Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 4 van 153

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

@Zozi: Ik denk dat ze had verwacht dat jij ook niet ging dan :)

Vandaag weer eeen supeeeeeeeeeeeeeeer lange dag. Oke dat was pure sarcasme. Moet van kwart over 11 tot kwart voor 1 naar school. Zucht, zit nog langer in de trein voor die anderhalf uur...

EDIT: ROFL! Kan niet naar school! Treinen rijden niet :swing
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Wat wil je kwijt?

Koppijn & benauwd. Hopelijk komt mijn astma niet terug, toen ik klein was ben ik soms daarvoor naar het ziekenhuis geweest en opgenomen. Ik hoop van niet :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Jeej, het laatste uur viel uit dus ik was om 12:55 al uit! En vanochtend was ik ook nog het eerste uur vrij.

Zometeen weer even Simsen, om half 4 wil m'n zusje weer :P
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

Nina schreef:@ Jeremy: Oeh, sterkte! Kwam je daar ook vaak, in de Ridderhof?
alleen als ik tussenuur had o; gelukkig niet zo vaak maar tis wel eng o;

----------
vanaf vandaag haat ik een klasgenoot officieel c:
echt, hij slaat onwijs veel en door hem moest ik corvee doen :O
omdat ik een prullebak zogenaamd omschopte, nou zo iemand en ik ging alleen ff ergens staan en die gozert(die ene waar ik mee ging staan) die duwde de prullebak ff opzij, toen schopte die dikkop die prullebak om, ik schopte het toen tegen hem en toen schopte die dikhoofd het weer en viel alles eruit, en toen moest ik na de pauze corvee doen en hij helemaal niets
die facking kneus hoeft nooit wat te doen omdat ie zo'n facking slijmbal is zegt hoi tegen elke docent praat altijd met elke docent steekt om elk dingetje zijn hand op
hijs er 2 keer uitgestuurd en hoefde beide keren geen uurtje te halen, hij slaat altijd als het hem niet zint...
en nu heeft ie geen vrienden in de klas naja behalve 1 ongv c: wat ik totaal niet raar vind
ik scheld hem altijd uit :'3 en dat scheld zo heerlijk <3

zo das eruit :3
-----------

verder... met gym gingen we piramide loop doenwe moesten 1 minuut joggen, 20 sec rust, 2 min joggen, 20 sec rust, 3 min joggen, 20 sec rust en dan weer terug zo 2 min en dan 1 min
en omdat sommige telkens gingen lopen dreigde zo iemand met 1 minuut extra en ik liep gewoon goed door... naja
en nu sims opstarten :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Was vandaag super actief bij gym O.O
Eerst, voetbal, en daarna op die klimwand ;D
Ben tot aan de top gegaan :p
En daarna nog gefitnest ;D.
En als we naar de Efteling gaan loop ik denk ik toch met de jongens mee ;p
Met de meiden loop ik zowiezo niet mee, en op een bankje gaan zitten vind ik toch wel aandacht trekkerig, iig, ik vind het wel jammer dat die attracties daar allemaal zo saai zijn, niks is eng, daarom is het daar ook stom :roll
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

Ik ben best blij dat de treinen van en naar Arnhem uitvielen, dagje vrij. Alleen dat hadden ze best eerder mogen zeggen.. Zit nu al vanaf half 9 achter de pc en begin mij best te vervelen:P
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

bij gym (wow, hoeveel mensjes hebben vandaag geen gym?)
gingen we een parcours doen, en dan op snelheid, we hadden al op uithoudingsvermogen gedaan.. Nou eerst met z'n vijven, en dan de tijd (bij ons 1 min, 3 sec) toen met z'n vieren 58 sec. met z'n drieën (volgens mij 53 sec. ) met z'n tweeën (51 sec. ) en in m'n eentje (57 sec. )

nou eerst begonnen we met vijf enz. toen waren we met z'n tweeën, en toen viel ik uit, toen ik sprong uit het wandrek, die gymleraar zit niets.. ;9,, nou, daar gaan weer heel veel sec. En dan zegt ze, als ik de twee heb gehad, en wacht op de eerste. 'Je mag 4,3 of 2 overslaan' nou, lekker dan ben ik dik moe, zegt ze het pas als ik wacht dat ik het nog 1 keer moet ..
GRRR..

maar ja... morgen so duits, en volgens mij weet ik alles al. xD en m'n broertje heeft morgen schoolvoetbal XD

mm, en ik ging weer verder met gitaar spelen, en toen wou het nog minder goed dan de vorige keren.. Ik wil echt dat mijn vingers geen pijn meer doen, maar dan moet ik doorgaan en daar heb ik geen zin in.. ik haat F en B akkoord, dat lukt voor geen meter met je vinger erop leggen, en dan,als ik die andere akkoorden speel druk ik telkens met m'n hand op de onderste snaar en dan klinkt ie dof, dus ik speel die onderste snaar lekker niet meer :3, behalve als ik die moet drukken XD

(en dit lange verhaal moest ik ff kwijt :D)
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt?

Ik maak hier geen vrienden meer. :)


V Al wordt ik met veel mensen vrienden op den duur negeren ze me allemaal, slechts enkelen houden het vol om met me vrienden te worden. :cry

Laatst gewijzigd door Liza op di 12 apr 2011, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat wil je kwijt?

Ik heb een nieuwe cd gekocht :swing (moest ik even kwijt ;p)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Pff, het Sims 3 forum doet het niet :(

Mn nagels weer gelakt, nja, dezelfde kleur eroverheen. Moet alleen nog even wat dingen weghalen waar ik ben uitgeschoten :P
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Wat wil je kwijt?

^ beetje van alles wat, maar jou pa is echt te awesomee. xD

morgen lekker vrij! :D

edit;
je wil mij echt niet sheiße - of weet ik veel hoe je dat schrijft - horen zeggen. :lol
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten