Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 57 van 153

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

Ik vind het echt slecht, mijn broertje is ajax fan, kijkt hij de wedstrijd niet eens :huh

Ik was eigenlijk voor Twente, gewoon omdat ik vind dat ze verdienen, verder ben ik niet echt voor iemand.. ;9
GEWOON VOOR NEDERLAND xD

EDIT: :cursing kan ik geen verbinding maken met google :cursing :cursing :cursing net als ik het nodig heb 39ugaj[aosdfkj

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op zo 15 mei 2011, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt?

^^ Hoezo voor twente? Hun hebben vorig jaar ook gewonnen.. Ajax in geen 7 jaar kampioenschap..

Daarom vind ik dat Ajax het gunt, en me is very happyy..

Net opgemaakt, kan geen foto maken. :S
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt?

oke
ookal heb ik een bloedhekel aan *j*x
gefeliciteerd

en landzaat moet levenslang krijgen >;(

me = depressief
maar ik heb ijs qq
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

Hier wordt er voor Ajax zelfs vuurwerk afgestoken, en ik zag net mn broer door de straat rennen met ajax vlag in de fik. Die is voor ADO, net zoals ik :') haha. was wel grappig om te zien.

Pfoef en nu realiseer ik me echt dat ik opmezelf zit. Net gekookt! Ja ja niet eens junkfood. Maar ik had gemaakt voor mijzelf: Gebakken aardappels met witte bonen en tomaten saus, en een lekkere snitzelll!! en voor mijn vriend lief had ik ; gebakken aardappels met snijbonen en ook snitzel. Hij vind witte bonen en tomaten saus niet te eten. Dus Tsja!
En nu zit ik bom vol en val ik bijna in slaap, en na 4x afgewassen te hebben heeft mijn vriend het nu eindelijk een keer gedaan. Komt hij er achter dat de thee doeken afgeven, terwijl ik dat de hele week al zeg. *zucht, mannen xD*
Gebruikersavatar
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
220
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:24

Re: Wat wil je kwijt?

Voetbal intereseert me niet zo. Maar ik was voor Ajax, puur omdat die de vorige keer hadden veloren nu staan ze quite :3

De hele week een zweedse uitwisselingstudent in huis gehad, Ben echt bekaf.
Nu een hopeloze poging aan het wagen om en sims3nieuws bij te lezen, een vampieren van wakkeredam spel te maken voor een ander forum en huiswerk te maken. >.<
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Wat wil je kwijt?

Ajax is kampioen :)
En ik ben van de trap gevallen :huh
Nu kan ik geen trampo meer springen, & dus niet oefenen :(
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

bah, ik heb echt genoeg gezien van chromosoom dit en dat en syndroom dit en dat, maar ja, ik moet het maar voor een deel af hebben anders ben ik morgen de klos.. ;9
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

^Zo ver ik weet heb ik daar geen machtiging toe hoor ;)

@Maike: Dat bericht hoort meer in Vragen@mods. Zet het daar maar even neer.

Ben nu weer even thuis, om een nachtje thuis te slapen. Toch wel weer even fijn om hier te zijn, maar morgen ga ik wel weer gelijk terug! Even kijken of die stomme experia box het doet.


V Nee maar het is wel handig :lol Of een PM naar Hiki, dat kan natuurlijk ook!:)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten