Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Binnenkort wil ik een post op onze homepae maken over ons forum.

Wat meer leden zou leuk zijn en gezellig.

Nu kunnen we als Sims Nieuws Team wel gaan vertellen waarom mensen lid moeten worden van ons forum maar misschien kunnen jullie dat ze vertellen?

Dan gebruiken we gewoon jullie stukjes tekst binnenkort op onze homepage!

Jouw stukje tekst over waarom andere Simmers hier lid moeten worden kun je gewoon in dit topic kwijt. Komende week ofzo kiezen we dan de leukste / gekste uit.

:swing
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Het is hier altijd gezellig en iedereen is aardig tegen elkaar.
En er zijn altijd leuke dingen om te lezen of om aan een wedstrijd deel te nemen.
En het is hier niet zo streng als op andere forums, je bent iets 'vrijer' met alles. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Het is een onwijs gezellig forum!
Je kan er niet alleen vragen over de sims kwijt, maar ook gewoon wat kletsen met andere aardige forumleden.
En er staan heel veel leuke dagboeken op om te lezen, die door andere forumleden worden gemaakt! Als je zelf een dagboek hebt die je wil delen, krijg je daar ook de kans voor. Maar natuurlijk kun je ook gewoon mee gaan doen aan de wedstrijden die hier worden gehouden, soms zelfs met een echte prijs!
Kortom, er is hier voor iedereen wel wat leuks te doen! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Lid worden van deze website is bijna net zo verslavend als het Simsspel zelf. Het is een internetvirus, maar hij kruipt als het ware uit je computer en gaat in je zitten. Daarom moet je goed oppassen als je lid wordt, want je raakt voor altijd besmet. Gelukkig is dit een van de leukste virussen ter wereld, want Simsnieuws is een geweldige website! De leden zijn erg aardig, de spelletjes zijn leuk, de teamleden zijn vriendelijk en erg betrokken bij alles, je kan veel informatie vinden over de Sims zelf en nog veel meer. Ben je een schrijftalent, dan kun je je eigen verhaal posten, hou je van wedstrijden, dan kun je met de wedstrijden meedoen en zelfs prijzen winnen! Soms ontmoet je hier zelfs mensen die later je vrienden worden. Kortom: Laat dat virus maar in je kruipen en wordt lid van Simsnieuws! :D
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Waarom niet? De Sims spelen met het Simsnieuws Forum erbij maakt het spel eigenlijk nog leuker! Iedereen is aardig, en het is er niet zo streng als op de meeste fora. Je kunt lekker babbelen over De Sims en de uitbreidingen, maar ook over andere dingen. Je kunt ook leuke spelletjes doen. Zo leer je ook nog eens nieuwe mensen kennen. En zelfs als je niet zo'n socializer bent kun je ook nog eens je foto's, filmpjes en dagboeken delen. Dan ontvang je goede feedback zodat je je verder kunt ontwikkelen. Daardoor krijg je nog meer zin om te spelen!
Gebruikersavatar
Simmers-dubois
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 05 mei 2011, 14:34

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Ik kwam perongeluk een keer op de site terecht en bekeek de filmpjes over de Sims. Ik las alle reviews die er zijn geschreven. Ik bekeek de screenshots en de reactie's van anderen. En vanaf toen ben ik gaan sparen voor de Sims. Dat komt allemaal door deze site. Toen ik mijn Sims 3 game binnen had ben ik het meteen gaan vertellen op het Forum iedereen is super blij voor je. Ik begon het te spelen en had ineens een vraag. Maar die vraag stond niet in het bijgeleverde boekje. Dus ik schreef het op een papiertje en later die avond al ik de Sims afsloot stelde ik mijn vragen op het forum. De volgende dag had ik meteen 5 reacties en het antwoord zat er altijd bij. Dan kon weer verder spelen. Deze site samen met de Sims 3 maakt het spel leuker.
Ik ben trots lid van deze site en kijk er ook elke dag op !

Groetjes Indra
Ik wens iedereen fijne feestdagen en een spetterend nieuwjaar.
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Het forum is gezellig, juist omdat er niet enorm veel regels zijn. Je krijgt geen levenslange schorsing als je je niet aan de regels houdt (zoals bij ene grepolis grrrrrrrrrr)(<dat moet niet op de homepage), en daarom houdt iedereen zich aan de regels. Belonen werkt beter dat straffen.

Het forum is overzichtelijk en de leiding staat open voor vernieuwing. De dictatuur die op sommige fora heerst, is hier een democratie. Iedereen mag met nieuwe ideeën komen, de leiding is om de ideeën te ontvangen.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie