Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Vraag over RPG!

Holy moly! Ontzettend mooi geschreven! :O Ik vind het trouwens echt te gek dat je Santa Maria als naam voor het schip gebruikt :D Heb je dat met een speciale reden gekozen?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

Zo leuk om te horen hoe jullie het vinden! Haha, ik zocht het net op, dat is de naam van Columbus z'n schip hè, haha, nee geen speciale reden ik wist het niet eens voordat ik het ging google'n. Dat heeft mijn fantasie bedacht, floepte zo plots op in mijn gedachten :P

De laatste vooruitgang: layout is voor een groot deel af, ben nu aan het perfectioneren, de laatste topics aan het maken etc. Ik hoop hem over een paar uur online te kunnen zetten! Dus, houd dit topic in de gaten
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Vraag over RPG!

^ Haha! Ja, het vlaggenschip van Columbus :P Als archeologie student in spé is het natuurlijk leuk om ineens iets bekends tegen te komen :P Anyway, ik vind het een mooie naam. Gelukkig is het vandaag zaterdag en kunnen we mooi de hele dag SN in de gaten houden :d
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

Haha, ja ik vind 't ook een mooie naam, kan niet uitleggen waarom.

En sigh, had ik net allemaal regels getypt druk ik op een verkeerde toets kan ik weer opnieuw beginnen -.- Ik ga nu eerst eten en er dan aan verder.

Jullie kunnen natuurlijk al wel vast een personage gaan bedenken:
* Zoek een afbeelding op die je personage voor moet stellen. GEEN sims afbeeldingen.
* Bedenk leeftijd, afkomst, milieu, karaktereigenschappen, geschiedenis, toekomstplannen, reden dat ze met de cruise meegaan en uiterlijk.
* Schrijf een stukje van maximaal 500 woorden over hoe je personage het cruiseschip binnenloopt.

De rest zien jullie straks wel! <3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Vraag over RPG!

Ehm ja, ik ben echt een domme koe (A) dus als je even uit zou willen leggen wat ik moet doen bij een RPG en hoeveel werk er bij komt kijken... dan kan ik even inschatten of me dat gaat lukken of niet xD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

Nou, oké ik ga het proberen samen te vatten.

1. Je bedenkt een personage
2. Je zoekt een ander lid op en spreekt daarmee af welke vriendschappen etc. je daarmee hebt.
3. Je zoekt een plaats op, opent een topic (thread) en gaat daar samen met dat lid in 'spelen'. Jij schrijft over wat jouw personage doet, de ander over wat zijn/haar personage doet.
4. Hierbij houdt je rekening met het algemene plot (het verhaal over het cruiseschip dus).
5. Laat je fantastie de vrije loop gaan.
6. Hoeveel tijd je eraan besteedt is hoeveel threads je met iemand opent en hoevaak je zelf wil updaten. Bedenk wel dat het niet leuk is om steeds weken te moeten wachten op een ander en dat zelf ook niet moet doen.
7. Je kunt ook in een openbare thread plaatsen, hier mag iedereen zomaar invoegen en je bent ook niet verplicht om te blijven reageren. Meld dan wel in je stukje dat je personage de kamer verlaat.

Ik denk dat het kortgezegd wel is, de eerste paar stappen zijn het meeste werk en daarna is het aan jezelf te keus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Vraag over RPG!

Lost on Ocean?

ooh shit sorry ik lees niet verder dan m'n neus lang is

Ik keek nog bij de reacties van hoe moet de RPG heten en toen hield de pagina ineens op (heb ik vaker)
sorry leonie :$

Laatst gewijzigd door Snooki op za 25 jun 2011, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Vraag over RPG!

^Huh? An Ocean of Memories ;p

EDIT: geeft niet, haha, ik dacht al huh wat zegt Mara nou XD

Ennn, binnen een kwartier staat 't online!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie