Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 177 van 250

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Awh, een jongen uit onze klas ging alweer huilen om een onvoldoende :l
Dat klinkt kinderachtig, maar dat was echt zielig :l

Najaa, weer thuis, al voel ik me niet echt goed..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Agh..
ik krijg echt heel veel onvoldoendes, maar op een of andere manier heb ik nog maar 1 te kort van mavo & 3 voor havo..
&
ik ga dood door mijn zusje dat 1. de hele tijd in haar eigen verzonnen taal zit te schreeuwen, 2. tussendoor gaat zingen. Als ze niet met haar barbie's speelt gaat ze wel karaoke zingen op liedjes van bruno mars. Dus wie wilt er een zusje hebben? ;a
Afbeelding
idk hoi
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

binnenkort opleidingen markt :o Vind het superjammer dat de kunstacademie er niet is, heb wel interesse namelijk maar ik wil wel een hoop weten eerst. Dus dat wordt een x een open dag bezoeken ;3
Maar ik heb er wel zin in, kwil ook weer veel weten over de opleidingen pedagogiek en psychologie dusja. ;3
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Dinsdag is echt een enorm lange dag voor mij.
Ik moet om zes uur opstaan, dan heb ik eerst tot het vierde (12:50) gewoon les, dan heb ik twee uur Stop motion, dat is tot en met twintig over twee, en het is op zich heel leuk, maar iedereen werkt in groepjes, en beide mensen uit mijn groepje gaan nu naar een faalangst reductietraining, waardoor ik alles in mijn eentje moet doen, ik ben ook nog twee week ziek geweest. Ik heb nog maar net honderd foto's, en nu moet ik in drie weken tot de vierhonderdtachtig foto's komen + alles monteren. Na stop motion moet ik tot half vijf repeteren met het schoolorkest, dan ben ik om half zes thuis. Dan moet ik nog eten en daarna heb ik repetitie met mijn andere orkest tot half tien. Vaak heb ik op woensdag ook een proefwerk of s.o. of zo. Dat moet ik dus allemaal maandag leren, want ik moet minstens een uur per dag niets doen, anders wordt ik echt gek :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik heb serieus voor het eerst in mijn hele leven een planning gemaakt voor school... Maar er komen een aantal toetsen aan waar ik echt een goed cijfer voor moet halen. Het voelt wel goed, zo'n planning. En ik denk dat ik me er ook wel aan kan houden. Hoop ik. Ik leer/maak alleen nooit huiswerk op vrijdag en aankomende vrijdag moet dat (van mezelf :P ) dus wel. Yeah -.-

Maarja, druk druk druk. Snel nog even wat doen en dan de rest van de avond tv kijken :) Eventjes uitrusten!
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Er zit gewoon een MUIS bij ons in de keuken! WTF
Hoe komt een muis daar? En die zat in het bovenste laadje van onze keuken. Wel grappig, mijn moeder begon opeens te gillen en ze gilt echt nooit.

Maar we hebben geen muizenval :l
En de hond rook 'm al vanmiddag, hij sprong al in de kastjes. XD

En nee, we hebben geen vieze keuken, hartstikke schoon en nieuw van vorig jaar. :o

En, ik maak dus echt geen kastje meer open. :|
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Het is echt koudd.. En vandaag tot 17.00 les, dus dan kan ik niet aan mijn project voor beeldende vormgeving werken. :s Gelukkig heb ik wel drama en ckv vandaag, dat is iig een hele troost. :3
En ik voel me echt blij, ik weet aan de ene kant wel waarom maar aan de andere kant niet :sweatdrop xD

Weergave- en sorteeropties

Gesloten