Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 56 van 250

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zo eindelijk de laatste dag school, van deze week dan, als ik dadelijk uit ben om 15:00 kan ik gelijk door boodschappen doen. Bah. Af en toe wou ik echt dat we een vriezer hadden, maar die zijn een tikkeltje duur. (Ja het bedrag klinkt weinig, maar ga eerst maar op jezelf wonen. Dan merk je hoe duur alles eigenlijk is.) O well...

VV Droger hebben wij ook niet, daar zijn gewoon normale rekken voor in huis en buiten huis. Ik heb een balkon dus daar kan een droog rek mooi aan hangen.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

AnsjJ2 schreef: Af en toe wou ik echt dat we een vriezer hadden, maar die zijn een tikkeltje duur. (Ja het bedrag klinkt weinig, maar ga eerst maar op jezelf wonen. Dan merk je hoe duur alles eigenlijk is.) O well...
Indd! Zo zit ik met een droger.... :/

ot: Gesprek ging goed... nu hopend op een goede uitslag.. Pff ben enorm chaggo met dank aan mijn lieftallige schoonouders... :hamer :hamer
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

i'm happy so happy oehjah oehjah :3
• Recent incident with LemonLeaf

It was brought to our attention several days ago that one of our Featured Artists was accused of using textures from another well known artist in the Sims community, namely LemonLeaf. As we always do when accusations of theft are sent our way we initiated an investigation which at that time did not provide enough evidence for us to take a stand and take any action.

We have however taken this seriously, as we always do when it comes to intellectual property rights, and with the assistance of LemonLeaf and other experienced makeup artists among our team, we have now concluded a second investigation and decided to remove 12 files that are too similar to the original work created by LemonLeaf.

We thank everyone for their support and guidance on this matter and we apologize sincerely to LemonLeaf for not being able to confirm this sooner. •

een kleine win voor LL, maar toch een win :3
en nu zijn alle Pralinezuigendezooi voor free en haar FA status is weg genomen, UND ze krijgt er zover ik weet ook geen geld meer voor
muwahaha, nu vind ik T$R toch weer ietsjes koeler :3
but it still sucks ;3
wel jammer dat Praline geen ban krijgt ofzo wegens plagiaat
aja, het is een kleine win ;3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Idd, het is nog steeds triest dat ze dat deed, ze heeft wel 1 ding bewezen, ze kan geen CC maken :3

We mochten eerder weg bij Engels :woot
We hadden dus een SO gehad, en 20 minuten voor de bel zei de leraar 'prettig weekend allemaal', wij allemaal wtf. Iemand uit mijn klas: 'Dus we mogen weg?', Leraar: 'Ja'.
Ik mag 'm wel :3
En heb een slecht cijfer voor Duits, een 6,7, op HAVO had ik een 7,4 gehad.

EDIT:
Ik heb net ff een engels ding geïnstalleerd voor firefox, nu rekent hij alles wat in nl staat fout :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

omggg, ik kreeg net bijna een hartaanval ofzo x_x
mijn computer word opnieuw geinstalleerd zegmaar
maar ik had mijn documenten(saves, savedsims, foto's) niet gezet waar het zowiezo veilig stond
dus ik bijna hartaanbal krijgen, had ik het gelukkig al eens op de D schijf gezet, ik was toen zo blij o;
was ikt och bijna mijn sims kwijt
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ben erachter gekomen dat ik donders snel boos word..

@simsfreak: This wel jammer dat Praline idd niet word geband.
Wel een beetje een k.. actie van die persoon (praline) Dat iemand respect
krijgt voor wat hij heeft gestolen :O
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Het is echt grappig hoeveel bands je gaan followen op twitter als je er één of twee followed die in hetzelfde genre zitten xD
Yaay mijn nieuwe schoenen zijn ein-de-lijk binnen ;DD

EDIT: 200e post ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten