Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 198 van 250

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Poeh, voel me echt mega slecht..
Mijn ogen zijn ontstoken, ik heb mega erge hoofd en keelpijn en mijn neus zit verstopt.. Heerlijk :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

blegh, slecht geslapen en ik had doodveel jeuk op mijn gezicht, armen en benen
gelukkig niets open gekrabd(is dat met een d? o; ) maar het is wel onwijs vervelend
en ik werd vanochtend om half 9 wakker met honger :| lekker begin van de dag :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

De Sims 2 er weer aan het afgooien en herinstalleren. Gelukkig heeft papie dat ding waar ze allemaal op staan vanochtend al voor me los gekoppeld ;3

En ik keek net iets best wel fijn zegmaar, een hond heeft dus een stoornis, maar er was niks aan te doen (hij viel telkens om, hij had niet echt van die vloeiende bewegingen, voordat hij gered werd kreeg hij ook een klap op z'n kop) en toen heeft die dierenarts hem een soort looprekje gegeven, ook voor die hond zelf, en die hond was ook gelijk wat vrolijker enzo, en toen moest ik haast huilen c:

En vandaag gezellig boodschappen doen met mijn moeder, achja, moet wel goedkomen toch?

Ennn... (ik blijf door lullen x'D) gisteren werd mijn hond onze kat nogal zat, onze kat eet namelijk osms ook het eten van onze hond, maar gisteren leek ze het echt zat te zijn, en toen ging die kat naar die hond haar eten, ze liet ineens een dodelijke blaf horen joh ;O.
Kan je nagaan, en ze is al 13.
En mijn kat wordt volgend jaar pas 7, wij wisten het niet zeker namelijk, hij is van 17 mei 2005 =3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten