Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 2 van 153

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Vandaag voor het eerst achter de pc ;o

Vandaag naar de marathon in Rotterdam geweest ;D
Met de metro, de auto stond op een plek waar ik nog nooit geweest was xD
En heb daarna dat gave race spel voor de xbox gespeelt :swing
Heb daar heel veel auto's gewonnen/gekregen.
En daarna nog GTA ;3
Ben wel een heel eind verder :swing

Nu nog ff geschiedenis leren, morgen so, nog geen ene keer geleerd --"
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt?

hele dag in de weer geweest.. Vandaag was de officiele opening van het softbal&honkbalseizoen, dus moest ik in tenue bij de club verschijnen.
De burgermeester zou de eerste bal werpen en alles(*kuch*) er zouden ook teamfoto's gemaakt worden (geen idee waar die fotograaf is gebleven) en daarna snel naar de verjaardag van me oom :roll
net thuis, nu slapen(?)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Goeiemorgen iedereen :D

Jeej, vandaag maar 5 uur les, van het 2e tm het 6e. En nog maar drie weken en dan is het weer vakantie. Daarna naar Wales, en dan is het alweer bijna zomervakantie :P
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

Wooow een nieuwe wat wil je kwijt, daar had ik naar uit gekeken! Alleen Sommige mensen snappen het nog niet helemaal.

Vandaag heb ik les van 12:00 tot 16:00.. En ik moet echt even aan de bak. Omdat ik te veel tijd heb gespendeerd aan de ene cursus, verwaarloos ik de andere. Voor mijn windows 7 course (70-680) moet ik mijn personal knowledge base nog maken.. Z'n knowledge base is eigenlijk gewoon één document met alles wat je in de les krijgt. Dus je krijgt vragen.. Dan nog vragen bij de praktijk oefeningen, en dan nog de praktijk oefeningen die je helemaal moet uit schrijven/typen.

Had beter een andere opleiding kunnen doen als ik toch zo veel moest typen :P Nee doe ik niet. Hihi, binnenkort heb ik ook eindelijk een fiets in Arnhem staan! Dan kan ik veel sneller op school zijn en dan hoef ik niet 's morgens vroeg om half 8 de trein al te nemen. (Syntus is niet te vertrouwen) Ik moet meestal een kwartier met de trein, dan nog 10 min lopen en dan ben ik op school. Terug is precies het zelfde alleen komt dan nog he tfietsen naar huis er bij. Ja op de heen weg natuurlijk ook...

EN ik moet kwijt. Ik wil levensweggggggggg!!!!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Jeej, weer back home :) Was weer een saaie dag op school. Gelukkig heb ik niet zoveel hw, alleen iets van wiskunde.

Hmm, wat zal ik gaan doen? Simsen?
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Wat wil je kwijt?

Ik haat maandagen echt.
Normaal heb ik tot kwart over 4 les. En dan moet ik om 5 uur tennissen. ('t is 10 min fietsen naar huis & naar de tennisbaan ook ong.) En dan heb ik om 7 uur nog eens pianoles. En dan ook nog heel veel hw voor Nederlands altijd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat wil je kwijt?

Zo meteen simsen :swing

En ik heb hoofdpijn >.<
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Heb van die dingen achter me tanden, toen ik van die watjes in mijn mond kreeg was nie fijn, ik kreeg daat echt last van, een droge mond, ik begon echt snel te ademen :')
En dan gaat die vrouw zeuren dat ik langer moet gaan ademen ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten