Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 126 van 250

xxxpda112
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 18:44

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Oke, ik haat justin bieber, maar zn liedjes zijn awesome en het is een LEKKERDING
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Over eigen haar knippen: Ik heb mijn haar 3 jaar achter elkaar zelf geknipt. Toen ging ik laatst voor het eerst weer naar de kapper, toen vroeg ze wie mijn kapster was omdat het netjes was. Ik zo; ik ;W! En toen keek ze me raar aan zo van; whuuuuut?

--


Oefff de kitten is best vermoeiend! Heb afgelopen nacht op de bank geslapen.

Over de poes: Hij poept! (had hij de hele dag niet gedaan.. dus was bang dat er iets mis was)

Ik kwam er achter toen we stonden te wachten bij de dieren arts. Ik schrok mij vanmiddag kapot! Ik zag een beestje lopen door zijn huid.. Ja je raad het al: Vlooien. Zo zielig! Dus ik dieren winkel gebeld en spul gehaald, ook gelijk dat wormen spul. Maar ik vertrouwde het maar niet, die vlooien in combo met dat niet poepen en ik was echt over de zeik en was serieus aan het janken omdat ik dacht dat het aan mij lag ofzo.

Maar goed, ik ben gewoon heel gevoelig als het op beestjes aankomt. Normaal gesproken een Haagse/Zevenaarse snol :lol .. En dan zo smelten als een ijsklontje.

Dussssssss we waren bij de dierenarts, gewoon even laten checken hoe of wat. Hij wou precies het zelfde spul geven wat ik al had, dus ik zo; dat heb ik al :O hij zo; goedzo! dan doe ik het even voor en dan kan je het de volgende keer zelf doen. Dus hij spoot de kitten in met dat vlooien spul. Hij bibberen. Hij zo: De meneer waarvan jullie hem hebben gehad zei dat hij 7 weken was he (Dat had ik hem verteld). Ik zo; jup. maar ik vind hem te klein voor 7 weken. De dokter; klopt hij is pas rond de 5/6. Dus dat is vet zielig!!!! en ben boos , dus ik denk dat ik de dieren bescherming op hun afstuur. Want met die hond van hun konden ze ook al neit overweg Nah zo lullig ben ik nu ook weer niet.

Maar voor een kitten van 5 weken moet ik zeggen dat hij het echt goed doet!! Natuurlijk wel bepaalde dingen uitproberen/uitdagen. Maar hij speelt, beweegt, eet en drinkt goed. En nu eindelijk poepen ook! Oja dat ging ik vertellen: Ik stond te wachten op de dokter met kattenbakkie.. Ik er in kijken naar Perry. En toen lag er een suprise !

Zo en nu heb ik genoeg getypt en ga ik slapen! Vannacht gaat Meneer op de bank. maar die slaapt zo door alles heen Dus moet alsnog af en toe kijken.. *grr*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ixkilledxthexcookie schreef:Whoeeh gister Jos gemeet samen met Jannekee ;DD Was super gezellig :3 Ik heb toen een muffin en skittles van Jos gekregen ;D Toen heeft Janneke vandaag op school verraden dat ik skittles had en heb ik aan iedereen uit moeten delen x33
hahaha jaa maar de volgende keer krijg je weer skittles van me en dan mag je ze allemaal zelf opeten ;D

oja en dat je mijn veter eruit ging halen en daarna er weer in doen.... xD haha ben benieuwd hoe dat volgende week gaat ;PP

--
pff vandaag lekker alweer met de volle buit gewonnen :) nog steeds bovenaan lalala ;D en morgen weer een wedstrijd, best vroeg dus ik moet eigenlijk nu op bed liggen maar dat lukt me toch niet meer xD
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

aawh dat beesie is echt super schattiggg :wub
en volgens mij ben je nog nooit zo blij geweest met poep :sweatdrop

undik heb nu eindelijk een site gevonden waar ik Dream High kan kijken, duurt 1 aflevering 4 x 16 minuten :'3
is niet erg ofzo maar wel lang :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik wil ook een katje :wub Ik heb al een hond, een Golden Retriever en die is soms zooooooo druk :o Maar ik wil een katje. :$ Ik vraag me alleen af of mijn hond dan jaloers word omdat we haar best veel aandach geven.. En ze rent ook altijd achter poesjes aan, alleen wilt ze dan altijd spelen :sweatdrop
Nu nog mijn ouders over halen, maar hun begonnen er zelf over :wub

EDIT: nu lijkt het net alsof ik mijn hond niet leuk vind, maar ik vind haar echt geweldig en snoezig :wub
Love your life
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Woesh, ik ben echt doodop.. En volgensmij mogen heel veel mensen mij niet, in de klas, verder in real en hier. ^^ Njaa, ben ik al aan gewend. Effe filmpjes bekijken, voor hoe ik mijn haar moet knippen, of laat ik toch mijn moeder m'n haar knippen? :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Wat lief Ans :wub
Ik wil al heel lang een huisdier. Ik heb een aantal hamsters gehad, hartstikke lief hoor, maar het liefst wil ik een hond of een kat. Maar mijn ouders zeggen dat ik maar moet wachten tot ik op mezelf woon en dan alles zelf mag weten, aangezien ze nogal gesteld zijn op het leren bankstel >,<

En mijn moeder is vandaag jarig :D

@Liza: ik vind jou wel lief, nix van die anderen aantrekken *hug*

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 29 okt 2011, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Hij lijkt een beetje op mijn kat toen die klein was :wub

Het is super gezellig bij mijn opa & oma, vanmiddatlg lekker soep en zo evennaar de Liddl met mijn oma. (:
En ik heb zooo'n zin in vanaaf <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik kan amper simsen dit weekend... :(

Ik moet maatschappijleer 1&2 maken, wiskunde, economie leren en frans :sneaky
*gaat vlug aan de slag*

En wij gaan weer niets doen dit weekend, wij doen echt bijna nooit wat. :o Zit altijd binnen :sweatdrop Hoe depressief :sweatdrop Ik kan gaan hardlopen maar dat is niet gezellig in mijn eentje :sweatdrop En mijn zus is oververmoeid want die heeft 2 dagen achter elkaar van 8.30 tot 22.00 op school gezeten :o
Love your life
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Jozz schreef:
ixkilledxthexcookie schreef:Whoeeh gister Jos gemeet samen met Jannekee ;DD Was super gezellig :3 Ik heb toen een muffin en skittles van Jos gekregen ;D Toen heeft Janneke vandaag op school verraden dat ik skittles had en heb ik aan iedereen uit moeten delen x33
hahaha jaa maar de volgende keer krijg je weer skittles van me en dan mag je ze allemaal zelf opeten ;D

oja en dat je mijn veter eruit ging halen en daarna er weer in doen.... xD haha ben benieuwd hoe dat volgende week gaat ;PP
Moet je gewoon zeggen dat ik je veters niet los mag maken ;P Was je eigen schuld ;P
Vorige keer dat ik dat bij mn vriendin deed was ze daar niet zo heel erg blij mee o: Toen ben ik met haar veter gaan touwtje springen, dat was best awesomee xD

---
Bam! Vandaag naar de kapper geweest o: Mn pony is nu überkort en hangt niet meer voor mn ogen :c Njaa over 2 weken is 'ie waarschijnlijk weer de goede lengte ;P
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Angelica 5/6 weken.. Zeven is het minimale eigenlijk, dan mogen ze gewoon weg dacht ik;P

Bahh, moe. Naja, even huiswerk maken, alvast even wat checken voor Nanowrimo en klaar.
Maar ja, ik ga zondag ook nog even langs bij een van mijn vrienden, iig, dat is het plan ;|

Laatst gewijzigd door marlinde op za 29 okt 2011, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten