Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Vraag over RPG!

Aangezien ik bijna vakantie heb, ben ik van plan om een forum te maken met een RPG: een Nederlandse, want ik vind dat er echt een gebrek is aan leuke oneindige Nederlandse RPG's. Omdat hier behoorlijk wat dagboekmakers zitten die graag schrijven vroeg ik me wat dingen af en ik zou ik graag jullie mening weten.

1. Welk plot lijkt je het leukste? En waarom/waarom niet het andere?
2. Als de RPG er komt zou je je dan aan gaan melden en mee doen?


Gegijzeld op een cruise.
Luxe, weelde, heerlijke zachte bedden, een kombuis met sterrenkoks. Op de één of andere manier ben je op dit gigantische cruiseschip ‘de Santa Maria’ belandt. Misschien door het winnen van een wedstrijd, misschien omdat je een dikke portemonnee hebt of wie weet ben je wel weggeglipt in de bagage van het keukenhulpje… Maar dan barst de hel los: jullie zijn gegijzeld. Van arme sloeber die leeft van de restjes van het restaurant tot steenrijke hoogbejaarde dame, iedereen zal moeten samenwerken om levend thuis te geraken…

Elitair en asociaal samen in één internaat.
Van heinde en ver komen de bewoners van het internaat dat diep verscholen in de bossen ligt, vroeger een onderzoekscentrum voor psychiatrische patiënten tegenwoordig een kostsschool voor alle soorten tieners. Of je moeder nu met haar vingers knipt omdat ze in het bestuur van de school zit of dat je oma je daar heeft gestopt omdat ze op sterven ligt: iedereen heeft er zo zijn eigen verhaal.


Het betreft dus een oneindige RPG, een oneindig aantal rollen dat je mag spelen (mits je ze goed bij kan houden) en tja, de rest zien we dan wel :flapper

Super bedankt als je me hier mee wil helpen! Ik zal laten weten wat ik ga beslissen!
PS. Ik hoop dat het hier goed staat ;p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vraag over RPG!

1,Elitair en asociaal samen in één internaat
Deze, omdat het me wel spannend lijkt, en omdat iedereen zijn eigen verhaal heeft hoe die daar gekomen is
2, Ik denk wel dat ik mee doe ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Vraag over RPG!

1: Gegijzeld op een cruise. Geen idee waarom, deze lijkt me gewoon iets leuker. Het doet me trouwens heel erg aan 9 hours 9 persons 9 doors denken dus dat zou ook wel een reden kunnen zijn xD
2: Hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb. Het lijkt me iig wel leuk.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vraag over RPG!

Leonie, als je een RPG wil beginnen, kijk dan even in de ballenbak er is namelijk een wachtlijstje. Dit zodat er niet teveel RPG's bezig zijn. Ik weet ook niet hoe handig het is om een oneindige RPG te doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

^Eh FranSor, het gaat over een RPG die ik op een ander forum wil beginnen ;) (hiermee bedoel ik dus zelf een forum maken op invisionfree etc.) het gaat dus nu alleen om de mening van de leden hier :) omdat een rpg immers niet loopt als niemand er iets aan vindt. Zo duidelijker? Het staat wel in de tekst maar misschien dat 't wat vaag was :D

v Haha geeft niet, jij doet alleen maar je taak :)

Laatst gewijzigd door Leonie op do 23 jun 2011, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Vraag over RPG!

Hey, dat van die cruise lijkt echt super erg op wat ik hier heb aangevraagd om te gaan leiden, haha. Wat grappig! We hadden hetzelfde idee. Maar daarom stem ik dus op elitair en asociaal in één internaat.

Als je dat gaat doen, doe ik zeker mee.

^Heb je mijn PM al gehad? :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

^Ik laat het zeker weten maar moet dan ook nog een forum maken etc. Daarom wil ik wel zeker zijn dat mijn moeite niet voor niets is en wacht ik dus nog even wat meningen af.

Ik mijn hoofd zitten al layouts, plaatsen, regels, plotten etc. haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Vraag over RPG!

1. Ik ga voor Gegijzeld op een cruise. Lekker spannend en niet te braaf, dat is weer eens wat anders...
2. Geen idee of ik me aan zou melden, ik heb nog nooit meegedaan aan een RPG xD Maar misschien doe ik dit keer mee, you never know.. Ligt er ook een beetje aan hoeveel tijd ik heb. Na de vakantie ga ik naar de uni en ik denk dat mijn tijd dan beperkt is, maar we zullen zien :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

Boh hoe kan ik nou iets beslissen als iedereen iets anders leuk vindt? Haha, ik heb nog wat meer meningen nodig denk ik :)

@Anna: haha dat is inderdaad grappig, het idee kwam echt plots in mijn hoofd opzetten zonder dat ik ergens aan dacht of zo. Leuk dat je mee wil doen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Vraag over RPG!

1.Hmm..Gegijzeld op een cruise klinkt goed. >:3
2. Zoiezo. Ik doe met alle RPG's mee. Ik hou ze zelf ook met Ayumii op MSN dus waarom niet ;3
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

Tja, aangezien je ook meerdere personages mag zijn tellen dubbele stemmen ook mee, haha, zit je wel vast aan twee personages. Haha, grapje.

Ik ben op zoek naar een geschikte forumnaam en dan ga ik de RPG maken!

EDIT: Wat vinden jullie van 'An Ocean/A Sea of Memories'?
En wat is dan mooier, Sea of Ocean?

EDIT2: Ik kon niet meer wachten en het het forum aangemaakt, nu ga ik de categorieën maken, de beschrijvingen, de layout etc :woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Vraag over RPG!

Ik ga een kijkje nemen... ookal heb ik geen flauw idee wat je bij een RPG moet doen, maar dat maakt niet uit :D

EDIT: IK KAN HET NIET VINDEN XD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

^Kan ook niet want het staat nog niet online, pipo XD ik ben nu alles aan het schrijven en de layout aan het bewerken. En aangezien het wel wat regeltjes heeft enzo probeer ik een 'leken'-uitleg te schrijven. Ik kan je de verhaallijn (plot) al wel geven, if you want to, schreeuwen maar ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

Header van het forum:
Afbeelding
Het was 16 mei 2011 toen het gigantische schip de ‘Santa Maria’ de haven van Rotterdam binnenvaarde. Duizenden mensen gepakt met koffers, tassen, laptops en weggestopte nervositeit stonden te dringen op de kade. Nog eens honderden toeschouwers waren naar de plaats toegekomen om het gigantische witte schip te kunnen bewonderen, het staal schitterde in de lage middagzon die het tafereel in een glimmende gloed leek te leggen. Éen voor één stegen de mensen de loopbruggen op, de een schoorvoetend omdat ze het hun eerste cruise was, de ander met een grote glimlach op zijn gelaat omdat hij wel aan wat entertainment toe was. De manager van het schip, Adeline Amadou keek met toegeknepen oogjes toe vanuit haar suite die uitkeek het kikkerlandje. Weesjongetjes glipten in de grote massa mee naar binnen, prijswinners hadden de overwinning op hun gezicht geplakt en de zakenmannen konden maar niet van hun blackberry’s afblijven – voor hen was het slechts een simpel reisje.

Toch kon geen van allen weten dat ze na die dag misschien nooit meer op het vasteland zouden staan. Allemaal met hun eigen zorgen aan hun kop was het personeel bezig met de laatste voorbereidingen en was ook Adeline zich aan het opmaken voor haar welkomstpraatje. Maar tussen alle vreugde die naar binnendruppelde waren ook een paar schimmen zo onopvallend meegelopen dat ze wat verdacht waren.

Adeline wilde net haar keel schrapen en haar uit haar hoofdgeleerde speech opdreunen in het bijzijn van alle duizenden gasten die twee weken zouden verblijven op het cruiseschip met alles erop en eraan, toen er een schot klonk. Een pistool, twee ogen, gegil, geschreeuw, chaos. Mannen die de uitgang van het atrium blokkeerden, vrouwen die de schijn ophielden keurige dames te zijn maar stiekem in hun handtasjes pistolen hadden opgeborgen.

Wat een prachtige reis moest worden, wat een ervaring om nooit meer te vergeten had moeten zijn veranderde plots in een nachtmerrie: het schip was gegijzeld.

De gijzelnemers stelden één voorwaarde voor ze Adeline opnieuw de leiding teruggaven: niemand kwam op of ging van het schip af. Voor hoelang? Dat wist niemand…

_____
Adeline is dus mijn personage (admin etc.) Ben heel benieuwd naar je reactie!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie