Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 1 van 153

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Wat wil je kwijt?

Het WWJK (Wat wil je kwijt) topic wordt op dit moment voor een groot gedeelte als een chat gebruikt. We willen nogmaals benadrukken dat dat niet de bedoeling is. Voeg elkaar toe op MSN als je echt zoveel te bespreken hebt, maar hou het WWJK topic echt voor dingen die je even kwijt wilt en niet voor hele gesprekken waar constant op elkaar gereageerd wordt.
Probeer dus als je hier wat plaatst te bedenken dat je dit er voor kan zetten: Ik wil kwijt dat...

Natuurlijk mag je een reactie plaatsen op iemand, maar houd het daar dan ook bij. Ga ook niet daar op reageren, dan krijg je hele MSN gesprekken hier in dit topic. Niet doen dus :)

Als je ergens een vraag over wilt stellen kan je het beste gewoon een nieuw topic aanmaken. Het is niet de bedoeling dat alles hier in komt.

Vragen aan moderators kan je hier kwijt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt?

1e post hihi

ik wil kwijt dat ik blij ben dat onze grieks en latijn leraar weg is ;d

V skills xd

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 10 apr 2011, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

Ik wil kwijt dat ik een bultje heb op mijn wang, en die is irritant :3
en een nieuwe wwjk =D
awesome :3
en ik heb mijn huiswerk af ;3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt?

Ik zag leuk t-shirt, had ik eerder gezegt inoww, en best goedkoop! maar dan nog verzendkosten. :(

EDIT; moet het vraagteken niet weg? :$
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Wat wil je kwijt?

Ik wil kwijt dat ik een bestand had gemaakt op Word, en toen zonder op te slaan perongeluk heb afgesloten. Nu heb ik het tijdelijke bestand (.tmp) gevonden, maar weet niet hoe ik het moet openen. Iemand een idee? Kan diegene mij dan pm'en? Ik vind dit echt stom, ben de hele dag bezig geweest. ;s

Maar verder; het was mooi weer! :D
Afbeelding
DIRECTIONER.
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Wat wil je kwijt?

@Steven meer da waard heb hem blu ray en draai hem heel wat keertje om te gillen die film XD

en ik verveel me een beetje :| weet niet wat voor spel ik zou gaan spelen , need for speed shift 2 of wat need for speed hot pursuit :|
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

, ben ik lekker sims weer aan het spelen, valt ie weer uit, en toen maakte m'n laptop echt zo'n raar geluidje. en toen kwam er in blauw beeld met witte letters te staan (heel veel dingetjes, maar dit is het gene wat ik onthield) iets van: 'Windows has been detected a problem' en toen stond er nog wat bij.. WTF?

v nee o,O.. windows 7 wat op de laptop staat vanaf ik die gekocht heb o,O
(dus ik neem aan dat het niet illegaal is)

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op zo 10 apr 2011, 19:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt?

ik wil kwijt dat ik nieuwe ava + sig heb ;D

EDIT: en dat ik een nieuw voornemen heb; in dit topic al mijn berichten beginnen met 'ik wil kwijt dat'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Weer een lekker schoon topic, hopelijk gaan jullie ook veel 'nuttige' dingen posten ;)

Vandaag niet zoveel gedaan, beetje huiswerk gedaan, in de zon gezeten en aan het einde van de middag mijn nagels gelakt. Ze zijn nu roze-rood, een lekker zomers kleurtje!

En Ajax heeft nog maar 1 punt verschil met PSV en 3 met Fc Twente! Ik hoop dat ze gaan winnen :D

v. Haha xD We zullen nog wel zien ^^
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt?

^ ik wil kwijt; Je mag niet vloeken met het A-woord :O En ook niet met het P-woord :O
twente moet kampioen worden ;o

ik heb echt zin in chocola xd
Afbeelding
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

ik zit hier lekker nog steeds buiten, en ik zie nogal veel vlieg achtige dingetjes.. XD en het is fijn met het geluid van al die vogels :D hele tijd dat gefluit, ik vind het echt schattig.. ^^

EDIT: en wat hoor ik nu, vuurwerk, geen idee wat dat op dit moment hier moet.. ;9
Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Gesloten