Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 112 van 250

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Bij mij stond dat de bezorger onderweg was dus ik verwact 'm wel nog... Ik hooooop het :) Maarja ik woon ook in zo'n stom gehucht waar geen winkels zijn.

Edit: ze hebben me gevonden! Ik heb het spel al 5 minuten haha!
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ben er ook weer eens. ;a Lange tijd geleden. Niet echt van plan om weer actief te worden of zo, heb ik het wat te druk voor met school. Maar goed, hoi. :3

Ik krijg beestenbende morgen pas denk ik. D:
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Hehe. Nog maar 2 dagen school en dan vakantie. Wel een hele week zonder m'n crush... :( Nja, ik kan bijna de hele week gamen dus dat gaat wel goed komen.

Eerst maar wat huiswerk doen, dan de Sims weer helemaal opnieuw installeren en morgen Beestenbende gaan halen.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik ben verslaafd ongv aan een spel waar je niet game over kan gaan
het is een soort Mario maar dan met allemaal dingetjes :'3 vloeren die wegzakken onzichtbare blokken die verschijnen als je springt en waardoor je dood moet gaan omdat je niet verder kan :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Vandaag is echt een goede dag om mij te zijn ^.^
Eerst dus voor beestenbende kijken op internet, ik dacht het goed gelezen te hebben, maar nee xD Ze hadden 'm wel maar er stond iets dat ie uitverkocht was |: Oke, heel vaag natuurlijk, dus ik vraag aan mn moeder of we er gewoon heen konden gaan, maar als ie er niet was vond ze het zonde om er voor niets heen te gaan dus moest ik maar gewoon gaan bellen xD Toen ging ik met mn broertje naar de KNO arts en mocht ik ook gelijk voor m'n eigen ogen naar de oogarts, alweer die druppels --" (ik zie nog steeds niet veel, alleen mn toetsenbord als ik goed kijk xD) Daarna werd mijn broertje weggebracht naar iemand waar ie blijft slapen ofzo en toen werd mijn moeder gebeld door de woningbouwstichting ofzo dat we een eigen huis hebben, eindelijk :'DDD YAY. maargoed, mijn moeder helemaal in een goed humeur en toen gingen we kijken of beestenbende te koop was. helaas dus niet, maar die gast kent mij inmiddels best goed en houd de LE voor mij apart :3 en hij heeft er maar 4 van :3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Een jaar lang gratis komijnekaas zou ik zeker niet afslaan. Jammer dat het dan net op is als je nog een boterhammetje met dat spul wilt pakken :Y
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Faal.
Het is nu half 12 en ik moet morgen weer om tien over half elf op school zijn..
Maarjaa.. x3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten