Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 172 van 250

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

9 voor geschiedenis jongee ;DD
Wel een 5,4 voor duits :sweatdrop
Maar dat kwam omdat ik frans omhoog wilde halen, en ik weet nog steeds niet of mijn franse lerares nou betrokken is bij een ongeluk in Numansdorp.
En ben eerder uit vandaag, we stonden het tweede bij teckniek, en die leraar kwam niet opdagen, dus iemand keek naar de roosterwijzigingen, bleken we een tussen uur te hebben en dan het derde engels, vierde Duits, vijfde aardrijskunde en dan het zesde weer Duits...

En ik dacht net weer dat mijn hond dood is.. Komt doordat ze zo stil ligt en dan heel diep slaapt, gelukkig leeft ze nog, maar het zou wel fijn zijn als ze bij ons kon sterven, zo op haar kleedje (:

EDIT;
Ben nu ook blij dat Joe (van MS3B) toch dat ene shirtje van Levensweg zonder die stomme printjes erop heeft geplaatst (is van mij) =D
Dus iedereen die dat ziet, het komt van mij =D

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 09 dec 2011, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

laat iedereen maar doodvallen. --"
ik heb echt een stom leven, en het zal nooit veranderen.. mensen breken beloftes, doen stom tegen me, en ik mag/kan er niets aan doen..
echt, als ik dood zou gaan, zou echt iedereen blij zijn ofzo.
sorry voor depri post, maar zo voel ik me nu..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ben vanmorgen aangereden op de rotonde waar ik voorrang had. Gelukkig alleen een dik been en ik viel op het gras, was toch best eng, ik schrok me echt kapot.
Toen ik al op school was smste ik mijn moeder 'Ik ben aangereden.' Toen heeft ze blijkbaar mijn vader gebeld dat hij moest gaan kijken waar ik lag. XD Zij dacht dat ik in het ziekenhuis lag. Zat ik in de les, ging ze me bellen en toen mijn vader ook lol. En toen zag de leraar dat ik smste en wist de hele klas dat ik was aangereden. :l
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Liza: ahh.. iedereen heeft toch soms ups en downs? negatief denken helpt toch niet... En zal ik eens wat typen... zo denkt bijna iedereen weleens..
--
Voor ons hek ligt een dode rat >.< toen k dat bericht zat te typen ^^ hoorde ik me zus ielll zeggen ik naar beneden rennen 'wat is er zo iell' mijn moeder zegt van 'daar ligt een muis' loop ik ernaar toe zeg ik dat het een rat is >.< dat is eng om te zien....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Dat we sinds vandaag draadloos internet hebben. Ik merk er alleen niks van dat de snelheid veranderd is.

En ik ben nog steeds ziek. Ik klink momenteel echt als een schaap :sweatdrop
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Dat jouw sig mooi is ;o ^

Oké, er was dus net een tamme egel in de tuin xD
De enige keer daarvoor dat ik een egel had gezien in het wild, was
toen eentje dood was :sweatdrop
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

OMG ik heb net gehoord dat er een schietpartij was hier in almelo o_O bij de c1000 waar ik dus dichtbij woon >.<
ikga straks om 8 uur ff tvoost kijken voor meer info dan gaan ze live vanuit almelo

^ik zag ook eens een dode egel xd
en een dode rat :)
Afbeelding
xxxpda112
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 18:44

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik ben al meer als n maand niet meer online geweest ;o
super erg, echt geen tijd.. school is zoveel te doen grr.
loop nu ook nog es op krukken -,- vanavond blijft mn
vriend slapen :) das dan wel weer leuk hihi !
-
^ wow ja dicht bij c1000 ? daar zit mn school vlakbij...
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Liza: zo moet je niet denken :O er zijn altijd mensen die je aardig vinden :O zoals hierzo
als ik depressief ben ga ik Teddy(grote teddybeer) knuffelen en leuke liedjes luisteren en word ik weer vrolijk :3

und, ik ben verslaafd aan IU's nieuwe album, Last Fantasy echt een geweldig album o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Marlinde; Ja he, vind ik ook! Vooral omdat ie door mij gemaakt is c: (geintje, maar hij is wel door mij gemaakt c:)

@Eline; Jaaa, wanneer weer? <3

Zo, eerst bij mijn opa en oma wezen eten, daarna nog even bij mij tante op bezoek geweest omdat ze jarig was c:
Wel klote dat ik nu helemaal naar rook ruik, omdat ze daar roken :c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten