Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 41 van 250

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Zo vandaag laatste vrije dag.. Moest helaas weer vroeg op omdat er zo iemand komt kijken van de woningbouw of er een extra slot op de balkon deur kan! Er is iemand op het balkon hier geweest enzo, dus vind het niet echt fijn als ik dadelijk naar school ga, thuis kom en alles is weg :S

Net een uur schoongemaakt en zo even (hopelijk) schrijven... Mn schoonmoeder komt ook nog langs als het goed is (feest) :sweatdrop :lol


EDIT: Hij is al geweest XD Denk dat ik maar terug naar bed ga..
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Vandaag was school leuk! ;D Maar iig, ben nu alleen in het huis van mijn pa, die woont zo dicht bij school enzo, anders moet ik een halfuur lopen. >,<
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Okay, een site faalt vet erg 0.o
Ik typte simsnieuws verkeerd in, met een patie ofzo & dan opent automatisch zo'n ding van Google.
Daar was een linkk bij met info over deze site - was dit ook nog echt ^^- en uit welk land kwamen de meeste bezoekers? Een land dat begint met een C en eindigt op een a (a)
Ik wil het niet zeggen, ben benieuwd of jullie het raden xD

Edit: Die drukte valt dus super mee, uiteindelijk ;3 Volgens mij heb ik nog bijna even veel vrije tijd als vroeger ^^ Die ga ik dus opvullen met deze site en mijn dagboek ;3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Haha, weer niet tot het 8ste :D
Morgen tot het zesde, omdat nl weer uitvalt, en mss zit ik donderdag maar 3 uur op school :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ugh.. Sims wilt niet opstarten :@ Wou net nog de laatste foto 's van robotlife maken :( moet dan gaan wachten op mijn broer.. boring.. Vandaag engels gehad, Was engels voor kleuters.. Hier op het web kun je sneller leren dan op school en sommige kinderen helemaal happy...
Allemaal nieuwe kinderen van andere locatie steeds als ik voorstel om met ze spelletje te gaan spelen
zeggen ze steeds laat ze maar een paar dagen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^^
SN doet het nu bij mij ook niet goed ;O
Het is super sloom ;x

Iig, we hoorden net een super raar geluid van de gang, een soort getik,alsof iemand op de deur klopte. Me pa loopt naar de gang en doet het licht aan, blijkt mijn hond zich op het gemak aan het krabben te zijn, alleen haar poot komt de hele tijd tegen de deur aan c:

En ik heb een super leuke nieuwe tankini en een nieuw shortje :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Over sn laad tijd: aub of in vragen@demods vermelden ( wat jullie hhben gedaan) of hier, maar niet beiden aub! Is een beetje overbodig :) . Het probleem lag wrss bij de server, die moet af en toe ook updaten tegen veilig etc. Wij gaan overigens niet over de tijden daarvan :)


Morgen eindelijk naar school! En kan ni slapn :(

Weergave- en sorteeropties

Gesloten