Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 120 van 250

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Vaag, ik zit nu al de hele tijd een nummer te luisteren.. Ik dacht heel vaag dat het 'Spin it out' heette.. Dan vind ik het weird dat de lyrics niet matchen, kijk ik, staat er; 'spit it out'.. hoe falend :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Jeej, morgen ga ik naar Italië :D
Wel weer 5 uurtjes rijden, zit nu in Oostenrijk. xd
Donderdag gaan we dan naar Venetië :D

Ik mijn reis van deze vakantie vertellen, die nog niet is afgelopen. xd
Zaterdag naar Oostenrijk vertrokken, eerste hotel --> 7,5 uur
Zondag naar Wenen gereden --> 2 uur - Van Wenen naar tweede hotel --> 1 uur
Maandag, hier gebleven
Dinsdag naar Italië gereden --> 5 uur
Woensdag, daar blijven
Donderdag naar Venetië heen en terug --> 1 uur
Vrijdag naar huis --> 11

Veel uurtjes rijden :sweatdrop
Ff tellen...

27,5 uur :O
Das meer als één dag :sleep
Afbeelding
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zit hier met een heel zielig hond(je)... Diesel is gister geopereerd aan haar beide voorpoten, we hebben haar in de auto getild en zijn naar huis gereden. Vannacht er verschillende keren eruit geweest om de hond te verliggen en alles weer goed te doen... Ben nu kapot... Gelukkig loopt ze alweer een beetje, ik was al bang dat ik haar naar buiten moest tillen, iets wat ik niet kan want ze weegt 45 kg. Ze ligt en slaapt veel. Ze heeft 2 blauwe voorpoten van het verband, van voet tot boven de elleboog. Ook heb ik pillen gekregen om haar rustig te houden want gister wilde ze de hele tijd opstaan maar ze doet zichzelf dan zo'n pijn.
Operatie is verder goed gegaan, ze hebben links de losse botstukjes eruit gehaald en een hoek eraf gehaald. In de rechtervoorpoot hebben ze ook losse stukjes eraf gehaald en bot weggehaald zowel boven als onder het gewricht omdat 1 van de botten harder groeiden als de rest.
Heb het dus druk met het verzorgen van m'n hond.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

pff echt heel druk met huiswerk enzo

zondag thuis gekomen van Curacao (:
meteen een heel ontvangst comité voor mijn deur hahaha er kwamen heel veel vrienden <3
en nu ben ik heel druk met school enzo ;S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Stiekem is het toch wel leuk als iedereen over school praat en je zelf nog een hele week vakantie hebt :D

Vanavond gezellig met een vriendin naar Body Language en morgen mijn verjaardag vieren! Jammer genoeg komen er niet zoveel mensen, alleen m'n opa's en oma's en de tante van m'n vader. De buren en andere kennissen komen zondag pas. Nja, maakt opzich niet zoveel uit. Het gaat toch wel gezellig worden :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik moet mezelf echt slaan omdat ik al iets van 5x een nummer van Slayer heb geluisterd D:
En ik heb vandaag gewoon niks gedaan.. vaag..
Und Marlinde moet online komen^^
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ga zo mijn laptop opstarten c:
Dan kan ik weer multitasken <3
En misschien wiskunde maken voor morgen, ik kan ook zeggen dat mijn kat het verscheurd heeft of dat ik het vergeten ben..
Ojah, en mijn bv leraar heeft een dochtertje gekregen vorige week,dus hebben we lange vingers op met roze muisjes. Naja, eigenlijk gisteren.
En iemand die zei vandaag zo, 'Jij luister echt altijd muziek hé?', ik zo, 'ja goed hé?', heel stom ;3
Maargoed, ik luister dus zo'n beetje altijd muziek op school ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Had vandaag een bijzondere duitse lees tekst xD
Het ging dus over een man die zijn vrouw via het internet verkocht heeft :O ... wtf.... xD
de reden, die man had het geld nodig. :O

Kan toch niet??? (A)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten