Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 28 van 153

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

Over lots: Ik weet niet eens dat ze is geband.

Iedereen haalt het nu uit zijn/haar banner, vanwege 1 comment wordt er nu kinder achtig gedaan. Sorry als zij/hij zelf aan de geloofwaardig heid niet mee werkt.
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Wat wil je kwijt?

wat een stelletje asociale etters hier zeg dat zet je gvd toch niet in een sig, wat voor mensen zijn jullie >?, een paar voor een ban !!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Laten we er nu over ophouden en degene die het in zijn/haar sig hebben staan verwijderen de tekst.

Zo, morgen weer opeens de eerste 2 uur vrij! Eigenlijk zou de drama les niet uitvallen, maar toch. En dat vind ik natuurlijk heeelemaal niet erg ^^ Lekker uitslapen en op mijn gemakje alles doen.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

@Ceasar: Ben dol op 70's show! XD I think Hyde RULES! And Kelso, die is gewoon dom hahaha

Over het gebeuren over de Sigs: Zoals Nina zegt, verwijder het maar. Ten tweede: Lots is NIET ik herhaal NIET gebanned. Bedankt voor het verzenden van die roddel.
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Wat wil je kwijt?

WAT DE FACKKKKKKKKKKK?
Dit is echt een vaag gedoe van jullie!
Ik heb geen ban hoor,wie dat ook dacht.
En verder.. Respecteer gewoon Ang en haal die zinnen uit je sig! Ze doet ook haar best. Zo kunnen jullie niet tekeer gaan. Hou dat gewoon voor jezelf allemaal. Jullie zijn echt niet goed bezig hoor.
Stomme actie van jullie dit....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Wat wil je kwijt?

Tjonge, blij dat ik dat hele onderwerp/gebeuren heb gemist XD Dat zal wel wat zijn geweest. Goed dat ik er niet zo veel van snap..

Ik ga zo slapen, ben moe van het tennissen. :P Maar ik slaap zo slecht.
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Wat wil je kwijt?

Ik wil even zeggen dat ik me hier heel erg begin te ergeren aan bepaalde mensen, en dan moet je bij mij echt ver gaan hoor, wil je dat bereiken. Just so you know.

Ik ga nu maar even mijn Engelse toets doornemen, nog niet gedaan, en dan slapen :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt?

I_mJimmy schreef:Ik wil even zeggen dat ik me hier heel erg begin te ergeren aan bepaalde mensen, en dan moet je bij mij echt ver gaan hoor, wil je dat bereiken. Just so you know.
ik ga met je mee!! word er ook echt moe van.

mensen ik heb net een lekkere stroopwafel gegeten :P en ik heb morgen TEJO dag wat betekend geen donder aan!!

Ohwja en sorry voor de te snelle post :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

^^
Sorry? :sweatdrop

Ben met paardrijden hard gevallen ;(
Ik landde op mijn rechterheup, en zo dat ik geen lcuht meer kreeg. Toen heb ik van paard geswicht met mijn vriendin, daarna wat gedraafd & gegaloppeerd, het paard waar ik eerst op reed was geschrokken van een knal, ze bleken op kraaien te schieten.
Iig, mijn instuctrice was helemaal pissig omdat zoiets weer bij mij moet gebeuren, in dat soort dingen heb ik echt geen geluk ;s
Iig, dankzij mijn vriendin weet ik wel waar ik vrijdag heen ga :swing
Ze vroeg of ik vrijdag kon zwemmen, ik;"ja", mijn moeder;"nee"
Ik & mijn vriendin;"huh?"
En toen bleken we dus ergens heen te gaan, mijn moeder was zogenaamd boos op mijn vriendin ;p
Iig, thuis mijn pa ondervraagt, en we gaan dus naar Queen :woot!
Dat 'We Will Rock You' concert :woot
I'm soo happy!
En zaterdag ook vroeg uit bed, om 9 uur op de manege zijn, ik ga samen met mijn vriendin de paarden pony's borstelen (met nog andere ofcourse) en dan gaan we naar het dorp ;D
Word een geweldige week :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt?

I_mJimmy schreef:Ik wil even zeggen dat ik me hier heel erg begin te ergeren aan bepaalde mensen, en dan moet je bij mij echt ver gaan hoor, wil je dat bereiken. Just so you know.
precies hetzelfde hier :sleep

zometeen nog ff Death Note lezen (a) ben nog bij volume 1, ik heb de manga van een vriendin geleend. Maar ik snap wel waarom iedereen het zo'n te gekke manga vindt, het is echt subliem (voor zover ik het heb gelezen) :D
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt?

Simmielove schreef:
Iig, thuis mijn pa ondervraagt, en we gaan dus naar Queen :woot!
Dat 'We Will Rock You' concert :woot
I'm soo happy!
En zaterdag ook vroeg uit bed, om 9 uur op de manege zijn, ik ga samen met mijn vriendin de paarden pony's borstelen (met nog andere ofcourse) en dan gaan we naar het dorp ;D
Word een geweldige week :swing
Hahah leuk Sanne :)
moet ik er wel even bijzeggen dat ze daar een (extra) gitarist bij hebben gevraagd via een of andere auditie van Queen. Raad eens? Komt bij ons uit het dorp en was een vriend van mijn broer, heeft nog bij ons gevolleybald.
het schijnt dat hij zichzelf ook gitaar heeft leren spelen xD hoe vet is het dan om met Queen op het podium te staan :laugh

------------
Over dat gebeuren van vanavond (wat ik niet mee heb gekregen)
Ik weet ongeveer wel waar het over gaat en degene die schuldig zijn moeten zich echt schamen. En ja ik ken jullie wel, maar toch. Doe eens gewoon normaal tegen elkaar, hoe moeilijk is dat?

oke sorry ik wilde hier helemaal niet op ingaan en dat doe ik ook niet meer, maar dat moest er even uit.
----------------


zoo straks naar bed toe en morgen LAATSTE SCHOOLDAG :woot :woot OOH YEAH hier heb ik 5 jaar op gewacht xD :lol

:swing :swing
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Wat wil je kwijt?

^Geen idee waar het over gaat enal, maar hoe meer aandacht die persoon(mensen?) krijgen, hoe leuker het is natuurlijk..

Anyhow, vandaag werken.. en als ik thuis kom is mijn nieuwe televisie er! het begin van het veranderen van mijn kamer ^^ dat van de zomer helemaal gaat gebeuren ^^
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt?

Jozz schreef:Over dat gebeuren van vanavond (wat ik niet mee heb gekregen)
Ik weet ongeveer wel waar het over gaat en degene die schuldig zijn moeten zich echt schamen. En ja ik ken jullie wel, maar toch. Doe eens gewoon normaal tegen elkaar, hoe moeilijk is dat?

oke sorry ik wilde hier helemaal niet op ingaan en dat doe ik ook niet meer, maar dat moest er even uit.
als het goed is vind je nu wat in je inbox. ;)

grr.. ik begin met gym vandaag >.< En dan buiten nog wel :glare
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

Goeiemorgen allemaal :D

Wat een slecht weer, geef mij maar gewoon 20 graden en een zonnetje dat schijnt. Gelukkig wel de eerste 2 uur vrij, kan ik alles op m'n gemakje doen ^^

Weergave- en sorteeropties

Gesloten