Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 159 van 188

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

schijnheilige mensen...ik noem geen namen maar wil wel...


edit: jullie zijn allemaal vriendelijke mensen hoor :knuffel ik heb het over iemand anders

edit 2: tipje, als jullie het bericht hier van knoetiee hebben gelezen, het is een hij

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 11 aug 2014, 16:02, 3 keer totaal gewijzigd.

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Waar erger jij je aan?

^Ik toch niet :(

Zat gisteren fijn in mijn eentje te internetten en muziek te luisteren terwijl ik ondertussen keek naar de kinderen en de animatie. Komt opeens een groep van ong. 16 jarige naast me zitten. Genoeg plek, waarom naast mij? Dan komt de buurjongen van de camping naast me zitten: "Heey buurjongen, ik ben natuurlijk Nederlands, de rest is Engels." Hij bedoelde het goed, maar voel me erg ongemakkelijk bij mensen van mijn leeftijd die geen Nederlands spreken :S

Edit
↓ Het waren Engelsen, ze waren echt aardig! Maar vind het lastig om Engels te praten :(
↓↓ Wou het zeker weten, maar ik ben het niet. Jij bent ook niet schijnheilig :knuffel

Laatst gewijzigd door Koen op ma 11 aug 2014, 16:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^dat snap ik, als er een groep turken of marokanen langs mij komen zitten voel ik me ook ongemakkelijk en wil ik zo snel mogelijk weg.. ik weet niet waarom..

oke, vandaag het weer.. opklaringen soms stapelwolken en een lokaal buitje... NOU NEE HOOR! HET BEGINT HIER INEENS TE ONWEREN!
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

dingen die ik nu lees/zie.. wat schijnheilig zeg.. :misselijk maar nu weet ik wel dat HIJ over mij denkt :)

v ja hoor, alleen ik zeg waar ik me aan erger. :fluit

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 11 aug 2014, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Dat als je soms wat in de CAS demo versleept dat hele ding spastisch wordt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ ja he? ik heb daar ook last van.. 3 maanden zelfs.. toevallig. :glare

V daar ben ik nu mee bezig, dat moest ook ;)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op wo 13 aug 2014, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie