Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 180 van 250

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Hmpf ziek naar huis gegaan vandaag :c Maar ik ga denk ik wel naar paardrijden ;P
Njaa zolang ik zondag maar weer beter ben is het niet zo erg dat ik ziek ben ;P
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

we hadden vandaag zo'n cursus achtig ding waar na de vakantie dan weer een voorstelling aan vast is geknoopt, we moesten een stop-motion filmpje maken en we dachten dat ie echt helemaal mislukt was enzo, maar die begeleider zei juist dat ie nog nooit zoveel foto's, die samen goed lopen in een korte tijd gemaakt had gezien xD en die begeleider vond hem ook wel goed.
Verder was het bij begin van het 4e uur afgelopen en toen zei onze mentrix, dat we toch al te laat kwamen als we toen nog naar de les gingen, dus ze gaf ons maar het 4e uur vrij!!! :swing
met een paar vrienden even frietje halen! :D want je kan niet elke dag geoorloofd spijbelen xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

1. Mijn bestelling is laat.
2. Mijn andere bestelling werkt niet. Kan ik terug sturen.
3. Hij gaat het toch weer niet vertellen dit weekend.
4. Niet z'n leuk begin van MIJN vakantie

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op vr 16 dec 2011, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: let even op taal gebruik :)

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Woensdag hadden we het over vj's enzo, en mijn wiskunde leraar zei de dag dat hij jarig was, evenlater wordt er Wouter in mijn agenda geschreven, ik zo; "Wie de **** is Wouter?" Zij gebaren naar mijn wis leraar ik zo van.. Oohhhh..Ohh!
En ik heb ook nog de naam Nick in mijn agenda staan (mijn engels leraar) nu de rest van de leraren nog =3
En ik heb echt verdoor gewerkt met wis, vanochtend de D-Toets ingeleverd zo dat ik weet waar ik op moet letten bij de repetitie. En ik wil dat het kerst wordt, want ik wil het boek Passie hebben T.T
En mijn nl leraar kan gewoon geen nederlands, gelukkig na de kerstvakantie mijn oude lerares weer zodat we hopelijk wat gaan snappen van nl.
En mijn engels leraar helpt mijn kuisen (verplicht corvee na de pauze, elke klas moet dat een week doen) dat was echt raar.. En hij heeft op de school gezeten waar hij nu les geeft (mijn school dus) dus hopelijk wordt ik niet zo raar.
En volgende week 3x het vijfde uit alleen maandag wel een tussen uur, maar geen bio, en ik kan geen leestekens op letters zetten nu, wicked ;o) en vrijdag ook het vijfde uit, we hebben het eerste t/m het derde les (heb dus wiskunde en blok uur teckniek) vierde & vijfde kerstviering en daarna uit, lekker dus =D

Wow, wat een lap tekst xD
Dat krijg je als je een tijdje niet gepost hebt, oohja, en ik heb de Sims 2 weer en ich habe mich verknallt in The Sims 2 niet perfect Duits, maar ik vind het zo grappig dat het woordje verknallt verliefd is :sweatdrop

Oh, en ik wil nog wat zeggen (je hoeft dit allemaal trouwens niet te lezen, ben nu alleen zo lekker aan het typen) paardrijden was raar, ik had dus zegmaar die probleempjes enzoo. En we hadden een andere woensdag, ik herkende 'm nog omdat hij dus nogal veel rookt terwijl die de les geeft, maar 't ging goed, en we moesten dus op de AC lijn stilstaan en daarna weg galloperen, nou, ik mocht toen een x als eerste (-.-) wonderbaarlijk genoeg lukte het, maar het was een super drukke les, dus ik stond wel snel op de AC lijn, mocht ik daarna weer als eerst.. Maar toen heb ik wel 2 rustige rondjes alleen gegalloperrd en verder ging het goed =D

Jeetje, wat een hoop tekst, hoelang heb ik hier over gedaan? 8 minuten, hmm valt nog mee =3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Een meisje uit mijn klas doet mee aan de wedstrijd van Giel Bellen, genaamd: Nederlandse Birdy.
Misschien kennen jullie Birdy, maar zij is dus vijftien en kan vet goed zingen en komt uit engeland.
Selin uit mijn klas kan ook vet goed zingen, en ik weet niet of ik die link mag plaatsen, maar kunnen jullie voor haar stemmen, ze zit al bij de laatste 25!

Stemmen kan hier!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Weeeeeeeeeeeekend <3

Nu nog even wat cd's zoeken, en dan naar Eline en samen simsen :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

geen treinverkeer tussen utrecht en arnhem; trein ontspoort. in trein zaten bevroren kalkoen die liggen op de rails nu ROFL

vracht wagons dus met bevroren kalkoenen: er zaten geen kalkoenen in de stoelen hoor XD

:lol
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Yeah, ik ben nu even heel trots op mezelf :3
Ik heb in nog niet eens 1 dag 23honderd woorden geschreven, voor de Marlinde Nano =)
Niet officieel, maar omdat ik mijn echte gewist heb, probeer ik het nu ^^

EDit: Oh, wacht, shit, ik loop nog steeds niet op schema -__-
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Woeeeei. Heeft iemand nog behang thuis liggen? Ik wil een docent er graag achter plakken. Mij laten nablijven(laatste keer was 3 jaar gelden of zo), omdat ik één fout te veel maakt voor een Duits woorden SO'tje en dus een onvoldoende had. Als ze er maandag iets over zegt zalik in ieder geval neit stil blijven... En als er wat behang over is ook gelijk die docente van het nablijf/kom uur. Die snauwt gewoon naar je en eet in het lokaal. Leraren mogen dat ook niet al zeggen ze vaak van wel.

Maar ja met M&O zijn we nu fictief aan het beleggen. En dat is het de bedoeling om zo'n hoog mogelijk rendement te gaan halen met 100.000 euro :laugh Best wel grappig en ons groepje staat bovendien eerste (nog wel). (A)

En straks karten. :woot
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

eigenlijk vind ik het wel heel jammer dat ik geen vriendinnen heb, die bij me in de klas zitten, die ook Avenged Sevenfold luisteren. :c
njahh, ik ben muziek verslaafd. C:
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten