Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 18 van 153

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt?

Ik wil kwijt dat ik morgen vrij ben ;D

dat ik vandaag lekker ben bijgekleurd, ben met vrienden + vriendje naar zo'n zwemvijver geweest enzo dikke lol

en mijn vriendje heeft een sixpack ;o wist ik helemaal niet ;o :drool
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt?

de werkster doet ook manicure, en dat heb ik dus gekregen van me rapport. (a) ze heet kunstnagels bij me gedaan :wub (eerste x) vind dat ze errug mooi zijn geworden, felorze met witte bloemetjes die me aan sakura doen denken, maar achteraf had ik ze toch iets korter gewild ;o
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wat wil je kwijt?

-LotsOfNothing- schreef:^Base/selfmade? Fail je mot orginele grootte pakken nu kun je heel goed zien met je lijnen en ik zie nu al wat je fout gedaan zou kunnen hebben ;p
Dis de grotere versie schat XD
hier kleinere versie!
Afbeelding
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt?

@Marijke: Het zou wel iets aardiger overkomen. :sleep Of stuur een pm er over :sleep


Verder ben ik nogal pissig op de dokters Assistente.
Vorige week had ik een dikke blaas ontsteking en volgens de dokter zat het tegen een nierontsteking aan, naja goed. Antibiotica (Net van antibiotica af twee / 3 weken voor de amandelen etc , nu alweer?!) netjes afgemaakt.. Blij last houden met plassen en krijg er af en toe kramp van in de onderbuik. Dus ik maandag netjes weer urine ingeleverd naar afspraak met de dokter. Begint de assistente van: Je zou volgende week toch als de antibiotica was uitgewerkt je urine ingeleverd hebben? 8-) <- Letterlijk z'n gezicht. (Vorige keer vroeg ze ook al hoeveel maanden ik zwanger was 8-) ) Ik zo; Nee dit is op afspraak met de dokter, misschien communicatie beter leggen?
Naja plas weer ingeleverd 's avonds na half 6 nog gebeld (onder het eten) dat ze niet zeker wist of het nou aan de urine weg lag of aan de telescoop. Dat ik de volgende ochtend maar weer plas moest inleveren. Dus ik netjes gedaan. A fijn zit je de hele dag op de uitslag te wachten.. Geen telefoon niks.. Dus mijn moeder zei: Als ze morgen niet heeft gebeld, ga dan langs uit school. A fijn ik gedaan rekening gehouden met lunch pauze. Extra trein later voor genomen. Is de praktijk opeens op een donderdag middag dicht 8-) Zeker wegens het mooie weer ofzo! 8-) (Dat zou eigenlijk niet mogen maar iedereen moest maar naar andere dokter gaan.) Nu ben ik dus zo pissig want ik begin precies weer dezelfde ontsteking te krijgen als vorige week, en zo ga ik dus echt niet het paas weekend in....

Ze bekijkt het maar als ze morgen dicht zijn, dan ga ik wel met urine naar de huis artsen post 8-)


En verder: Project gaat wel lekker, iedereen doet zijn ding maar ben er dus achter gekomen dat ik mijzelf het meeste werk heb gegeven. En nu blijkt dus ook, dat het rooster voor de rest van het jaar voor mij is omgegooid zodat ik weer eerder examens kan doen en weer eerder een niveau hoger kan. Allemaal leuk en aardig maar qua prive toestanden heb ik dat gewoon niet allemaal op een rijtje. Af en toe wordt ik knetter gek van mij zelf. Maar goed, nu is het dus zo: CCNA1 , in 4 weken tijd: 2x praktijk.. Oefentoetsen die 2% mee tellen. 2 finals en dan daarvoor slagen. Dan ga ik de laatste 6 weken nog aan CCNA2 beginnen.. En dan zomervakantie HTML (wrss gaat hem niet worden) na de vakantie Linux en HTML/CSS en dan op stage, en in juni vervolgens eind examen doen.

Misschien dan uit eindelijk toch maar gaan werken? Want mijn vriend wil heel graag samen wonen en ik stiekem ook wel...


Woow dit is mijn langste WWJK ooit. :lol
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

@Jos
Da's zo'n leuk nummer ;D
Ben benieuwd :p

Vandaag lekker geen school :swing
Mijn nicht & vriendinnen wel.
Mijn pa gaat zo (als het gaat) RCT3 op de comp zetten :woot
Iig, nu nog gaan tekenen wat ik wil gaan maken :p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt?

Simmielove schreef:@Jos
Da's zo'n leuk nummer ;D
Ben benieuwd :p

Vandaag lekker geen school :swing
Mijn nicht & vriendinnen wel.
Mijn pa gaat zo (als het gaat) RCT3 op de comp zetten :woot
Iig, nu nog gaan tekenen wat ik wil gaan maken :p
:mad
waarom moet onze school ook gewoon les geven???

het is maar 2 uren gym en dan nederlands maar toch..
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

ik ben gelukkig vrij. hehe eindelijk.. xD het was de bedoeling dat ik gewoon op tijd zou opstaan, dus ik had mijn wekker gewoon nog aanstaan. Werd ik eerst wel wakker, aar toen viel ik in slaap xD en toen werd ik tegen 10 voor 10 wakker :sweatdrop

mijn broertje is helemaal blij dat hij nu ook sims 3 kan doen, handig dat je de uitbreiding cd dinges er in moet stoppen

maar ik heb ff een vraagje, en ik denk dat het niet nodig is om daarvoor een nieuw topic aan te maken, dus je mag me wel gaan mailen :)

wat mijn vraag nou is:
Ik heb sims 3 en wereldavonturen. Maar ik wil graag na middernacht. Nu wil mijn broertje dat ook graag. Ik heb natuurlijk wereldavonturen eerst geïnstalleerd. maar als ik bij mijn broertje eerst na middernacht installeer en dan wereldavonturen, moet je dan wereldavonturen er in doen of na middernacht?
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt?

Ik erger me aan mesen die je gaan toevoegen op hyves terwijl je ze niet kent.. vinden ze het ook nog raar dat je ze negeerd :P

Ik heb een best stuk van mijn haar af :P was ook echt nodig :P dik 5cm aan dood haar WOeps :P

Weergave- en sorteeropties

Gesloten