Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 155 van 250

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ziek naar huis gegaan, ik was hartstikke misselijk, en lijkbleek.. Nu gaat het al beter.. Hopen dat ik morgen wel naar school kan, want wil dat stoere feestje niet missen. =o

V hier zit een meisje met precies hetzelfde. o=

Laatst gewijzigd door Liza op do 24 nov 2011, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ugh, SN deed net heeeeeel sloom, en ik wou met mijn verhaal bezig, en die staat opgeslagen op SN, want ik ben bij me opa en oma. =o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

xRainbow schreef:Fcking verkouden en zo ;( En vandaag eigenlijk helemaal niet zo happy..
Liza schreef:ziek naar huis gegaan, ik was hartstikke misselijk, en lijkbleek.. Nu gaat het al beter.. Hopen dat ik morgen wel naar school kan, want wil dat stoere feestje niet missen. =o

V hier zit een meisje met precies hetzelfde. o=
Imme schreef:Ik blijf maar hoesten, en het is zo een irritante droge, kietelhoest of hoe je het ook zegt. :glare
Mijn wondermiddeltje tegen keelpijn: Drink rooibosthee met honing en gemalen salie. :thumbup
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

overal uitslag op mijn arme :bored
IK WORD ER GEK VAN !!!!!!!
ook MOET ik elke dag naast zon vervelend mens zitten op school waar ik serieus HELLEMAAL GEK VAN WORD ! hij is verhuisd uit nieuwzeeland kan amper of geen nederlands en elke seconde is het : danny danny danny danny danny , omdat hij wat moet vragen :cursing ( tegen zoiets kan ik dus egt niet tegen ! ) hij zit ook de hele tijd achter me aan :cursing vraag ik of ik naast iemand anders mag is de mentor/docent: ja maar hij kan amper nederlands dus jij blijft daar * loopt weg en is er vanaf* :cursing

dat wou ik kwijt
x_X
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik. Ben. Gesloopt.
Jeeh, ik heb echt weinig geslapen deze week ;o
Maarjaa, dadelijk naar m'n opa en oma, omdat mijn opa 59 geworden is, en dan lekker eten en chocofonduen :drool
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Mijn moeder dacht vanmiddag dat er wat was gebeurd, want normaal ben ik altijd op tijd thuis, maar ik bleef hangen bij AK, dus vandaar. Ze had me ge'smst, en 2x gebeld maar mijn mobiel staat op vliegtuigstand, dus dan ontvang ik niks...

En net mijn hond uit gelaten, dat rotjoch met zijn bende zat weer in het groet park, dus ben ik anders gelopen. Maar toen gingen voor me ook een paar mensen naar het park, (die kwam ik tegen in de andere ronde) dus ben ik hen achterna gegaan en is er niks gebeurd. En als hij me pijn zou doen zou die hond wel reageren, maar alsnog... :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ Dat heb ik dus ook altijd, maar ik vind het juist lekker als het nog niet helemaal afgekoeld is xD

En ik zit al de hele dag met sinterklaasliedjes in m'n kop X_X
Dus nu luister ik Glee liedjes. Die blijven ook in je kop hangen maar dan op een goede manier :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten