Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 62 van 250

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Whoehoeeh ik moest een cake maken voor economie (jaja) en die heb ik helemaal verkloot x33 Hij was er helemaal overheen gelopen, de hele oven zat onder O.o Toen ging mn kat ervan uit. En daarna zakte hij helemaal in elkaar en bleek hij maar half gaar o: Toen heb ik een kant-en-klare cakemaaksel gekocht en die zit nu in de oven ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Er is een Sonic wedstrijd van SEGA op Hyves en je kan een groot Sonic beeld winnen... Ik heb meegedaan, wacht in spanning op de uitslag *nagelbijten*
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik wil kwijt dat ik er ontzettend van baal dat de release de Sims 3 Beestenbende PRECIES aan het einde van de herfstvakantie is... en dat ik die week dus een leesverslag moet maken voor Nederlands! GRRR!!!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik ******* die offlinemodusdingeswergeven hierzo :'3
ik ben tegenwoordig alleen maar offline weergeven, en vraag me niet waarom
soms ben ik ook een hele dag offline weergeven op msn als er niemand leuks online is x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ben boos op mijn internet, hij gaf net de hele tijd aan 'uw begeeft zich in de Offline Modus. Vink het "Offline werken" bij Bestand uit', en hij stond niet op offline weergeven ><
Rot internet ><

Ik wil verder ook nog kwijt dat de film die nu op Veronica is gaaf is ;oo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik baal zo over gisteren... Ik had gister een Engelse toets en die had ik in een word-document gemaakt en na een tijd was ik klaar (had alles mooi gemaakt, tabellen enzo), sla ik hem op en wil ik hem vervolgens weer openen... ALLES WEG. Gewoon alles, alleen een leeg document. -.- Had er twee lesuren aan gezeten en dan is het gewoon weg. Voortaan schrijf ik hem wel. (': Maar goed, heb hem daarna weer overnieuw gemaakt dus we zien wel.

Ik ben brak en heb totaal geen zin in school. :(
Love your life
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^Misschien is het handig om in google docs te typen :) raak je nooit wat kwijt (Tenzij je geen internet verbinding hebt)
Maar voortaan kan dit ook in het topic over school :D Deze is gisteren geopend door Snateraar!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^Maar je mag dus niks over school hier meer plaatsen? Want dan zien jullie me niet meer ;3
--
Ik kom af en toe serieus over, op geweldige momenten xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

omfg, vandaag toen liep ik naar mijn pa's huis & dat was vreemd, een gast keek me zo aan van een aliën.. XD Maar ik draag wel rare kleren vandaag. XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Nog ffe de badkamer poetsen en dan waarschijnlijk ffe nieuwe mandala maken en/of simsen..
Plus ik zit met de dilemma.. haal ik taarten voor mijn verjaardag? zoja waar? Maak ik ze zelf? zoja wat?
moeilijk moeilijk.... hmpf btw ook weinig zin in mijn verjaardag.. *eyeroll*

Ohhja! En ben heeeel nieuwschierig hoe mijn vriend reageert als ie zo thuis komt (ben stiekum naar de kapster geweest) :P

Laatst gewijzigd door xDuvessa op di 20 sep 2011, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten