Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 1 van 3

simfreak
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 07 jul 2011, 19:44

zijn jullie jongen of meisje?

hey,

Er wordt nog steeds gezegd dat sims voor meisjes is al heeft EA met de sims 3 toch ook zijn mannelijke kant laten zien in een aantal uitbreidingen. Ik vroeg mij af wie onder jullie een jongen en een meisje is, hoe oud jullie zijn en waarom jullie de sims spelen.
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Ehh.. hoort dit hier wel thuis? o.O

Maar oké, ff ontopic.

Ik ben Mara en ik ben vijftien jaar. Ik hou ervan om het leven van anderen te bepalen en vind het fantastisch om te zien hoe mijn stamboom zich uitbreidt. :3
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Meisje, van 12 jaar, en waarom ik de sims speel weet ik niet precies, gewoon omdat ik het heel leuk vind en omdat het waarschijnlijk ook een beetje verslavend is :3

^
Volgens mij hoort dit topic hier idd niet thuis ..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Ik ben een vrouw, die luistert (als het mij uitkomt XD :fluit ) naar de naam Evelien. Ik ben 28 jaar jong/oud en speel sinds mijn 17de de sims! het is een ware verslaving! haha
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Ik ben Sanne, een meisje van 13.
Ik speel de sims omdat.. tja... het leuk is, en je kan een leven maken die je in het echt nooit zou kunnen krijgen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Ik ben Yeroen, ja met een Y ben veertien en een half, de half niet vergeten en waarom ik dit speel?
Verlsaafd? Net als koffie
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Meisje, 19 jaar oud en mijn hele wereld draait om sims ! Was het leven maar zoals in de sims ;)! ging alles veel sneller :P ! Waarom ik dit speel? Waarschijnlijk dezelfde reden als jij (NEe niet omdat ik mij verveel)
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Ik ben Amber, 12 jaar en ik speel onderhand al 6 jaar sims (Vanaf de sims 1 en daarbij had ik geniale bouwkunsten vroeger..Televisies achter eettafels enzo.. :sweatdrop ) Ik speel de sims, omdat ik het leuk vind om te bouwen en andermans leven te bepalen. Ook hou ik van drama en verhalen maken dus daar zou het ook wel eens mee te maken kunnen hebben. :)
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: zijn jullie jongen of meisje?

Mar456 schreef:Ik ben jongen ^^. Genaamd marit. Maarja sims is gwn voor jongens en meisjes vind ik dusja xD.
:o

Oke.. Ik ben dus een meisje genaamd Marit xD Ik ben 13 en ik speel het, omdat het gewoon een super leuk spel is :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie