Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 156 van 250

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik was gisteren helemaal opnieuw begonnen met Animal Crossing op mijn DS. Dus heel het land verwijderd enzo. Nieuw land aangemaakt... Heel andere map krijg ik opeens o..........0 grrrr!!!

Net even naar de dierenwinkel geweest en heb uber leuke spullen gezien voor Perry! Maar hij moet netjes wachten tot Kerst. xD!
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik heb de Dragon, fly! app voor mijn mobiel maar ik krijg steeds maar NET geen 300 diamantjes x.x
Dat is echt ZO annoying xD

Vandaag was wel een chille dag, de tennisbaan tegenover ons huis wordt gesloopt :3
Maar mijn moeder was gevallen tijdens het uitlaten van de hond dus toen heb ik haar geholpen met haar hand enzo, waar een snee in zat (A)
Alleen heeft ze nu een zere schouder, en gaat daar de hele tijd over zeuren xd
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Same, ik moet ook nog een gedicht maken en cadeau's kopen, maar ik heb dus geen idee van wat ik moet kopen T-T
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Evelieen schreef:Kut ik moet nog allemaal Sinterklaasgedichten schrijven en surprises maken, maar heb niet echt tijd ;o Oke, morgen dan maar. En wat voor cadeau's moet ik echt kopen? ;o *zucht*
Bij mij ook ;o
Maar ik moet het voor twee mensen doen, voor alle twee heb ik geen inspiratie D:
-
Mijn zus was hier net, gezellig als altijd ;D Ik mis af en toe haar humor wel, maar ja.
En ik vind het geweldig dat mijn broer soms nog begroet wordt met;
'Heey, ben jij het broertje van je zus?' naja, niet je zus, maar alsnog xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik wil dat A7x naar Nederland komt, dan mag ik ook.. Maar volgens mij is de 'Buried Alive Tour' alleen in Amerika, of in elk geval nu.. :l

Maarjaa, mijn eetbare deathbats zijn er :'D
Weetje hoe freakin' awesome :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik krijg een danbo voor sinterklaas :D Ik ben er echt zo blij mee!
Voor de mensen die niet weten wat een danbo is:
Klik hier (ik krijg de grote, zonder amazon.jp erop)

En ik ben de laatste tijd echt in een creatieve stemming, mijn moeder gaat me in de kerstvakantie ook met een naaimachine leren werken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ oeh die zijn awesome <3 k wist niet dat je dat kon kopen >.<
__
Bij de action was echt een lange rij >.< mijn armen begonnen zeer te doen terwijl k zo 'n doosje van pick koekjes vast hield.. mijn moeder maakt me gek :S k kon zo 'n opwindmuis niet vinden bij de bart smit zegt ze wrm ga je dan maandag weer :bored
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Heb de Sims 3 voor de PS3 gekocht. Kostte maar 20 euro ;o
Bij Media Markt, en ben net pas thuis.. Pff, ff opgezocht hoe je voor het spel moet cheaten en zo lekker spelen <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Een vriendin van mij zit dus hier naast me en we zaten amnesia te spelen xD Dus op een gegeven moment begon ik het eng te vinden en toen zijn we 'staying alive' gaan zingen :') Best wel toepasselijk als je erover nadenkt, we konden ieder moment vermoord worden door Henk xD (Henk=zombieding, Frank=zombieding met een rond hoofd en Kaas=een zombieding uit een ander spel die heul dun is)
Dus wij horen zo'n 'RUWAAEWR' en toen ik keihard gillen: HENK! Kom je ook theedrinken? xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^omg, geniaal XD

Ik ben moe, morgen misschien naar museum, als mijn opa en oma in een goede stemming zijn..
Nu bij mijn pa, heb hem gemist. o=

V Heb ik ook 2 keer gehad, echt falend. =o

Laatst gewijzigd door Liza op za 26 nov 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten