Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 222 van 250

Gebruikersavatar
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3203
Lid geworden op:
do 28 jan 2010, 19:43

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Simmielove schreef:Wat is nou SOPA en wat is er aan de hand met megaupload? o=

Gewoon weekend! BAM

Morgen inhaalles paardrijden, en woensdag ging paardrijden ook super, ik zat eindelijk weer op Rendez Vous, het liefste paardje van de hele manege <3
En de schattigste, ja, Kanjer was eventjes erbuiten. Hihi. Maar die RV loopt ook super goed aan de teugel (nek gebogen zegmaar), dat doet hij eigenlijk gewoon automatisch, het is echt een dresuurpaardje.
SOPA is het internetbeveiligingssysteem in de VS.
Ze willen Illegale uploads weg gaan.
Op youtube zijn er al verschillende acties tegen SOPA voor zover ik weet ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

mijn tong is echt sterk :O.. ik heb dus een losse tand en me 'n tong maakte hem nog een beetje losser :O.
wedden dat ik hem eruit kan krijgen MET mijn tong ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Simmielove schreef:Wat is nou SOPA en wat is er aan de hand met megaupload? o=

Gewoon weekend! BAM

Morgen inhaalles paardrijden, en woensdag ging paardrijden ook super, ik zat eindelijk weer op Rendez Vous, het liefste paardje van de hele manege <3
En de schattigste, ja, Kanjer was eventjes erbuiten. Hihi. Maar die RV loopt ook super goed aan de teugel (nek gebogen zegmaar), dat doet hij eigenlijk gewoon automatisch, het is echt een dresuurpaardje.
Stop Anti Piracy Act

dat is met als je een plaatje upload, of wat dan ook op een site. Wat niet van jou is, zonder vermelding van wie het wel is en hoe het heet etc. Je moet dus een soort hele volledige bron vermelding toevoegen.

Neem youtube, je kent vast wel van die lyrics. Waaronder staat
lyrics by me.
Dit mag dus niet en als deze wet wordt aangenomen, is er toestemming om youtube te verwijderen.
Even dichterbij, wordt SOPA aangenomen, kan simsnieuws ook offline worden gehaald.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

djon black schreef:
Even dichterbij, wordt SOPA aangenomen, kan simsnieuws ook offline worden gehaald.
O________O
niet leuk


Na 3 jaar ben ik niet de enige in mijn vriendengroep die zich wel eens verslaapt :swing xD
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ze kunnen echt overal over zeiken he. Dadelijk mag je niet eens kiezen welke kleren je aantrekt ;o

Ik heb net geprobeerd dat shuffelen, wat LMFAO ook doet, ik zette alleen mijn voet op met tapijt geval ding en toen schoot die naar achteren en viel ik ;3
Maargoed, het was wel grappig xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Sanne @Djon Black @Superfan
Tot nu toe willen ze vooral echte piraterij - illigale films enz- aanpakken. Wikipedia is daardoor ook iets van zes uur weggeweest ^^

Ik wil snowboarden D:

V Dat weet ik niet zeker, ik hoorde iig van 6 uur ;p

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 20 jan 2012, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Yaay over een maand mag mn beugel eruit ;DD En dat nadat ik hem voor 1 jaar en 4 maanden heb gehad en ze hadden gezegd dat ik hem waarschijnlijk zo'n 2 jaar zou hebben ;D
Paardrijden was ook weer leuk vandaag c:
En mn Engelse exchange partner komt in de zomervakantie hierheen ;D
Jawh, dat was mijn blije nieuws weer even C:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Over SOPA: Sopa wil alles aanpakken, vooral download sites en social media. Omdat facebook, google, twitter etc privacy breuk zou doen. Wat natuurlijk niet zo is aangezien je er zelf voor kiest om zoiets te nemen. Maar goed, ik heb mail gehad met een update over de actie tegen sopa. Ze waren gisteren niet op een of andere congres, dus internet 1 , sopa 0.

En als SOPA door gaat, komt er echt een einde aan de wereld...... Zo zie ik het dan :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Jammer dat Pauk eruit is, maar het is wel eerlijk tegenover de rest. Die Chris mag niet winnen met die ***kop en die arro blik van 'm. Zet hem op Iris!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^^
Mijn Ipod doet wel ns raar.
Iris nog steeds op 1 gelukkig! Qua zang is het echt logisch dat Pauleruit ging, maar voor mij mocht Chris oprotten. Dan houd je Erwin, Iris en Paul over. Eigenlijk zou Charly er bij moeten zijn, dan pas zou het een leuke finale zijn om naar te kijken, want dan mag iedereen winnen, maar die Chris moet verdwijnen. Of zou van het podium afvallen :woot
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik vond Iris en Chris bijna even goed maar Chris was net iets beter. Nog best knap dat híj in de finale is gekomen met Charly Luske naast zich. Volgende week begint de voice kids, maar ik weet nog niet of ik dat ga volgen.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).

Weergave- en sorteeropties

Gesloten