Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 5 van 250

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zo, ik heb ook weer een enorme waslijst vragen beantwoord :3

Mijn pa kwam dus vertellen dat er een of andere vrouw was die de luister-nogiets ging testen, qua radio of whatever. Die vrouw had mijn vader dus al gebeld maar hij mocht niet meedoen, want dat onderzoek was tot 27 jaar ;3. Dus even later zit ik met Lisa te skypen, Komt mijn broertje binnen met de telefoon: een gast van dat onderzoek. Dus ik heel lang tijd rekken voordat ik uiteindelijk de telefoon aanneem xD 'k Heb 10 minuten echt woorden aangehoord waarvan ik dacht: Gast, waar heb je het over. :sweatdrop Maar het was ook zo grappig, die man ging dus vragen welke radiozenders je luistert en noemde ze dus allemaal op. 'Nee, nee, nee, nee, nee, nee, ja, nee, nee,ja, ja, nee, ja.' En dat zo'n 10 minuten lang :$

vv hahaha xD

Laatst gewijzigd door xRainbow op vr 05 aug 2011, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

WHAHAHAHAHAHA!! Omg, had slappe lach

Ik had in een foto van Roos van een hele dikke kat jos gespot, en dat zag er erg dom uit. XD


oké, dat moest ik even kwijt
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Hmm, eigenlijk zou ik nu moeten gaan slapen, want morgen om 6 uur op om naar Vlieland te gaan. Maar ik ben te hyper van het updaten :sweatdrop
Kan je daar eigenlijk wel hyper van worden? :sweatdrop
Nou ik ben het nu iig wel :sweatdrop

Oke nu dan toch maar poging tot slapen doen.
O ik ben trouwens nog niet klaar met inpakken geloof ik :sweatdrop Heerlijk bezig zeg :sweatdrop
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik vind het niet aardig van mijn vader dat ie alle gordijnen en rolluiken open heeft gedaan :angry Nu kan ik niet meer slapen xD Dus goeiemorgen :3 & ik heb ook geen trek ofzo. Naja, dan maar niet eten want ik ben echt niet van plan veel te gaan doen vandaag :3 (zoals traplopen ^^)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

neboke manako de uto uto
teikyūbi no hiru sagari
nemaki sugata de uro uro
atsu atsu no amai kaori :swing

Ik word verliefd op nekomimi switch en Taito >:3
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik kreeg vanmiddag het trojan virus binnen via deviantart. En toen flipte m'n virusscanner een beetje. Ik had het virus al in quarantaine gezet maar alsnog kreeg ik de melding dat als ik het venster sloot er kans bestond dat mijn computer geïnfecteerd zou raken. Nouja toen heb ik maar via taakbeheer eerst internet en daarna de virusscanner afgesloten. Toen de computer opnieuw opgestart en een diepgaande scan gemaakt ( wat wel 2.5 uur duurt bij mij :wachten ). Maargoed hij gaf aan geen virussen gevonden te hebben dus ik hoop dat het wel goed is nu.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ga verhuizen, appartement is erg mooi! Wel erg oudbollig, maar dat maakt niet uit, wij zijn de 2e bewoners, die vorige had er 40 jaar in gewoond. :o Maar ik krijg de grootste kamer. (a) Ik maak nog wel foto's i think. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik wil nooit meer naar school :l

Over een paar dagen maar gaan inpakken :l
Op donderdag vertrekken we :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten