en die loopt nu 2 dagen achter elkaar door me straat heen naar huizen te kijken waar hij niks te zoeken heeft..

moet ik de volgende keer als ik hem zie gewoon de politie bellen ofzo? ik weet het echt niet.. vindt het maar eng.. wie weet begleurt hij mij als ik in mijn kamer ben ofzo.. ik weet niet hoelang hij dit al doet..

Please reacties graag..
(soorryy voor dit lange bericht maar k moest het even kwijt en opschrijven)
Thanks :)
xx mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

Je kán de politie bellen. Maar aangezien hij niet heeft ingebroken oid en dus niks heeft gedaan, kunnen zij er ook niet veel mee.
Probeer zo veel mogelijk details van hem te onthouden (dat ie kaal is, welke kleren hij aan heeft, misschien heeft hij een opvallende moedervlek oid?) en mócht er dan toch een keer in je buurt ingebroken worden, kun je nog altijd naar de politie gaan.
Maar nu kun je er gewoon niet zo veel mee. Ik zou gewoon afwachten en kijken of hij weer weg gaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

Die man woont twee straten verderop? Misschien loopt die wel gewoon een blokje om en maken jullie er veel meer van dan dat het eigenlijk is. Ik dnek dat jij sowieso er niks aan kan/moet doen. Je kan je vader vragen omeen babbeltje te maken met deze man?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

Het is idd wel een beetje raar wat die man doet, maar hij doet niets wat strafbaar is. Als je echter ontdekt dat hij je begluurt als je in je kamer bent kan je wel naar de politie gaan.
En misschien kan je vader eens een praatje met hem maken om erachter te komen wat voor persoon het is?
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

Mijn achter buurman keek vroeger toen ik klein was ook altijd bij mij naar binnen. Toen wij verhuisde naar ons nieuwe huis (5 deuren verderop XD klinkt heel stom i know) bleef hij ook weer kijken. Toen is mijn broer een keer naar hem toe geweest en dreigde dat hij naar de politie zou gaan als hij niet zou stoppen.

Als je een wijk agent hebt, dan zou ik die even inlichten. De politie kan het op zijn minst in de gaten houden, zorg in ieder geval nog voor getuigen. Die heb je, je vriendin en je vader.

Veel suc6 in ieder geval.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

FranSor schreef:Die man woont twee straten verderop? Misschien loopt die wel gewoon een blokje om en maken jullie er veel meer van dan dat het eigenlijk is. Ik dnek dat jij sowieso er niks aan kan/moet doen. Je kan je vader vragen omeen babbeltje te maken met deze man?
Deze man woont geen 2 straten verder op, maar hij was gesingaleerd door mijn vriend die 2 straten verderop woond..

Btw:

Hij droeg elke dag dat ik hem zag een sportjack, zo'n dunne weetje wel.. en ik weet ongeveer wel hoe hij eruit ziet... hij lijkt op iemand die wel in de straat woond maar die man ken ik en daar praat ik vaak mee dus dat is hem dan ook niet.. en waarom zou iemand hard weglopen als ie mij zou zien.. ik bedoel zo eng ben ik niet.. en vaak doe je dat alleen als je iets in je schild voert..
Ik ga vanacht op de uitkijk staan en kijken of ik hem weer zie..
Had zelf bedacht om gewoon op een goeie plek waar ik overzicht heb.. te gaan zitten in een tuinstoel en dan goed blijven kijken haha

maar bedankt voor de reacties,,
Me vader zei ook al dat de politie niets gaat doen als ik alleen zou opbellen dat er een vreemde man rond loopt hier.. maar als ik er bijvoorbeeld bijvoeg dat deze man zijn piemel uit zijn broek haald en aan mij laat zien.. dat de politie dan wel zou komen.. dus ik moet nog even gaan bedenken hoe ik dat ga aanpakken..
Ik ga Undercover !!
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

volgens mij hebben wij geen wijkagent.. ik woon in purmerend, dus zover ik weet hebben wij zoiets hier niet.. het enige is de politie bellen en dan komen ze meteen met zijn 2 in een opvallende politie auto:(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: Wat moet ik doen? Rare kale enge man??!

Is er nog iets gebeurd de afgelopen dagen?

Draagt hij een tas als hij loopt? Kijkt hij binnen naar huizen? Kijkt hij binnen naar huizen waarvan de bewoners op vakantie zijn? Wel creepy... Vroeger droomde ik zulke dingen, maar wij hebben gelukkig een doodlopende steeg en als ze inbreken kunnen ze alleen maar dingen meenemen die uit de oudheid komen. Maar ik zou toch alles opschrijven. Ik hoor vaak genoeg honden in de nacht, dan worden ze ook wel eens uitgelaten. Maar goed, ik krijg er rillingen van als ik het lees..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie