Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 11 van 153

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt?

^jap, ik zie zo'n konijn al voor me, net zoals een konijn met een bril :3

(dat zei mijn vader altijd, omdat ik geen worteltjes wou n_n
want konijn zouden doordat ze worteltjes eten, geen bril dragen)
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt?

potverpielekes
sommige van mijn poses doen het niet meer in sims *boos*

naja, en ik verveel meh o; waf, blub, bots, boem, bats
:'3
en het is dood op msn :(
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wat wil je kwijt?

Gatverdamme.
Opeens voegt zo'n raar wijf me toe. Samantha, 16 uit Rotterdam. Begint ze zo van, wie ben jij en bla bla. En dan opeens, ik ben bi. Leuke foto, hoe oud ben je. Ik zeg 13. Je lijkt ouder dan 13 zegt ze dan. Dan vraagt ze me om te cammen. Ik weiger. Heel gesprek, dan begint ze over of ik ervaring heb met jongens, ik zeg nee. Zei zegt: Met m'n 12de vingerde ik mezelf. Ik dacht echt van Wtf, vraagt ze me of ik het wil zien. BAH. En een vriendin had precies hetzelfde meegemaakt met ook een Samantha. Eng wijf man.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt?

Bij ons ligt nu ook de douche eruit ;3
Leuk, vanavond in bad douche :glare
naja, het was wel gezellig vandaan. Heb haast 2 hele dagen zonder computer gedaan, ik heb vrijdag toen ik uitschool kwam achter de ps3 gekomen, in hoop wat verder te komen bij GTA, zit nu alleen vast bij een opdracht ;(
Mijn ma was vandaag toen mijn opa & pa aan het boren waren, naar een of andere markt geweest. Iig heb wel een nieuw boek --"
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wat wil je kwijt?

Brief voor mijn vriendinnen geschreven, ik tril helemaal:


*, * en *,
Donderdag kreeg ik opeens al mijn fouten naar mijn hoofd geslingerd en jullie waren boos op mij. Ik dacht eerst dat het echt mijn fout was en heb mijn excuses zitten aanbieden die jullie niet van mij accepteerde. ’s Nachts heb ik wakker gelegen en nagedacht, ik was gewoon mijzelf en had zelf niet eens door dat jullie zo over mij dachten. En veel dingen die jullie zeiden waren niet eens echt waar of deed ik niet eens zo extreem. Jullie zeiden dat ik geen goede vriendin was, maar alsof jullie zo’n perfecte vriendinnen zijn, ook ik irriteer me wel eens aan jullie, daarom wordt ik toch ook niet boos op jullie! Ik was vrijdag echt hartstikke boos en heb daarom niks tegen jullie gezegd en jullie dus ook niet tegen mij. Maarja… Omdat het me niet goed zit schrijf ik dit aan jullie, maar als jullie nu boos op mij zijn/worden, tja, dan is onze vriendschap denk ik jammer genoeg afgelopen om een domme ruzie die nergens over gaat…

X Mij
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt?

^ Goed van je dat je het durft te schrijven. Er staan nog wel een paar spelfoutjes in, misschien dat iemand het even na kan lezen ;)
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt?

Vandaag was toch wel leuk. Ik heb meer gespeeld dan ik had verwacht en het ging helemaal niet slecht. Wel 2 keer verloren helaas :( maar goed.. dat is maar zo. Seizoen is klaar nu, en net toen ik terug bij de sporthal was om mijn fiets te halen (we moesten uit spelen) kwam ik spelers van een ander team tegen waar ik een paar keer had meegedaan, en die zijn kampioen geworden vandaag :D en toen zeiden ze dat het door mij kwam omdat ik 2 wedstrijden bij hun heel goed had gespeeld (vorige week ook). Ik wilde eerst zeggen van: Ja maar dat komt echt niet door mij. Maar vorige week moesten ze tegen de nummer twee en iedereen zei dat ik zo goed speelde. Dus daar ben ik best blij mee :) dat ik ze heb kunnen helpen
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wat wil je kwijt?

Goed geschreven Marit ;3
Echt Uber-Awesumm ;3
Ik ben door naar de volgende ronde van een zangwedstrijd Waaah :woot
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt?

mijn stem is gonee

vrijdag: schoolfeest. Ik en mijn vriendin gingen heel hard een liedje verder zingen toen het feest was afgelopen qq iedereen in de gang keek zo: wtf qq het was echt leukk <3 met mijn vriendje geschuifeld haha <3
gisteren: pardyhardy met vrienden, beetje buurt geterroriseerd xd arme buurt xd maar het was wel heel erg leuk ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt?

Waarom moet mijn Sims nou in het Japans geinstalleerd worden?! Ik kan niet eens de taal kiezen!!! Aaaaaah!!!!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten