Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 118 van 250

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Matthieu schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat ik ein-de-lijk een eenhoorn zag :sweatdrop
En ik heb serieus gedroomd dat ik eindelijk Beestenbende had :sweatdrop
Edit: dat was trouwens gisteren :sweatdrop
_____

Allerlaatste vakantiedag snik :( En dan begint het drukke schoolleven weer, ik moet voor over 3 weken nog een Nederlands, Engels en Duits boek lezen... oeps, was ik maar eerder in de vakantie begonnen :sweatdrop
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

FranSor schreef:Ik wil kwijt dat we vandaag mijn zusje haar verjaardag vieren maar ik ga eerst nog stiekem Simsen voor de visite er is!
Gefeliciteeeeeeeerd :swing

--

Vandaag komt mijn ma weer terug met mijn tante, vanuit Rijswijk, en rond 14:00 ga ik daar ook heen. Eigenlijk vind ik dat niet zo leuk, omdat mijn tante daar is. Toen ik nog thuis woonde, moest ik telkens mijn bed (Ja letterlijk mijn bed, want die had ik zelf betaald) aan haar geven.. Echt belachelijk :sweatdrop

Maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk, krijg ik eindelijk foto's van mijn opa en oma voor mijzelf!!

Gisteren heb ik een grote schoonmaak in huis gehouden, want dat was wel weer eens nodig!!! En gisteren heb ik ook nog een lekkere parfum gekregen van mijn vriend: Lolita Lempicka Paris! normaal houd ik niet zo van parfum, maar sinds ik bij een vriendinnetje van mij in Amsterdam ben geweest, ben ik verliefd op die geur ! :wub En nu heb ik mijn eigen parfum :wub Dat maakt mijn parfum totaal op : 3 :sweatdrop


Oh en verder vandaag moet ik mijn grote Sims collectie ook maar eens netjes opbergen, want over 2 weken krijgen mijn vriend en ik een kitten.. En dan mag die dat NIET slopen! Dan sla ik dat hele beest dadelijk door het huis :fluit (Grapje.. OF toch niet? XD jawel, grapje! )


OH en ik heb VAKANTIEEE! :swing was ik aan toe!!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Evelien: aawh :'3 arme jij :3
ik moest deze vakantie een NL boek lezen en nog een klein Engels boekje, Nederlands boek ha dik in 3 dagen uit en Engels boekje bijna :3
en over 2 weken alweer pwweek o;
-heeft maar 6 proefwerken-
NEEEEEEEEE ik heb ook weer duits, ik haat dat pokkewijf :(
nu weer ff simmen, en de oudste sim in mjn familie wil niet dood, de gene die ik juist niet dood wilde ging dood en de gene die ik dood wil gaat niet dood :'3
aangezien die gene die al dood was zo'n 915 per uur verdiende en 20 uur per week werkte o; naja
1 sim moet dood en een andere moet het huis uit :3
en ik heb huiswerk vrij voor morgen :3
ik ben nu alweer toe aan vakantie ;p
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ben morgen ook huiswerk vrij ;D

Heb alle doelstellingen van Bio overschrijven en alles wat we voor Frans moesten leren!
En volgens mij heeft Feyenoord gescoord want mijn pa riep ja, en de buren ook, en nog meer mensen ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ikm ben best blij over iets doms xD
Ik was de hele dag een beetje boos, en daarnet zat ik zo met mijn voeten op een stoel. Komt mijn broer aanlopen en gaat op die stoel zitten, op mijn benen. Gaat ie zeggen: Intrekken. Doe ik dat niet, want ik zat er eerder, geeft hij me een elleboog, en mijn moeder zag het :D Dus nu eindelijk gerechtigheid (A)
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Nog 7 weken tot de kerstvakantie! :laugh *telt al weer af*

Ik lig al sinds zes uur in mijn bed, voel me niet lekker. Vast schoolziek denk ik :laugh Nu Obese kijken en lekker vroeg mijn bedje in. Morgen weer vroeg op staan. :(!
Love your life
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ Volgens mijn agenda is het toch echt 9 weken. ( Wat veels te lang is :()

Ben wel blij dat ik morgen pas het tweede hoef te beginnen, maar ik zal denk ik alsnog als een zombie in de klas zitten :sweatdrop
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Blegh, nog 2 maanden naar school en dan pas vakantie. Grr. En ik moet nog een hoop voldoendes halen als ik nog wil simsen ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Morgen weer naar school -____- Echt geen zin in, dan ook gelijk wiskunde pw waar ik geen ene flikker van snap ;s

M'n moeder heeft heel lief behang gezien, en had het bijna gekocht xD Het was €215,- per rol :'3
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@MelissaRoos En voor mij nog 45 schooldagen ;P
Echt, ik had het 's ochtends al uitgerekend xD
--
Hoestdrank is zo goor, en je moet het ook nog 5 x per dag drinken volgens
dat pakje.. Ga ik niet doen hoor ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ennn morgen weer naar school, meteen tot 4 uur op school zitten zonder tussenuren. :(
Ben aan het oppassen nu, twee meisjes van 2 en 4. Ze gingen mijn haar doen en toen zat het vol met roze speldjes en elastiekjes :sweatdrop maar ze zijn wel schattigg. Alleen wilde ik wat eerder naar bed vandaag, maar dat gaat niet echt lukken aangezien ik tot 11 uur moet :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Gesloten